Majoritatea oamenilor care cumpara tigari electronice spun ca acestea sunt scumpe

De-a lungul timpul am indrumat multi oameni sa renunte la fumat cu tigara electronica. Nu de putine ori mi s-a precizat ca tigara electronica este scumpa. Multi oameni traiesc cu aceasta „senzatie”, cu toate ca nu ar trebui sa o aibe.

Problema se pune in felul urmator, tigara electronica este un instrument de renuntare la fumat care a fost inventat acum zece ani. Sa retinem, a fost inventat, pentru ca de la a inventa un produs si pana la al produce la scara larga nu este tocmai un drum usor. Cu toate acestea, tigara electronica a reusit sa patrunda rapid pe piata mondiala, ajutand milioane de oameni sa renunte la tigarile obisnuite. Insa, aceasta evolutie a lucrurilor si a tehnologiei, in general, aduce cu sine costuri uriase. Este foarte greu sa perfectionezi un produs daca nu dispui de fonduri.

Tigarile electronice sunt produse a caror tehnologie inca trebuie perfectionata. E adevarat ca la stadiul la care s-a ajuns acum sunt suficient de ok pentru a ne putea descurca cu ele insa, este inca loc de mai bine. Dar chiar si asa, a fost nevoie de multa munca si de multi bani pentru a se ajunge la ceea ce sunt astazi tigarile electronice. Tocmai de aceea pretul lor este inca destul de maricel. Dar pe masura ce timpul va trece si tehnologia va evolua atunci si tigarile electronice vor avea un pret mai accesibil.

Cu toate ca, am mai spus-o si o sa o mai spun, un kit de incepator nu este mai scump decat plateste in mod normal, intr-o luna pe tigari, un fumator. Nu cred ca s-a intamplat nimanui sa dea pe consumabilele de tigara electronica mai mult decat ar fi cheltuit intr-o luna pe tigarile din tutun. Cred ca pot sa imi confirme acest lucru toti cei care vapeaza. De fapt costurile sunt de peste doua ori mai mici!

Asadar, dragi doritori de a renunta la fumat, luati-va cu incredere un kit de tigari electronice pentru ca nu veti plati pe el mai mult decat cheltuiti in mod normal intr-o luna pe tigari.

4 comentarii

  1. Sincer nu sunt scumpe comparativ cu tigarile normale, 1 kit+lichide pentru o luna costa 200-300 RON, iar un fumator de un pachet pe zi da 375 RON pe luna. Din a doua luna nici nu mai incape discutie cat de ieftin e fumatul electronic. Problema e ca multor oameni le vine greu sa dea 2 milioane „dintr-un foc”, dar le vine usor sa dea „cu tzaraita” cate 12.5 lei zilnic pe un pachet.

  2. Eheeeiiii, cam asa spun marea majoritate! Este destul de greu sa convingi oamenii care-si cumpara zilnic tigari de la chiosc. Eu una, nu am trecut prin asa ceva, pentru ca fumand foarte mult, nu ma chinuiam sa cumpar cu pachetul si mergeam in Metro de unde achizionam cu cartusele 2-3 cartuse de tigari. POATE SI DIN CAUZA ASTA MI-A FOST ATAT de usor sa renunt la fumat. Cand eu am achizitinat de pe net tigara electronica, se vindea cate 1 si era 100 ron si la 2 tigari era 180 ron, la care mai am adaugat si lichidul si ma ducea la fix 200 ron. Am ales a doua varianata, desi eu nu am stat sa studiez foarte mult… Din prima am spus: “cu asta ne vom lasa, garantat”. Sotul meu imi spunea: “hai sa luam doar una, ca la cat fumezi tu, dam banii aiurea pe ele si o sa ne para rau!”. Ma credeti sau nu, dar va spun cu mana pe suflet ca din momentul in care eu am primit pachetul cu tigarile electronice am spus: “De acum inainte, NU MAI VREAU SA AM DE-A FACE CU TIGARILE”. La fix o saptamana de zile a venit cineva la noi si a stat timp de 1 saptamana, a fumat in saptamana aia si “nu m-am clintit sa spun, hai sa mai vad si eu cum este, nici macar un fum de tigara”. Aveam inca in sange chestia asta si mergeam la bucatarie unde eram obisnuita cu tigarile acolo aveam si electronica si puneam fara sa-mi dau seama mana pe pachetul de tigari sau pe bricheta, dupa care brusc, parca ma “trezeam din visare” si reveneam la tigara electronica.
    Usor nu mi-a fost, ca din aceeasi zi, de cand am hotarat sa aburesc, am lucrat cu 3 persoane in acelasi timp: cu mine, cu sotul meu si cu copilul meu caruia ii smulsesem pampersul de pe el desi era iarna si el avea 1 an si 8 luni aproape. Deci, eu una am facut dintr-un foc, SUPER REDUCERE! Cand mi-am achizitionat tigara electronica, nici nu m-am gandit nici o clipa ca “pot renunta la fumat”, eu am redus cantitatea de nicotina, pentru ca asa gandeam, apoi am constatat ca “chiar pot renunta la fumat cu tigara electronica”.
    Cu simpatie, Cristina M!

    • asa am patit si eu pana m-am invatat cu tigara electronica, mereu tindeam sa aprind o tigara normala mai ales dupa ce iei masa,trebuia sa vapez foarte mult sa scap de tentatie,ai asta am facut timp de vreo luna pana am reusit sa renunt definitiv la tutun,A FOST GREU DAR SA MERITAT

  3. asta ca sunt scumpe e chiar cea mai de rahat faza(scuza),dai 150 ron pe ea la inceput(asta e de speriat) ce sa spun al naibii de scumpa,pai eu am dat pe un ego-t 50 ron de la baieti,am aruncat clearomizorul vechi am luat unul nou(am invatat sa le repar singur) si nu mai trebuie sa iau altul decat dupa doua luni si ceva cand intradevar se duce ,am mai luat o baterie de 1100 maah sa am doua,lichidul ma ajunge undeva la 90 ron ,,PE LUNA” si m-am scos,SI SE SIMTE LA BUGET FOARTE TARE,mai ieftin de atat cat vor aia fratilor


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

