Noua tigara electronica Ego W Vipercig V2. Review

tigara electronica vipercig egow v2

tigara electronica vipercig egow v2

Ca orice brand care se respecta, Vipercig lanseaza noua varianta a tigarii electronice Ego W Vipercig, cu un design imbunatatit.
Ca orice fan, iubitor de tigari electronice, ma bucur sa testez aceasta noua tigara electronica. Asta e… am si avantaje cand scriu despre aceste produse. 🙂

Dar hai sa vedem care sunt noutatile aduse de acest minunat gadget.
Prima impresie a fost data de designul mai bun al noului produs. Se vede ca Vipercig a avut succes cu acest model, de asta si cred ca si-a amprentat mai bine elementele de identitate de brand. Astfel noua tigara electronica ego w v2, are stantate si pe baterie si pe capac logo-urile Vipercig. De asemenea clipsul capacului este in forma de coada de sarpe… la inceput nu m-am prins :)) insa cand am vazut capul de sarpe pe capac, am realizat ce vroiau ei sa transmita.

Dupa cum posesorii de ego w cunosc, acest model de tigara electronica are 2 fante laterale pe capacul clearomizorului. La V2, Vipercig a gandit o singura fanta, plasata strategic pe litera “V”. Daca e intuneric nu prea mai vezi lichidul prin ea, dar sincer, n-am stat niciodata sa ma uit la lichid prin acele fante, mi-a fost mai simplu sa trag capacul afara, sa sterg clearomizorul si sa vad daca mai are lichid.
Initial am crezut ca e o modificare doar de design… dar se pare ca nu este asa. Tot cunoscatorii de Ego W, stiu ca daca plasezi fantele in aceeasi pozitie cu gaurile de aerisire, tigara electronica trage aer fals si tragi mai usor din ea, insa TH-ul este mai slab cand faci asta. Prin aceasta modificare de design, cu noua tigara ego W V2, tragi putin mai greu, insa poti in continuare sa rasucesti de capacul clearomizorului pana in pozitia confortabila tie. TH-ul ramane ridicat mereu. IMPORTANT… poti consuma cam tot lichidul din clearomizor. De ce? Pentru ca atunci cand tragi… nemaitragand aer fals, lichidul se ridica mai bine pentru a ajunge la fitilul aflat deasupra clearomizorului. Deci, zic eu, este un plus adus vechiului model. Oricum sfatul meu, pentru a prelungi durata de viata a clearomizorului este sa incarcati cu lichid cand acesta ajunge sub jumatate. Si nu incarcati 100%… ci doar 80%, pentru a avea aer sa faca vaporizarea buna.

O alta modificare de design este noul led al butonului de pe baterie, acesta fiind verde. Hmm… sincer da mai bine, pentru ca se potriveste cu verdele din logo… banuiesc ca din acest motiv l-au facut verde.
Cutia, de asemenea este schimbata, s-a renuntat la modelul clasic de ego w folosit si de Sailebao si de alti producatori.

Cam astea ar fi modificarile aduse, in mare parte de design… componentele fiind compatibile cu modelul vechi.
Dupa cum cei care ma citesc stiu ca sunt fan ego w vipercig, ma bucur ca a aparut un design mai bun, ma bucur ca nu s-a schimbat gustul… si ramane aceeasi tigara electronica care imi place si de care nu ma mai despart… cel putin pana acum n-am gasit alta care sa-mi ofere acelasi gust.

In luna decembrie, am vazut ca au lansat astazi o promotie, la orice kit de ego w vipercig cumparat, primesti un tricou sau un fular sau un fes Vipercig. Nasol e ca am deja tigara, dar un tricou, tot imi iau. :))

Pentru cei care n-au citit review-ul la prima tigara electronica ego w vipercig

17 comentarii

  1. salut.ai idee daca merge incarcata bateria cu orice incarcator de tigara electronica sau care ar trebui sa fie voltajul pentru a nu strica bateria?

