Dinti mai sanatosi cu tigara electronica

Dantura sanatoasa cu tigari electronice

Stiti ca va povesteam ca de cand fumez tigara electronica nu mai am sangerari gingivale. Cand m-am apucat prima data de aburit tigara electronica si le-am povestit prietenilor mei despre asta nu m-au crezut. Insa, trebuie sa stiti si dvs. ca fumatul are efecte negative grave asupra danturii. De cele mai multe ori, asociem fumatul cu bolile pulmonare sau de inima, insa putini dintre noi stim ca jumatate din bolile gingivale ale fumatorilor sunt cauzate de acest viciu.

Fumatul este unul din factorii care declanseaza aparitia cancerului oral. Un studiu al Societatii Americane de Cancer arata ca aproximativ 90% dintre persoanele care sufera de cancer bucal si anumite tipuri de cancer la gat, au fumat. Tutunul din tigari sau pipe poate duce la aparitia cancerului in orice loc al gurii sau al gatului. Pipa poate cauza si cancerul buzelor.

De asemenea, probabil ca multi dintre noi au observat ca foarte multi fumatori au dintii cariati si ingalbeniti din cauza tutunului. Tigarile electronice nu contin tutun si prin urmare nu provoaca ingalbenirea dintilor.

Ingalbenirea dintilor nu este singura neplacere pe care o poate cauza tutunul. Adeseori aceasta coincide cu un miros neplacut al gurii, tot specific fumatorilor, chiar daca acestia respecta o riguroasa igiena a gurii si a dintilor. Singura modalitate pentru inlaturarea mirosului ramane o igiena corecta a gurii si a dintilor si, in primul rand, abandonarea fumatului. Tigara electronica nu provoaca miros neplacut pe haine, in par, in casa si nici respiratie urat mirositoare.

Acum intelegeti de ce spun ca tigara electronica ne poate ajuta sa avem o dantura mai buna. Unde mai pui ca si factura la dentist va scadea. Nu pot decat sa inchei cu o vorba care imi place foarte mult si care este foarte reprezentativa pentru aceasta situatie: “Fumatul? O fi el o placere, dar decat asa placere, mai bine lipsa”!

2 comentarii

  1. Foarte bun blogul tau, am mai fumat electronica si m-am apucat iar, sunt multumit de tigara electronica… auzisem de la cineva ca tigara electronica ingalbeneste dintii sau ii deterioreaza, poate fi asa ceva adevarat, nu spun ca o face, dar se poate asa ceva ?

    Am un ego-t joytech (1200MAH) ca baterie si ca clearomizor GS-H2, ar exista ceva mai bun ca asta, adica exista, dar oare e suficient ce am ? Vad ca tigara mea e relativ buna, tu ce crezi e ok, imi recomanzi ceva mai bun ?

    • Nu cred ca are ce sa ingalbeneasca dintii.. nu mai e fum si gudron. Partea proasta e ca noi fumatorii, ii cam avem deja ingalbeniti. Poti incerca clearomizoarele vipercig la bateria ta.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

