Cel mai bun elichid pentru tigara electronica 2012

Dragi aburitori, stiti ca imi place sa aflu cat mai multe detalii despre tigarile electronice si despre elichidele pe care le folositi. Astfel m-am gandit, pentru ca anul se apropie de sfarsit sa descoperim impreuna care sunt cele mai apreciate elichide pentru tigara electronica.

Multi dintre voi probabil ca ati testat cel putin doua lichide pentru tigari electronice, astfel puteti sa faceti comparatie. Probabil ca multi o sa ziceti ca este foarte greu de ales pentru ca ati testat foarte multe elichide si v-au placut. Dar sunt convins ca trebuie sa existe unul anume care v-a ramas in minte sau care v-a impresionat in mod deosebit.

Va rog sa imi trimiteti printr-un comentariu de preferat, ca sa vada toata lumea, ce elichid va place cel mai mult din cele pe care le-ati testat de-a lungul timpului. Atentie trebuie sa precizati marca, aroma si concentratia de nicotina.

Voi incepe eu: vapez lichide pentru tigara electronica: Dekang VG, in special USA MIX si Tabac (concentratie Low), in combinatie cu Liqua Vipercig, Mint (concentratie low sau zero). In ultimul timp am redus concentratia de nicotina la 0,6 mg, amestecand un low cu un zero. Ocazional vapez cherry de la dekang. Am mai facut un test care da foarte bine la mine, Bright Tabaco de la Liqua Vipercig cu Mint de la Dekang.

De-a lungul timpului, in 3 ani, am incercat foarte multe arome… unele placute, insa e ca si fumatul unei marci de tigari… nu prea imi place sa schimb, decat ocazional cand vapez un „trabuc”, adica un mix nou de lichide. Mi se pare ca cel mai bine se simte aroma lichidelor pe tigara electronica dse901 si pe ego w vipercig. Stiu ca cei obisnuiti cu tigari tari, pot avea opinii diferite. 🙂

Nu trebuie sa puneti link catre produs, linkurile le voi sterge pentru ca nu vreau sa inceapa toti care comercializeaza elichide sa isi faca reclama la propriile produse.

Aceasta initiativa a mea nu este doar o oportunitate de a afla care sunt cele mai apreciate elichide, ci si o oportunitate de a descoperi cu toti si alte elichide pe care poate ca nu le-am testat, dar poate ca sunt bune. Acum este sansa sa aflam de la cei care le-au folosit.

Totodata, va mai rog sa ii invitati si pe alti cunoscuti care stiti ca folosesc tigara electronica sa imi scrie ce elichide folosesc.

Astept cat mai multe comentarii de la voi!

26 comentarii

  1. Eu am utilizat mai multe arome, dar, dupa 1 luna de zile de vapat, am trecut la lichid de concentratie 0, “eu dorindu-mi din tot sufletul sa renunt la fumatul clasic”, de la concentratie mare la 0, iar ca arome, cel care m-a multumit cel mai mult a fost: Dekang VG Cherry, iar pe timp de vara am amestecat cu Dekang VG mentol (tot concentratie 0). De atunci nu am mai schimbat cine stie ce…, sa zic ca m-a satisfacut si cea de capsuni (Dekang VG Strawberry – 0 concentratie). Si da, ai dreptate, cu gusturi, pentru ca eu am avut mai multe modele de tigari electronice: 901, 108 si eGo-T. Mi-a placut la eGo-T, sistemul de purtare la gat, dar ca si forma si gust m-a multumit la maximum DSE 901, la care m-am si intors.
    Cu simpatie, Cristina M!

  2. Dekang ; menta ; 12mg

    • Buna seara! Intentionez sa achizitionez o tigara electronica dse 901 si as avea nevoie de un sfat. Am vazut pe alte site-uri ca a aparut varianta dse 901-t dar nu mi-am dat seama care ar fi diferenta in afara de o baterie de 280 in loc de 180. Fumez de peste 10 ani aprox un pachet de tig pe zi (lights), si mai nou am inceput sa fumez o tigara electronica cumparata din farmacie easy smoke, ajungand de cand cu aceasta la aprox 8-10 tig normale pe zi. Ce imi recomandati? Multumesc mult!

