La multi ani mie! Trei ani de aburit tigara electronica!

3 ani de tigara electronica

Dragilor am uitat sa va scriu ieri ca in weekend am implinit 3 ani de cand am pus tigara electronica in gura si am lasat tigarile obisnuite deoparte. Ma simt mai bine ca niciodata si nu imi lipsesc deloc scrumierele pline cu chistocuri din casa, mirosul permanent de fum si multitudinea de brichete aruncate pe cine stie unde. Mai am si acum pachetul de tigari in dulap, nu m-am mai atins de el de atunci si nici nu intentionez, il pastrez doar ca amintire.

Si pentru ca articolul de astazi este numai despre mine, o sa imi permit sa ma destainui.

Vreau sa va spun ca nici nu am simtit ca au trecut 3 ani de cand m-am lasat de fumat, au trecut chiar foarte repede. Probabil ca nu i-am simtit si pentru ca am fost prea incantat de tigarile electronice, cum sunt si acum de altfel. Am avut multe modele in cei 3 ani si am avut totodata ocazia sa observ cum evolueaza aceasta industrie. Vreau sa va spun ca ritmul de evolutie este foarte rapid. Si ca sa intelegeti o sa va povestesc pe scurt despre modelele de tigari electronice care mi-au trecut prin mana.

Prima data cand m-am apucat existau pe piata DSE901 si tigari electronice din 2 parti (cele care au atomizorul incastrat in cartus). Nici nu imi mai aduc aminte daca aparuse DSE510. Cert este ca am primit cadou, dupa cum stiti, de la prietena mea o tigara electronica din doua bucati, care am inteles ca nu a fost ieftina si a fost cumparata de pe okazii insa, nu a fost buna de nimic. In prima zi dupa cateva pufuri pe care le trasesem ma dureau falcile de nu mai puteam, imi venise lichid incontinuu in gura, in orice caz nu era ce trebuie. Apoi pentru ca sunt un pasionat de gadgeturi si pentru ca simteam tutusi ca acest produs are potential, m-am documentat mai bine pe internet. Astfel am ajuns sa imi cumpar o tigara electronica DSE901 care s-a dovedit a fi nepretuita pentru ca m-am lasat de fumat. Si atentie, m-am lasat de fumat fara sa-mi propun acest lucru. Initial vroiam sa vapez doar in casa si in rest sa fumez normal. Mi-a placut asa de mult tigara electronica, incat m-am gandit ca n-are sens sa mai si fumez.

Dupa ce am vapat o perioada DSE901 am vazut ca aparuse si DSE510. Mi-am luat un DSE510 insa, nu am fost foarte incantat de el deoarece mi se parea ca imi dadeau un gust prea aspru, iar mie imi placea mai mult cel pe care il dadea DSE901. Am renuntat la ea si am revenit la DSE901 al meu.

Mai tarziu a aparut pe piata DSE905. L-am incercat si pe acesta insa, nu l-am folosit prea mult. Am incercat chiar si pipa electronica intr-un concediu si mi-a placut, a fost interesant. Nu am ramas la ea pentru ca nu mi se parea ok sa o folosesc zi de zi.

Apoi, daca imi aduc bine aminte a aparut pe piata DSE808 care imi placea foarte mult pentru ca era foarte placuta la atingere. Pentru cei care nu stiu acest model era fabricat dintr-un material cauciucat, foarte atent lucrat si care oferea o senzatie placuta atunci cand il atingeai.

In 2011, dupa cum stiti a aparut minunea de tigara electronica Ego. Asta a fost intr-adevar un pas urias in industria de tigari electronice. Ego s-a dovedit a fi un model apreciat de majoritatea utilizatorilor. Eu unul m-am declarat fascinat de ea. Iar cand a aparut sistemul Tank, la fel a avut loc o evolutie a tigarilor electronice. Am vapat atunci si Glo si TGO, aceasta din urma parandu-mi mai apropiata de gustul celebrei dse901.

Si intr-un final, am ajuns sa folosesc Ego w Vipercig, pe care il folosesc cu placere. Deocamdata sunt multumit, asta pana cand apare ceva nou si mai evoluat pe piata. 🙂

Si iata-ma dupa trei ani de vapat si dupa ce mi-au trecut atatea tigari electronice prin mana, sanatos si fericit ca am renuntat la „cuie”!

5 comentarii

  1. felicitari 🙂 mie mi se implinesc 3 luni de cand am lasat tigarile si am trecut la tigara electronica 🙂 din fericire o las si pe asta cat de curand ca deja o aburesc fooooaaaarte rar 🙂

    • Bravo… felicitari. Eu n-am lasat-o pentru ca-mi place… insa recomand tuturor, daca vor, sa renunte gradual definitiv.

  2. Felicitari si mult inainte la vapat…. Eu pe 18 oct 2012 am implinit 1 an si 8 luni de vapat (vapatul la ora actuala este cat se poate de rar, din „inraita a fumatului”).
    Cine a schimbat tigarile cu electronicele, vor intelege toate aceste modificari din viata noastra (sanatate, obisnuinta….). Sotul meu, a folosit 6 luni electronica, apoi 6 luni tigari normale, apoi cand s-a intors acasa, numai electronica, avand la ora actuala 8 luni de electronica iar…… Nu stiu, daca ma crezi, dar imi este „rau de la fumul de tigara, nu o mai suport, desi am fumat „de am stins”. Fumam cam 2 pachete de tigari zilnic, uneori ajungeam si la 3 pachete, si la un mic calcul 60 tigari fumate in cca 15 ore erau cam 4 tigari pe ora. Sa zic ca fumam o tigara cam in 10 min * 4 tigari = 40 min de fumat, deci cam din 5 in 5 min aprindeam o tigara. Nu mai pun la socoteala, ca pe langa faptul ca mancam cand apucam, dar „tigara era sfanta”………. Pfffff, am scapat, de acest viciu „super-scarbos” si viata este altfel, mult mai frumoasa, mult mai sanatoasa.
    Cu simpatie, Cristina M!

  3. Tot mai mulți tineri de azi aleg să înlocuiască țigările normale cu cele electronice. Pe unde mă duc, diverse întruniri, la serviciu sau când călătoresc cu trenul, văd tot mai multe persoane care fumează țigări electronice. Cel mai amuzant a fost într-o zi când am mers cu taxiul și domnul taximentrist și-a aprins tigara electronica ego în timp ce mă ducea la destinație.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

