Studiu: 82% dintre magazinele de cartier din SUA comercializeaza tigari electronice

Cu tigari electronice

Un studiu privind magazinele de cartier din SUA, realizat de compania elvetiana de servicii financiare UBS, arata cateva lucruri interesante despre tigarile electronice disponibile pe piata. In cazul sondajului 10.000 de magazine au fost intrebate despre colaborarea cu companiile care comercializeaza tigari electronice si despre asteptarile lor pentru viitor.

Impresionat, sondajul a constatat ca 82% dintre magazinele de cartier din SUA ofera clientilor tigari electronice, cu toate ca acestea sunt de putin timp pe piata. Dintre magazinele care ofera tigari electronice, 32% ofera trei sau mai multe branduri concurente.

Magazinele au vazut, de asemenea, cresteri in vanzarile de tigari electronice si se asteapta ca acestea sa continue. Majoritatea magazinelor (80%) au inregistrat o crestere in ultimele 12 luni. 78% se asteapta ca trendul ascendent sa continue, in timp ce 20% nu sunt siguri.

Industria este, de asemenea, mult mai fragmentata decat multi cred. In prezent, exista peste 250 de branduri de tigara electronica in SUA care se lupta pentru a castiga teren. Una dintre intrebarile sondajului era: „Care este cel mai vandut brand de tigari electronice de la dvs.?” Printre raspunsurile oferite au fost NJOY, Vapor (Krave), Metro, Smoker Friendly, Blu ecig si altii. Raspunsul „Altii” a fost bifat de 41% dintre respondenti fiind urmat de NJOY cu 32%. La urma clasamentului s-a aflat Blu cu 2 %. Acest lucru s-ar putea schimba curand, avand in vedere ca aceasta compania a fost recent achizitionata de unul dintre greii din industria tutunului, Lorillard.

Similar cu alte sondaje realizate de Wells Fargo, UBS vede reglementarea, impozitarea si brevetarea ca o sursa de incertitudine continua pentru industrie. Statele din SUA continua sa puna regulamente individuale pentru tigara electronica, este neclar daca taxele la tutun vor afecta tigara electronica (o fac deja in Minnesota), iar Ruyan si alte companii importante continua sa faca presiuni pentru a lua din veniturile altor companii.

Totusi, UBS considera ca trecerea la tigari electronice va dura ceva timp. De la introducerea tigarilor pe piata la sfarsitul anilor 1800 pana cand au preluat cu adevarat piata tutunului, au trecut aproximativ 45 de ani. Cu toate acestea, in cazul in ca tigarile electronice ar lua 1% din piata tigarilor, acest lucru ar echivala cu mai mult de 1 miliard de vanzari cu amanuntul.

Dupa parerea mea, schimbarile rapide care au loc in zilele noastre, comunicarea, internetul si retelele sociale vor favoriza trecerea la tigari electronice mult mai repede decat ne imaginam.

Anunțuri

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s