Tigara electronica ar putea fi o solutie pentru soferi

Foloseste tigara electronica la volan

Vi s-a intamplat vreodata sa va urcati intr-un taxi in care soferul fuma de zor, iar afara erau numai 40 de grade? Daca nu vi s-a intamplat voua, mie sigur mi s-a intamplat si va spun ca este foarte neplacut. La fel de neplacut este sa te urci intr-un maxi-taxi in care, inafara faptului ca este foarte aglomerat, tu esti deja iritat ca abia te poti tine pe picioare, soferul fumeaza si asculta muzica foarte tare… eventual manele.

Sunt doar cateva exemple de situatii care au loc zi de zi si care ne pun viata in pericol, pentru ca nu am mai mentionat de accidentele care au loc din cauza soferilor neatenti. Este o lupta continua pe care o ducem cu astfel de soferi de care autoritatile par sa nu fi auzit.

Un prim pas pentru a combate aceste episoade ar fi interzicerea fumatului in masina… glumesc, stiu ca nu se poate. Fiecare face ce vrea in spatiul privat. O alta solutie foarte simpla ar fi inlocuirea tigarilor din tutun cu tigari electronice. Companiile de taxi din Romania ar trebui sa le puna la dispozitie la toti soferii de taxi kituri de tigari electronice gratuite ca sa ii ajute sa renunte la fumat.

Soferii sunt deseori distrasi de la trafic atunci cand isi cauta bricheta, iar daca o gasesc de multe ori nu functioneaza bine, apoi se chinuie sa isi aprinda tigara s.a.m.d. Daca ar folosi tigara electronica la volan toate aceste momente de neatentie ar disparea si poate ca ar fi evitate multe situatii neplacute.

Nu mai zic ca mai este si mirosul neplacut pe care il simtit in orice masina in care se fumeaza. De multe ori cand te urci in masina unui fumator ai senzatia ca ai intrat intr-un loc amenajat special pentru fumatori, atat de puternic este mirosul de tutun. Va dati seama cat de bine ar mirosi taxiurile daca soferii ar folosi tigara electronica? Nu ar mai trebui sa dea atatia bani pe odorizante care le cumpara in permanenta sa acopere mirosul de tutun si degeaba.

Ideea este ca soferii ar trebui sa faca ceva pentru a evita sa isi aprinda tigara la volan. O solutie ar putea fi tigara electronica, astfel vor putea sa se bucure in continuare de placerea de a inhala nicotina. Iar daca va fi interzis fumatul in masini, asa cum au facut englezii, vor avea doua variante: sa renunte la fumat fara nimic sau sa renunte cu tigara electronica…

La final as vrea sa va spun ca multi taximetristi din Bucuresti folosesc tigara electronica. Nu pot decat sa-i salut si sa le urezi aburi de calitate in continuare!

7 comentarii

  1. partea nasoala e sa nu scapi chistocul prin masina cand vrei sa il arunci,sau sa cada scrum incins cum am patit eu in masina de incepe sa arda mocheta,sau sa dai foc la huse

  2. Ha ha, ce amintire neplacuta, mi-ai adus in minte, admin, cu acest articol. Eu am ars husa de la masina, dar culmea ca aveam centura de siguranta pusa si eu stateam pe tutunul aprins care cazuse din tigara. Mi-am ars si pantalonii, a fost o chestie nasoala, in traficul din Bucuresti, unde nu puteai oprii oriunde… Era sa dau foc si la casa cu tigarile… Acum nu mai am temerea asta… Oameni buni, luati-va tigara electronica. Scapati si de miros neplacut si de eventualalele incidente neplacute si de ce nu, de viciul care a pus stapaire pe viata voastra.
    Cu simpatie, Cristina M!

  3. Mda…plusuri si minusuri. In calitate de sofer (cam 8 ore pe zi sunt la volan) sunt de acord in totalitate cu tot ce s-a spus aici si am ars si eu canapeaua..:))…dar sunt si neajunsuri cu electronica la volan. Ganditiva ca se intampla ceva in trafic si e nevoie sa folosesti urgent ambele maini. In cazul acesta arunci tigara de orice fel…garantat ori in scrumiera ori pe geam ori o bagi de urgenta in gura ca sa ramai cu mainile libere. Acum partea proasta cand ai un Ego xxl cu CE4 este ca daca il bagi in gura e cam greu sa il si tii..:))… daca o arunci poti sa distrugi bateria si asa mai departe. Deci nu este asa simplu cum pare. Bafta si aburi de calitate!

  4. Asa e,cum gasesti timp sa te gandesti unde sa pui analoaga,sigur ,vei fii precaut sa nu distrugi electronica….simplu.Eu cand fumam si eram pe autocar pe distanta lunga turbam cand il vedeam pe sofer cum fumeaza….acum e invers,multi se uita la mine cu invidie,cum cu ochii pe jumatate inchisi,semn al unei satisfactii depline ,pufai din electrica …si ei ar fuma dar ….eu ma uit la ei cu coada ochiului,si le mai si zambesc condescendent…..le inteleg suferinta:)).Eu as vapa la volan,insa eu …nu am masina,iar pe motor,nu se poate …am incercat!…de mai multe ori…prima data ,eram numai cu o mana pe comenzi,destul de riscant,si mai era si mai deranjant ca trebuia sa ma deplasez cu viteza mica…hm,care mai e scopul motocicletei atunci?,insa nu m-am lasat pagubas,eu din fire sunt indaratnic….am innodat nojita de la suportul de gat,in asa fel,incat tigara imi era la o distanta f mica de gura,o tineam cam greu in dinti ,insa la nevoie o puteai lasa usor,si tot usor o si bagai in gura…..char daca vapai numai la semafoare sau treceri de pietoni…asa le mai acord si alora prioritate .La „experimente”foloseam o casca nazii,nu ai cum altfel,insa ma gandesc la o solutie-mai discut si cu altii care modeaza-,la o varianta de a vapa sub o casca integrala,pentru ca acuma da frigul,nu mai iti poti permite sa mergi cu fata descoperita asa ….hm,spre rusinea mea….acuma numai ma gandesc ce urmari ar fi avut ,daca faceam un plonjon,cat de mic pe burta :))ma „tzepuiam”,la propriu….puteam fi o victima :))Sa aveti aburi densi!

  5. Hmmmmmmmmmm, de ce nici unul care a comentat aici, nu spune, ca nu mai este acelasi „vicios de altadata”? Poate ma insel eu, dar cu cat inaintezi in timp, cu vapatul cu atat parca nu mai nutresti aceleasi „apucatori ca un fumator”. Poate ma insel eu… si deci prin acest comentariu, rog pe cei care scriu sa ma combata.
    Cu simpatie, Cristina M!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

