Sfaturi pentru a prelungi durata de viata a bateriei de tigara electronica

Incarcare baterie tigara electronica

Se intampla de multe ori sa primesc comentarii de genul „bateria mea rezista prea putin, ce sa ma fac?” sau „bateria pe care mi-am cumparat-o nu este buna, ma tine foarte putin”. Daca vi se pare ca bateria dvs. rezista prea putin s-ar putea ca acest lucru sa se intample din cauza obiceiurilor pe care le aveti. Puteti extinde durata de viata a tuturor bateriilor de tigari electronice, urmand aceste sfaturi simple:

– Scoateti bateriile de tigara electronica din USB sau de la incarcatorul de perete cand s-a terminat de incarcat pentru a evita deteriorarea ei cauzata de supraincarcare
– Evitati sa suflati vaporii direct in tigara, deoarece poate deteriora senzorul sau alte electronice interne
– Nu utilizati incarcatoare USB de la alte branduri de tigari electronice, deoarece acestea pot avea semnificatii usor diferite de iesire, care ar putea deteriora acumulatorul
– Scoateti cartusele/ clearomizoarele din baterie atunci cand doriti sa o depozitati pentru o perioada mai lunga de timp
– Evitati depozitarea unei tigari electronice descarcate
– Nu incercati niciodata sa demontati sau sa dezasamblati o baterie de tigara electronica
– Nu folositi bateria de tigara electronica care a fost scufundata in apa deoarece coroziunea o poate scurt circuita si astfel se poate crea un pericol de incendiu.
STERGETI INTOTDEAUNA contactele bateriei inainte de a o pune la incarcat!!!

La fel ca la orice baterie de tip litium-ion, trebuie sa avem grija de bateriile de tigari electronice pentru a le maximiza ciclul de viata. Bateriile de tigari electronice cu o tensiune de iesire mai mare (V) vor produce o cantitate mai mare de vapori, iar bateriile cu o capacitate de curent mai mare (mAh) vor rezista mai mult pana vor fi incarcate.

6 comentarii

  1. incarcate prin usb am inteles ca nu prea tin asa este ?

  2. Nu are logica, nu tot curent este si ala de la usb?

  3. La mine timpul de incarcare este de aproximativ 3,5 ore (cu adaptor la 220V). Nu este indicat sa stea mai mult, pentru ca dupa ce sa incarcat bateria incepe sa piarda din curent prin acel adptor.

  4. Salutare voua !Eu imi incarc TGO-ul tot prin usb ,si mai mult….nu ziua,il las all night la incarcat,si desii vapez din greu ma duce la 8-10 ore .Mai am si alta baterie un Joyetech de 650 mAH.Am facut un experiment….mai empiric,insa….:am lasat toata noaptea la incarcat si TGO si joye…iar a doua zi am vazut ca TGO ma ducea tot 8 ore ,pe cand joye,numai 3 (cu indulgenta).Am repetat „experimentul”si ziua…la fel imi luau amandoua la incarcare tot 3,5 ore,insa Joye,a dus-o ceva mai mult la vapat de 3 ore,deci concluzia :daca lasi mai mult decat e necesar la incarcare ,iti descarca bateria!din fericire pentru mine la TGO nu e asa ,deci s-a confirmat spusele alora de la sailebao ca TGO are protectie la supraincarcare ,caer decupleaza in mod automat(recunosc am facut asta si ca sa verific spusele alora ,asa sunt eu mai ciudat ,daca ceva merge bine vreau sa vad de ce,iar daca se strica,sigur nu din vina mea:))Ulterior,am si desfacut bateriile ,si am vazut ca TGO are 3 fire ce duc la electronica ,pe cand Joye,numai doua .Ambele baterii au oprire la 5 click-uri ,se decupleaza automat dupa 10 secunde,insa TGO are un fir in plus ,iar explicatia mea ,cred ca e confirmata de chinez ,de a opri in mod automat incarcarea la baterie.Plus de asta ,mai are si un indicator de incarcare al bateriei,led-ul acela care clipeste rosu/verde…pe masura ce bateria se incarca,verdele,predomina,e o chestie faina…Eu de 7 luni folosesc aceasta baterie,sunt super incantat ,nu da semne de oboseala,o recomand cu caldura,celor ce vor o baterie fiabila .Aburi densi!

  5. Buna seara! Am o problema: nu am mai folosit o baterie de vreo 2 luni de zile(aceasta fiind descarcata). Azi am vrut sa o folosesc din nou si am pus-o la incarcat. Dupa o ora si jumatate am incercat-o. Dupa 3-4 click-uri imi clipeste led-ul(indica faptul ca e descarcata), iar in acest timp nu reuseste sa scoata aburi. Mai este ceva de facut? Multumesc!

    • Hmm… posibil sa se fi dus. Bateriile nu trebuie sa stea descarcate o perioada lunga de timp, ca mor. Mai incearca s-o tii mai mult la incarcat… vezi daca iti semnalizeaza ledurile incarcator si baterie, daca se incarca.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

