Locuri in care nu ar trebui sa vapezi tigara electronica dar o faci oricum

Sunt multe locuri in care multi oameni considera ca nu ar trebui sa folosesti tigara electronica si cu toate astea, multi dintre noi o folosesc.

De exemplu, la film. A fost interzisa folosirea tigarilor electronice in cinematografele CINEMA CITY, cu toate astea eu mi-am folosit tigara electronica fara ca cineva sa ma prinda. Este adevarat ca nu am scos aburi sa vada toata sala dar am avut grija sa imi ascund ledul si sa scot foarte putini vapori astfel incat sa nu observe nimeni.

Un alt loc in care nu este interzis vapatul, dar teoretic nu ar trebui sa vapezi, este in avion. Calatoresc in afara tarii cu avionul cel putin o data pe an, asta inseamna cel putin doua drumuri cu avionul. Am zburat cu Blue Air, Wizz Air, Tarom, Air France si Turkish Airlines. Am folosit tigara electronica de fiecare data si nu mi-a atras nimeni atentia si nici nu am iscat discutii. La fel ca si la cinema am avut grija sa nu scot aburi multi astfel incat sa nu atrag atentia celorlalti pasageri. Iar stewardezele m-au vazut aproape de fiecare data insa, nu mi-au reprosat nimic.

Am mai folosit tigara electronica in metrou, este adevarat ca nu de foarte multe ori insa, nu m-a intrebat nimeni niciodata nimic.

Nu mai zic de restaurantele, barurile, pub-urile in care m-am dus la nefumatori si am aburit tigari electronice fara probleme, nimeni nu mi-a atras atentia ca nu ar trebui sa vapez acolo.

Sigur ca sunt multi cei care au hotarat sa interzica vapatul tigarilor electronice la ei in spatii… de ce??? Pentru ca facem pofta fumatorilor… acesta este cel mai des raspuns. Intr-adevar, posibil sa aiba dreptate, insa cine-i obliga pe fumatori sa nu aiba la ei o tigara electronica? De ce trebuie sa suferim si noi, atat timp cat nu facem rau celor din jurul nostru?

Sunt o persoana rea? Sunt convins ca nu sunt singurul care face asta?

4 comentarii

  1. tre sa mai treaca timpul,pana isi vor da seama toti de ele

  2. Eu nu pot vapa in mijloacele de transport in comun, ma retine ceva.
    Insa ma pot abtine 15-20 de minute, pana ajung la destinatie, cat stau in ele.
    Am vapat la cinema, acum afland de la tine ca nu aveam voie, dar tot asa discret, trageam scurt si dadeam fumul in jos, ascunzand cu atentie LED-ul cu degetul mare. Mi se pare de prost gust sa imi etalez bartai vaporii in sus, incat sa nu ii las pe cei din spatele meu sa vada filmul clar :)).
    In hipermarketuri nu am nicio treaba cu vapatul, o fac fara grija, nu ma feresc de priviri.
    Am mai vapat in KFC, la inceput avand aceeasi retinere ca si in mijloacele de transport in comun, insa luandu-ma la vorba cu persoana de langa mine, am facut-o instinctiv, apoi vazand ca totul e ok si nu atrag nicio privire dubioasa, am continuat voit.
    Asadar eu consider ca ma pot abtine sa nu vapez in anumite locuri sau circumstante, neiscand conflicte sau priviri care mi-ar displacea total si mi-ar deranja starea.

  3. De ce mi-ai sters comentariul, admin?
    Ceva gresit? 😦

    • Ohh… n-am sters nimic, numai ca trebuie sa le aprob ca sa apara… si nu stat chiar non-stop aici… sorry!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