      • Cristina… eu iti recomand dse901 vipercig, clasic. Vad ca e si la promotie serioasa in decembrie pe tigaraelectronica-nr1.ro . Are cel mai bun gust iar daca vrei sa renunti si la tigara electronica e cea mai potrivita, pentru ca trebuie sa incarci cu lichid cam dupa fiecare „tigara” fumata, ceea ce te face sa-ti dai seama cat fumezi. Daca vrei sa vapezi mult timp, mergi pe ego w vipercig… insa nu mai are forma de tigara clasica.

  3. salutare,
    de la e-lichid am acum french pipe in combinatie cu traditional tabac de la liqua ,rezultat -foarte multumit eu.
    am luat si pitin teapa sa zic asa cu un lichid de la Hangsen care cam miroase a leustean da nu ziceti la nimeni ,da?

  4. MARLBORO RED USA MIX,UN GUST PLACUT,SI ATAT

  5. Hangsen – Ken 24mg 🙂

  6. Am testat pana acum cateva zeci de lichide din diverse surse, eu vapand de aproape 2 ani. In general fumez lichide tari (24-36mg). Rar cobor la 18mg, doar atunci cand vreau neaparat o aroma si nu e disponibila o varianta mai tare.

    1. Davidoff 36mg, 24 mg de la Dekang, dar nu cel in sticla bruna (inchisa la culoare) care se gaseste de obicei la magazinele din supermarketuri. Comparat cu alte lichide de aceeasi concentratie, Davidoff se simte mai tare atunci cand tragi din tigara (desi cel putin teoretic are acelasi nivel de nicotina).

    Poate ca unii din voi ati avut senzatia ca fumati paie cand v-ati luat un lichid nou, desi pe sticla scrie , sa zicem, 24mg. Cu Davidoff n-am avut niciodata senzatia asta, chiar si cand provenea din surse mai obscure. Il recomand celor care obisnuiau sa fumeze multe tigari tari. Un minus ar fi ca lasa in nas un usor miros neplacut, dar aproape insesizabil.

    2. Hilton 36mg (imitatie de trabuc cica) de la Heaven’s Gifts. Nu stiu daca exista mai slabe de 36mg, intrebati. Cei de la Heaven’s Gifts au in general lichide foarte parfumate (si ceva mai scumpe) dar Hilton-ul mi se pare genial.

    3. Dintre lichidele cu arome de fructe prefer pepenele galben (desi unii il considera gretos), strugurele si marul.

    4. Ce mi s-a parut mie gretos: whisky, cappucino, virginia.

    Ca o incheiere, atunci cand vreti sa cumparati un lichid, nu ezitati sa-l mirositi si chiar sa-l testati intr-un atomizor nou daca vanzatorul e de acord. Va puteti da seama destul de repede daca merita sau nu cumparat.

    • De asemenea, incercati sa schimbati cat mai des lichidele, sa nu va plictisiti de o anumita aroma.

  7. Salut, mi-am luat recent un ego-t si as vrea un lichid cu aroma de lucky strike (asta fumam eu). imi poti recomanda un model anume? am vazut ca sunt de la dekang insa nu sunt sigur ca ar fi cele originale…

    • Andrei… la lichide e ceva subiectiv… treaba cu gustul. Singura solutie este sa incerci tu cat mai multe si sa vezi care-ti place. Nu vei gasi exact gustul de clasica pe care o fumai, la niciunul. Incearca Liqua Vipercig Traditional Tabac, combinat cu putin USA Mix de la Dekang.

  8. Cea mai buna combinatie mi s-a parut Pall-Mall de la Dekang (75%) cu USA Mix de la Liqua (25%)

  9. Cum sa aleg concentratia de nicotina a e-lichidului? Pt un fumator de Pall mall portocaliu slim, un pachet pe zi , ce elichid recomandati? Ca parca nu le-as incerca pe toate la rind… Sa merg pe concentratie scazuta sau pe medie?

