Ar putea renunta egiptenii la „shisha” in schimbul tigarii electronice?

Tigara electronica vs narghilea

Dragi aburitori, probabil ca v-ati intrebat de ce nu am mai postat nimic in ultima saptamana. Trebuie sa stiti ca am fost plecat intr-un mic concediu in Egipt unde m-am simtit de minune. Daca aveti ocazia si posibilitatea va recomand sa vizitati aceasta tara cu bunele si cu relele ei. Este o experienta diferita si totodata surprinzatoare.

M-a surprins ca peste tot, pe la toate cafenelele se foloseste „shisha”, in traducere la noi narghilea. In orice cafenea, terasa sau bar vezi oameni tragand cu pofta din shisha. Cand intrii intr-un bar dupa ce comanzi de baut urmeaza intrebarea „Doriti shisha?” Desigur ca eu, de fiecare data, le aratam tigara electronica si le spuneam ca deja am shisha mea si ca nu mai am nevoie.

Cu toate astea, intr-o seara la un spectacol oriental am decis sa imi iau doar de distractie. Nu este prima data cand incerc shisha, am mai incercat si la Bucuresti insa, sincer sa fiu nu ii vad rostul. Exista multi egipteni care fumeaza tigari normale, dar si shisha, adica nu prea vad una fara cealalta. Fumeaza shisha probabil pentru ca asa e obiceiul, dar totodata sunt dependenti de nicotina din tigari si le folosesc si pe acestea. Ma intreb atunci care mai este rostul ca si shisha are tutun, probabil ca este si aceasta daunatoare intr-un fel, dar si tigarile sunt, prin urmare nu fac altceva decat sa isi faca rau.

Surprinzator erau egipteni care stiau de tigara electronica chiar daca nu am vazut pe nimeni sa o foloseasca. La hotelul la care am fost cazat unul din angajati a venit intr-o zi si m-a intrebat despre tigari electronice. Avea si el o tigara electronica cumparata din Anglia, un model compus din doua piese, destul de slab pentru cele doua pachete de Marlboro pe care le fuma el in fiecare zi. Nu prea stia el ce este cu ea, nu stia nici macar ca trebuie incarcata cu lichid, sau ca se schimba cartusele. Am incercat sa ii explic ca este un model slab de tigara electronica pentru stilul lui de fumat si l-am sfatuit sa citeasca mai mult pe internet despre tigari electronice si dupa aceea sa isi caute un model sa-si cumpere.

In orice caz, am avut parte de o experienta interesanta in Egipt si m-am bucurat de lucrurile frumoase pe care le ofera. Va sfatuiesc si pe voi, daca aveti ocazia, sa vizitati aceasta tara care s-ar putea sa va surprinda intr-un mod placut, sau neplacut, depinde de fiecare…

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

