Forum tigara electronica: Aburind marijuana

Marijuana cu tigara electronica

Mereu m-am intrebat daca poti vapa in loc de tigara electronica, marijuana, daca este mai sanatos asa si care sunt efectele. Poti folosi la tigari electronice un lichid cu joint?
Neavand experienta in domeniu am cautat pe internet. Astfel am gasit un interviu interesant cu Janet Fox, care scrie pe blogul Vaporizer.

I: Cum si de ce ai inceput sa vaporizezi canabis?
R: Am fost initiata cu arta vaporizarii canabisului de un bun prieten. Aici in Amsterdam avem „coffeeshops” care au vaporizatoare pe care le poti folosi cu incredere. In mod normal, atunci cand fumez canabis, cu sau fara tutun, ma simt mereu „drogata”. Cu toate acestea, atunci cand vapez ma simt complet diferit. Te simti mai treaz si mai activ, iar efectele canabisului se simt intr-un mod mai pozitiv. Eu personal prefer aceasta metoda acum, deoarece ma face sa ma simt mai bine atat in timpul desfasurarii cat si dupa.

I: Pana de curand nu am mai auzit de canabis vaporizat. Cum functioneaza si care sunt asemanarile cu modul de functionare al tigarilor electronice?
R: Vaporizarea cu canabis este o tehnologie conceputa pentru a livra canabinoidele, in timp ce in acelasi timp, eviti pericolele asociate arderii canabisului. In continuare primesti efectele terapeutice ale canabisului, dar fara produsele secundare nocive pirolitice formate in urma arderii. Asemanarea cu tigarile electronice este ca nu implica arderea.

I: Are vaporizarea canabisului un rezultat/efect diferit decat daca l-ai arde?
R: Cu siguranta! Ca si la vaporii de tigara electronica, vaporii rezultati sunt mult mai curati, mai clari. Se poate simtii mai multa energie in urma aburitului, spre deosebire de arderea unui joint. In plus, plamanii mei sunt mai curati.

I: Cum au reactionat autoritatile la vaporizarea canabisului? Presupun ca nu este o problema in Olanda, dar ce se intampla cu celelalte tari?
R: Cum ati ghicit vaporizatoarele sunt legale in Olanda. De fapt, in majoritatea tarilor vaporizatoarele sunt legale. Cu toate acestea, in SUA vaporizatoarele sunt considerate ca fiind specifice consumului de droguri si, prin urmare, sunt ilegale.

Asadar, dragi aburitori de tigara electronica, dupa cum vedeti, se poate vaporiza si marijuana, insa in Olanda. Am vazut pe youtube si oameni care si-au preparat lichide pentru tigari electronice cu marijuana. Nu stiu daca la noi sunt interzise vaporizatoarele insa, stiu ca este interzisa marijuana, cel putin din cunostintele mele (care nu sunt tocmai vaste in acest domeniu). Dar ca sa fiti mai siguri, daca vreti sa incercati asa ceva, va cumparati un bilet de avion cu destinatia Amsterdam si acolo probabil ca veti gasi marijuana in toate formele posibile.

8 comentarii

  1. Ar fi o idee sa torni in loc de glicerina, ulei de cannabis diluat cu glicerina pana ajunge la aceeasi denistate si vapat

  2. Este adevfarat ce spune Janet Fox, cu cateva observatii. Am fost de multe ori in Amsterdam pentru elementele lui, nu-i asa, turistice. Din pacate am inteles ca de la 01 ian 2013 nu se mai vinde canabis turistilor, ci doar localnicilor, pe baza de card si acte de id. asa ca daca nu ati fost pana acum, ati pierdut o mare sansa de a scapa de prostirea pe fata ca marijuana ar fi un drog periculos bla-bla. Nu, tutunul si alcoolul sunt astfel, dar nu vi se spune (insa scrie in tabelele FDA!). Bun. Vaporizatoarele de marihuana de fapt topesc THC-ul din bud-urile plantei, puse pe o parte care se incinge. Aerul cu THC vaporizat intra intr-un bag de nylon din care tragi ca un aurolac, ca sa intelegeti, printr-un ventil. Totusi, ce e in bag e si fum, se simte ca e fum, dar foarte fin, nu ca cel din joint-uri. Asta ca sa fim pollitically correct. Si da, e o planta superba marihuana, care iti schimba dispozitia, are efecte analgezice, soporifice functie de tulpina. Pe temren lung afecteaza memoria, deci nu trebuie exagerat. Oricum, nu da nicio dependenta si nu poti lua overdoses. Eu am bagat de curiozitate cat am putut de multa si pur si simplu cand ametit bine m-am oprit, ca mai mult nu mai era cazul sa bag, dar nu mi s-a facut rau niciodata. Oricum, mergeti la muzeele marijuanei din amsterdam macar, pentru a vedea cum a ajuns sa fie interzisa, desi are efecte medicale exceptionale.

    • Eee.. altceva acest comentariu… bravo… ti-am raspuns la cel cu nicotina… Mai relax please… peace! 🙂

  3. Stiti cumva de unde pot procura componente pentru tigara electronica in Amsterdam?

    • Nu stiu Dorina. Cauta pe net, dar nu in limba romana. Incearca in olandeza daca stii… sau in engleza, selectand tara in care esti din optiunile google.

      • Multumesc,nu am gasit in Olanda,am facut comanda in Belgia mi-au venit in 3 zile,dar nu au calitatea celor din Romania.Atomizorul m-a tinut o luna si lichidul este oribil.Am sa rog pe cineva sa imi trimita din tara.O zi buna


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

