Forum tigara electronica: Femeile care renunta la fumat pana in 40 de ani, isi prelungesc viata

Pentru ca articolul de ieri a fost destinat mai mult barbatilor care vapeaza tigara electronica, m-am gandit ca astazi sa public un articol destinat in totalitate femeilor fumatoare. Si pentru ca am incurajat mereu femeile sa renunte la fumat folosind tigara electronica, pentru a va incuraja, o sa va prezint astazi un studiu, care demonstreaza ca femeile care renunta mai devreme la fumat au mai multe sanse sa isi prelungeasca durata de viata.

Cercetatorii de la Oxford, Marea Britanie, au pus 1.300.000 de femei sa completeze chestionare in care detaliau stilul lor de viata, intre anii 1996-2001, si care aveau varste cuprinse intre 50-65 de ani. Acestia au analizat starea femeilor dupa 3 si 8 ani de la inceperea studiului. Datele inregistrate la inceputul studiului aratau ca 20% dintre femei au fost fumatoare, 28% fusesera foste fumatoare si 52% nu au fumat niciodata.

La sfarsitul anului 2011, 66.000 dintre aceste femei decedasera. Realizatorii studiului au descoperit ca femeile care au fumat de-a lungul vietii de adult, au avut de trei ori un risc mai mare de a muri, comparativ cu nefumatoarele si cu femeile care au renuntat cu mult inainte de varsta mijlocie.

Mai incurajator insa, a fost efectul pozitiv pe care renuntarea la fumat l-a avut in ceea ce priveste durata de viata a femeilor. Cele care au renuntat la fumat inainte de a fi ajuns la varsta de 40 de ani au evitat mai mult de 90% din risc, in timp ce femeile care s-au oprit chiar mai devreme, inainte de varsta de 30 de ani, cu pana la 97%.

Prin urmare, doamnelor/domnisoarelor fumatoare renuntati la fumat cat mai din timp pentru ca aveti sanse sa va prelungiti viata. Unde mai pui ca este de-a dreptul neplacut ca o femeie sa fumeze, nu doar pentru barbati, ci pentru voi. Fumatul va imbatraneste si va ingalbeneste pielea, provoaca o respiratie urat mirositoare si dinti ingalbeniti.

Incercati tigarile electronice pentru ca s-ar putea sa va ajute foarte mult. Cunosc multe femei care au reusit sa renunte la fumat cu tigarile electronice si sunt multe aici pe forum care va pot ajuta cu sfaturi si care va pot povesti din experienta lor. Nu trebuie decat sa va doriti sa renuntati si sa ne cereti ajutorul cu incredere pentru ca aici, sunt multe persoane dispuse sa va ajute si sa va povesteasca cum au renuntat la fumat cu tigara electronica.

4 comentarii

  1. M-a bucurat articolul tau! Sunt convinsa ca renuntatul la fumat, mareste durata de viata, dar si „pofta de viata”. Cand am inceput sa vapez mi-am facut un calcul, al tigarilor cumparta pe parcursul a 16 ani de zile de fumat, am innebunit ca puteam cu banii aceia sa cumpar 2 apartamente decente in provincie, pe langa Bucuresti. Am peste un an si mai bine de jumatate, de cand am renuntat la fumat cu ajutorul tigarii electronice, de la nicotina la fara nicotina de la „TIR-uri intregi de tigari la 0 tigari”. NU va spun cat de fericita ma simt ca nu mai am cheltuieli asa mari, poate o sa va vina sa radeti, dar s-au redus si cheltuilelile de gaze, apa, de ce va spun asta?
    Atunci cand fumezi, nu poti sta cu geamurile inchise, fie chiar si la bucatarie, deci, tinzi sa deschizi geamul sa aerisesti incaperea. Cand fumezi, fara sa vrei, intra mirosul in haine si ca sa nu „puta” tinzi sa le speli cat mai des, chiar si daca nu le imbraci….
    Nu va mai spun, ca dantura ca sa mi-o refac m-a costat peste 2.500 euro. Am auzit ca persoanele care-s fumatoare sunt mai predispuse la paradontoza…. Analizati ce v-am scris eu aici, puteti sa si radeti, dar macar sa luati cea mai buna alegere. Dragelor, se poate renunta cu electronica cu foarte multa usurinta si cu cheltuiala mica.
    Cu simpatie, Cristina M!

    • Mda… multă dreptate ai… Bravo Cristina!

    • sunt de acord cu tine si ai dreptate 100%,dar sa convingi pe cineva sa renunte la tigarile clasice e greu,am incercat si eu cu tot felu de explicatii,dar rezultatul e zero,asta e,fiecare face ce vrea in final


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