    • Buna, mi-e greu sa-ti zic pentru ca nu stiu cat are concentratia de nicotina acel pall mall. Daca are intre 0,1 si 0,4 mergi pe low, daca are intre 0,5-0,8 mergi pe mediu.

  10. Am incercat mai multe variante. Schimb lichidele destul de des. De doua luni am descoperit un magazin online care vinde lichide facute in Italia. Acum vapez Elit Tobacco Gold. E super !

    • Singurele lichide din Italia de care stiu sunt Flavour Art… si sunt mai multi care le vand. Banuiesc ca si cele de care zici tu tot Flavour Art sunt.

  11. De ceva timp fumez Joytech VG. Toata gama are arome fine ,cred ca in sfarsit am gasit ceva care sa-mi placaAcum vapez Cigar ,ma incanta.

  12. un lichid de la joytech, Dekang… Liqua la 30 ml costa in jur de 30 de lei ..insa un lichid de la Intellicig costa 65 de lei. NU EXISTA BUN SI IEFTIN !!!

    • Din punctul meu de vedere Intellicig e naşpa… desi e scump. Deci sa nu inducem in eroare… exemplul tau nu e potrivit, desi sunt de acord cu ideea ca ieftin si bun nu exista. Exista lichide pe piata care se vând cu 20-22 lei sau mai putin 30ml… acolo e jale.

  13. Salutare!Da,am vapat de cateva ori ,Intellicig,mie imi pare pe langa ca e sec-desii imi plac lichidele cu gust sec-,ca parca are un gust artificial…ok,poate ,u l-am gutst eu pe ala care trebuie:)),insa ,nu isi explica deloc banii dati….eu de cateva luni,vapez numai Deckang si Liqua ,si numai de la acelasi resseler :raspunsul e evident de ce:are lichide foarte bune,si la preturi foarte mici-***.Ultima data am luat de altundeva,unu de pe forum a vazut ieftineala la unii,o gustat ,si a dat un zvon pe forum ,si eu m-am aruncat la 5 sticloante de 30 ml.Lichidele erau supr ok,nu erau aproape de expirare,insa astia au adus un alt lot.Au anuntat ca la fiecare 45 de zile,isi innoiesc stocul…..asa ca astept urmatoarea super oferta!:))Asa ca nu,ce e ieftin e si rau….Aburi densi !

    • Legat de Intellicig, am aceeasi parerea cu gustul. La fel am simtit si eu, in plus imi usca si gatul f repede. Legat de preturile date de tine, e ceva in neregula. Stiu sigur ca Liqua a impus un pret minim de 30 lei, la 30 ml. Deci nu stiu ce cumperi tu si de unde cumperi… ori e altceva, ori e contrabanda… fara taxe.. etc. Eu unul nu incurajez contrabanda si comertul la colt de piata.

  14. Ah,da adminule,insa nu e vorba de Liqua ,la preturile alea mici,acela erau Deckang,si sincer,sunt foarte bune,nu aproape de expirare,nu tu culoare maroiniu inchis ,iar la scuturare nu prezinta bule aferente fermentatiei.,etc.Liqua e clar ca au preturi destul de marisoare raportat la Deckang,insa asa ca diversitate,merge si un Liqua,mai ales daca nu vapezi doar o singura aroma:))Mie cel putin imi place sa ,alternez ,prin rotatie,fiecare aroma,cu propriul ei dispozitiv de vaporizare,iar la o saptamana le schimb la toate rezistentele,ca sa ramana gustul aromei,fresh.Deh,ce sa-i faci,daca e.t.ne-a oferit si „libertatea”asta de ce sa nu profitam?:))Insa la deckang acelea sunt preturile,cele banate de tine.Daca vrei,spune=mi si iti trimit si tie pe mail,nu aici clar:)),locul de unde le iau….macar asa sa ne ajutam noi ,vaperii .Aburi densi,din lichide doar de calitate!

    • oka… trimite-mi, insa mi-e tare teama ca ai de-a face cu un lichid fake. By the way… Dekang ar fii, pe al tau scrie deckang?

  15. Da,adminule,Dekang scrie….apropo,ti-am trimis mail,pe nufumat…astept sa vii cu pareri:))Ura !


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

