Ati scazut nivelul de nicotina la tigari electronice?

Dupa cum va povesteam in articolul de ieri, multi medici spun fumatorilor ca e-tigara nu este buna pentru ca nu vindeca dependenta. Potrivit acestora, tigara electronica este un dispozitiv care intretine viciul pentru ca utilizatorii nu scad deloc cantitatea de nicotina. Lucru cu care cei care au renuntat definitiv, chiar si la tigari electronice, cu siguranta nu sunt de acord.

Eu inainte sa ma apuc de tigara electronica fumam Kent Nanotec gri, cu cea mai mica concentratie de nicotina. Cand m-am apucat de tigari electronice am inceput cu un lichid medium. La inceput mi s-a parut destul de tare si am inceput sa il combin cu low. Astfel am obtinut o concentratie care ma satisfacea, adica nu mai simteam nevoia sa trag dintr-o tigara normala dupa ce abuream.

Mai tarziu dupa ce m-am obisnuit cu aburitul de tigari electronice am trecut la un lichid low, pe care de astfel merg si acum. Foarte rar, cand ies la baute combin lichid low si cu medium. As putea sa renunt si la cel low si sa trec pe cel cu zero nicotina insa nu imi doresc asta. Consider ca imi este ok daca aburesc un lichid low care intr-o sticluta de 30 ml are o concentratie de 8 mg de nicotina.

Asta mi s-a intamplat mie, sunt curios sa vad cati dintre voi au procedat ca mine, adica au scazut concentratia de nicotina dupa o perioada de aburit e-tigari. Sau poate unii dintre voi nu au scazut deloc concentratia, sau poate chiar au marit-o :). Va invit sa raspundeti sondajului de mai jos ca sa le aratam medicilor cum sta treaba defapt cu concentratia de nicotina la utilizatorii de tigari electronice.

7 comentarii

  1. asta mai depinde si ce fel de atomizor,clearomizor folosesti.cand aveam dse 510 foloseam esenta HIGH,dar cand am trecut pe ego-t cu clearomizor ce4 a trebuit sa trec pe esnta MEDIE

  2. Acum eu spun ca depinde foarte mult, de ce anume iti doresti. Eu una, cu ardoare mi-am dorit sa renunt la fumat, desi mi se parea ceva destul de greu, sa renunt asa usor la 2 pachete de tigari zilnic si totusi am reusit ca din prima luna sa trec treptat de la nicotina tare la nicotina 0, sticlutele de lichid fiind de 10 ml. Am reusitl desi la inceput am fost destul de sceptica, nu mi-as fii imaginat vreodata ca o sa pot reusi sa renunt la fumat. In momentul de fata, aburesc cu nicotina 0 si sub nici un motiv nu as marii cantitatea de nicotina dupa 1 an si 6 luni de reusita „fara fumat”.
    Cu simpatie, Cristina M!

  3. Fumator a doua pachete de Camel galben pe zi, in unele cazuri, la cate o petrecere, chiar trei. Am trecut la tigara electronica, concentratie mare de nicotina. Deocamdata nu intentionez sa reduc concentratia, pentru ca inca sunt in perioada critica. Cert este ca am trecut de faza in care ma gandeam sa iau doar 2-3 tigari cu tutun la cafea de dimineata ,,cica sa nu le pierd gustul”…ce tampenie. Ma pacaleam singur … Acum am ramas doar la tigara electronica, si pe termen lung ma gandesc sa renunt si la aceasta. Deocamdata nu. Ca o concluzie pot sa spun ca :
    1. Nu stiu cat de toxice sunt tigarile electronice, dar aburind ma simt de cel putin 3-4 ori mai relaxat si mai curat decat fumand. Dorm mai bine, ma trezesc mai usor dimineata.
    2.Situatia mea financiara s-a imbunatatit spectaculos in conditiile in care cheltuiam undeva la 5-600 lei pe luna. O economie de 5-6000 lei pe an. Si ma mai plangeam ca nu imi ajung banii de concediu :)))
    Acestea ar fi concluziile mele dupa 1 luna de cand am renuntat la tigarile clasice. Succes si celorlalti care vor sa renunte !!!1

  4. Hmmmm, V. Alin, daca dupa 1 luna de zile spui ca ai inceput sa economisesti bani, sa vezi dupa 1 an sau 1 an si ceva de zile, chiar economisesti! Vara asta, noi tot ce am economisit in 1 an si 7 luni, ne-am plimbat prin tara la fiecare sfarsit de saptamana, in conditiile in care, atunci cand fumam, greu ne ajungeam cu banii… Bine, nu spun, ca am pus banii la „ciorap”, ci pur si simplu, nu i-am mai dat pe mahoarce, iar in vara asta, daca nu mai fumam, faceam plinul la masina si vizitam cate un obiectiv turistic. Multa lume pe mine ma intreaba daca am bani, ca de aia ma plimb in fiecare sambata si duminica. Raspunsul este:Da, am bani, pentru ca nu mai fumam si utilizam banii in scoputi mult mai bune.
    Cu simpatie, tuturor, Cristina M!

  5. Eu nu stiu care este cea mai „buna” nicotina. De 3 luni de cand m-am apucat sa folosesc tigara electronica, fumez doar EV Vapor Smoke (nicotina). Oare e buna sau este fake? Nu stiu ce brand de nicotina este mai bun. Ce sfat imi dati? Multumesc!
    Si apropo, si eu ma simt mult mai bine cu e-cigarette! 😉

    • N-am auzit de marca asta… n-am incercat. Oricum din punctul meu de vedere cele mai sigure lichide sunt Dekang si Liqua Vipercig.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

