Sunt aburitor de tigara electronica si vreau sa fiu tratat ca atare!

Fratilor eu m-am saturat sa fiu mereu pus pe aceeasi felie cu fumatorii. M-am chinuit de atatea ori sa renunt la fumat si nu am reusit. Am mestecat la Nicorette de ma durea burta, mi-am pus plasturi si imi „ardea buza” dupa o tigare tot timpul, iar acum cand intr-adevar ma bucur din tot sufletul ca am reusit, in sfarsit, cu tigara electronica sa scap de viciul nenorocit… multa lume ma trateaza la fel ca inainte, nu este nicio diferenta. Oamenii nu apreciaza deloc ca nu ii mai poluez, ca nu le mai pun sanatatea in pericol, se comporta ca si cum as fi un fumator care sta lunga ei si pufaie fara sa ii pese de nimic. Nu se mai pune problema de aprecieri ca „uite dom`le face un efort sa renunte” sau de felicitari „bravo tie ca ai renuntat” ….neah, mai degraba „da cine esti tu mah sa te consideri superior fumatorilor, ce tu nu scoti tot fum?”

Voua vi se pare normal ce se intampla? Voi sunteti ok cu acest lucru, ca banuiesc ca avem toti parte de acelasi tratament, nu sunt eu mai special decat restul utilizatorilor de tigari electronice? Este strigator la cer de-a dreptul si nu mai suport aceasta situatie.

Si cred ca stiu si de ce se intampla, este foarte simplu, oamenii pur si simplu nu stiu exact ce este si cum functioneaza tigara electronica. Daca s-ar face mai multa educatie in aceasta privinta probabil ca oamenii nu ar mai reactiona asa, dar din moment ce ei nu stiu sau au auzit ca „tigarile electronice sunt mai rele decat cele normale” este si normal sa reactioneze asa. Tocmai de aceea m-am gandit cum putem sa ii mai educam putin pe romani in aceasta privinta. Haideti sa scriem cu totii pe blog, pe Facebook, pe Twitter, pe unde mai socializati voi, un articol despre tigara electronica. Ma gandesc ca poate asa mai reusim sa ii mai invatam pe cativa despre e-tigara si poate in timp, incetul cu incetul, vor invata si ceilalti. Ce ziceti de propunerea mea? Sunteti de acord?

4 comentarii

  1. Mie nu mi s-a intamplat asa ceva, sa fiu tratata la fel ca fumatorii. Mai sunt cativa care fac glume pe seama mea ca nu las tigarile electronice, dar, o fac doar sa „rada pe seama mea” si nimic mai mult. Eu, oricum ma simt excelent de 1 an si 6 luni de cand nu mai fumez. Am fost la mare si m-am asezat pe un sezlong langa un nefumator, am inceput sa vapez, nu a vazut ca am aburit din tigara electronica. Prima oara s-a ferit, ca i-am vazut „reactia cu coada ochiului”, apoi i-a venit fumul de la electronica in nas si am vazut cum a ridicat din spranceana si se intreba probabil in gand, de unde vine fumul din moment ce eu nu am nimic in mana, tigara tinand-o agatata de gat. Din contra de cand vapez, parca sunt privita cu mai multa „consideratie de cei dragi”.
    Cu simpatie, Cristina M!

  2. Toata lumea ma felicita pentru ca am reusit sa ma las de fumat.Nimeni nu s-a uitat urat la mine ca folosesc tigara electronica, toti nefumatorii stau cu placere langa mine cand „aburesc” pentru ca le place cum miroase aburul.Nu stiu ce sa zic, tu esti constient ca nu faci nici un rau cu tigara electronica, lasa-i sa se uite urat, vor intelege ei….mai spune-le sa se documenteze eventual ca sunt cam inapoi cu viata :))

  3. Eu sunt de acord adminule,ca pe unde bantuim pe net sa scriem despre tigara electronica….ba mai mult,cu cateva luni inainte de invitatia ta sa facesm asta ,am si scris ceva pe romedic,se intituleaza „Renunta la fumat cu tigara electronica,..e mai simplu decat iti imaginezi”,e din 05.06 scris….e destul de lung….poate de aceea sa cred ca numai un singur comment a fost ,din peste 1500 de vizualizari?:))si si acela al Iuliei de aici ,la care ii multumesc si aici ca si acolo,pentru comment..Insa ,ma gandesc ca daca jumatate din vizualizari au si cititt tot,iar din acestia si macar 10 % sa fi si facut ce scrie acolo,eu ma declar multumit.Consideri ca sunt deplasat,daca va rog si pe voi cei de aici sa dati o geana,si…sa lasati un comment?Aburi densi va doresc !

  4. Nu cred ca trebuie sa ne trateze lumea special. Dar cred ca trebuie facuta distinctia intre vapori si fum. Interzicerea fumatului trebuie privita ad literam. Daca vapatul asta ( scuze ca nu folosesc termenul abureala care probabil este sub copyright fiind utilizat de cei contra tigarii electronice) este socotit de unii deranjant este probabil din cauza tendintei pe care am observat-o pe you tube ( eu sunt in China acum si m-am documentat din surse „externe” – astia inca fumeaza in liftul scolii cand iau copii acasa) de a folosi dispozitive de cateva zeci de vati ce fac aburi ca in Gara de Nord pe vremea lui Caragiale! Asa un exces e greu de tolerat si cred eu ca da si o alta forma de dependenta. Tigara electronica cu un volum de aburi „decenti” care poate suplini „nevoia” ( inutila cei drept) de a „trage in piept” care asigura o cantitate de nicotina suficienta ( ce poate fi diminuata fara probleme ) si care da „o ocupatie” mainilor inlocuieste cu brio tigarile normale si nu poate deranja pe nimeni in mod real. In fond cati dintre respiratorii liberi de „vitzii” care critica un „vaper” stiu ca le miroase gura si ar trebui sa se abtina a sufla?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

