Ce ati face daca s-ar interzice tigara electronica?

 

Cu atatea amenintari din partea UE, dar si a unor organizatii de sanatate, nu prea ai cum sa nu iti pui intrebarea asta: Ce voi face daca se va interzice tigara electronica? Oricat ne place noua sa credem ca tigara electronica nu va putea fi interzisa si oricat ne place sa credem ca avem un cuvant de spus in treaba asta, trebuie sa fim realisti si sa admitem ca exista totusi aceasta posibilitate.

Si mai grav pentru noi este ca ne aflam intr-o tara in care coruptia este la ea acasa. Romania ocupa pozitii fruntase mereu in topurile despre coruptie. Astfel, orice este posibil atata timp cat exista interese puternice pentru un anumit lucru. Si cum tigara electronica reprezinta un mare obstacol in calea multor organizatii, companii cu mare influenta (vanzatori de clasice), exista posibilitatea ca acest produs sa fie interzis de pe piata.

Este prima data cand ma gandesc serios la treaba aceasta, asa ca o sa va scriu ce imi vine prima data in minte. Sincer acum ma gandesc ca daca ar fi scoase tigarile electronice de pe piata as face tot posibilul sa-mi procur consumabile. Probabil ca vor ajunge sa fie vandute pe sub mana, ca marijuana. Insa, in mod cert as evita sa ma intorc la tigarile normale. Nu le mai suport de cand am renuntat la fumat cu tigara electronica. Am mai incercat sa mai trag cate una insa, mi se pare groaznic gustul, de cele mai multe ori nici nu am putut sa o termin, mi-am aprins-o, am tras doua-trei fumuri si am stins-o.

Probabil ca as fi disperat daca nu as mai putea sa imi mai iau consumabile in niciun fel. Nu imi vine nicio metoda in minte suficient de buna incat sa ma satisfaca cat de cat. Nici cu plasturi si nici cu guma cu nicotina probabil ca nu as fi satisfacut. Stiu ca le-am incercat inainte de tigara electronica si nu au avut niciun efect. Cartea lui Allen Carr, am inteles ca nu este nici ea mare lucru conform statisticilor de renuntare, pentru ca dependenta de nicotina este ca un drog si nu cred ca motivatia are atat de mult succes atunci cand creierul tau nu mai gandeste normal. Si uite asa ma vad intr-un impas si singura solutie care imi vine in minte sunt tigarile din tutun, nenorocitele de tigari fara de care nu as putea probabil sa rezist daca nu as putea sa imi iau consumabile pentru tigari electronice.

Este o situatie ipotetica nefericita, dar posibila…Voi cum ati proceda in aceasta situatie? V-ati intoarce la tigarile din tutun?

7 comentarii

  1. O SA SE GASESCA LA NEGRU,CAT TIMP EXISTA CERERE,O SA SE VANDA SI MAI BINE ASA,DA LA TUTUN NU STIU

  2. Stresanta intrebare. „Ce facem daca se interzic electronicele?”
    Din cate observ, tu esti foarte pesimist, in ceea ce priveste aceasta problema. Sa vorbesc in numele meu, eu fiind inainte o „inraita a analoagelor” apoi am renuntat intr-o luna de zile la nicotina din electronice. Probabil, ca eu o sa pot trece mai usor, sa zicem, peste asta, daca s-ar interzice electronicele. Ce nu inteleg eu, la tine admin, desi ai 3 ani de vapat, de ce nu incerci sa treci si la lichid de concentratie 0, sa vezi cum este si apoi sa te reintorci la lichid cu nicotina. O sa poti vedea diferenta, ca eu degeaba iti povestesc, tu apoi o sa zici exact acelesi lucru care-l spui despre analoage. Noi, care suntem mai „veterani”, cred ca nu ne vom mai intoarce la clasice. Cei mai „novici”, cu siguranta, pentru este un pas atat de mic, ca abia este sesizabil.
    Nu stiu de ce, dar NU se va interzice electronica, asa cred eu si sunt un om optimist si asa imi place sa cred ca sunt si altii ca mine!
    Cu simpatie, Cristina M!

    • Cristina… ti-am explicat ca nu sunt pesimist… insa aceste articole sunt menite sa traga semnale de alarma. Referitor la lichide, am mai incercat si fara nicotina… insa deocamdata nu ma satisfac si nici n-am motivatie sa renunt… ce s-ar face „novicii” daca m-as lasa si de tigara electronica :))

  3. Nimic…la tigari oricum nu ma mai intorc.

  4. Nu!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. nu mai este cale de intoarcere odata ce am luat drumul cel bun 😉 DECI SE INTERZIC RENUNT DE TOT SI GATA , mai ales ca am dat o tura pe you tube la filmuletele cu plamani si m-am socat deci eu unul termin de tot daca se interzic


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