    • Sa stii ca am intalnit multe baterii stricate de incarcatoare ce nu erau din kit. De regula orice incarcator de ego, trebuie sa incarce orice baterie de ego.

  2. incarcatorul nu e ego.e unul mai vechi de la o tigara e-health de 180mah.

  3. pe incarcatorul pe care il am scrie
    input:100-240V/AC 50/60Hz 150mA
    output:5.0v-500mA+-50mA
    daca e la fel si la incarcatorul tau de viper ar trb sa mearga

    • scrie f mic, dar cred ca sunt aceleasi cifre… stiu ca au mai fost probleme cu diferite incarcatoare la diferite modele de tigari electronice.

  4. salut.daca iau atomizator de vipercig si il pun la modelul ego-w ma pot bucura de gustul inbunatatit al acestui model sau trebuie sa iau toata tigareta?

    • Poti lua clearomizor cu carcasa… la inceput ai nevoie si de carcasa, pentru ca nu se potriveste cea de la ego w sailebao…

  5. se pare ca pe site la tigara electronica nr1 nu au inca pe bucati v2,au doar primul model

  6. Ce imi puteți spune despre kit tigara electrică model Alips S1, as vrea să mi cumpăr dar sunt diferite si nu stiu care ar fi mai de calitate .eu fumez kent lung

    • Roxana… acea tigara electronica n-am testat-o… insa din ce am sapat, n-am gasit nimic pe net despre ea, nu stiu cine o produce… deci cred ca exista un risc, pe care nu stiu daca vrei sa ti-l asumi. Eu iti recomand Ego W Vipercig… ca sa nu dai gres. Mergi si pe un lichid high, initial si pe urma incearca sa reduci treptat concentratia de nicotina.

      • Aceasta tigara AlipsS1 ,a cumpărăt prietena mea de la magazinul Real probabil o fi ieșit acum pe piața , dar imi place cum arată k diesain. Îți multumesc de răspuns

  7. salut.
    am nevoie de un sfat prietenesc.eu folosesc de 2 ani un mod GLV care da 5 V constant.sunt f multumit de el si nu l-as schimba nici batut.

    fiindca are putere de 5 V imi e f greu sa gasesc un atomizor/clearomizor care sa duca, asa ca folosesc de 2 ani un vivi nova cu rezistente de 3.2 ohmi si a mers totul in regula.numai ca de ceva vreme incoace calitatea rezistentelor e din ce in ce mai proasta, tin din ce in ce mai putin si musatatile de la rezistente sunt f scurte si adesea am gust de ars in aburi desi mai am 1/3 lichid in rezervor.

    am nevoie de un alt sistem cu o rezistenta de minim 2.8 ohmi, chiar si asta fiind riscanta fiindca la unele modele de 2.8 imi da gust de ars.ce imi recomanzi?
    mentionez ca nu vreau un sistem carto fiindca m-am saturat de gust de burete/vatelina sau ce naiba se mai pune inauntru si ca nu sunt atat de priceput incat sa-mi construiesc eu un sistem.

    iti multumesc.

    • Vali, din ceea ce-mi zici ai o varianta sa-ti cumpari un clearomizor servisabil 100%, la care sa-i faci tu rezistenta asa cum iti trebuie. Eu n-am fost niciodata pasionat de chestia asta, mi-e prea lene sa rulez spirale de rezistenta… sa pun silica, bla bla. Daca tii neaparat sa folosesti GLV-ul ala al tau. Daca nu schimba-l cu unul cu voltaj reglabil si ai scapat de problema. Un SVD, de exemplu. Rezistente asa de mari se gasesc mai greu pe la noi, pentru ca nu prea foloseste nimeni 5 V.

      • eeeeh, daca ne intalnim candva sa-ti dau 5 volti-ul sa tragi niste vapori o sa intelegi de ce nu vreau sa renunt la el……
        din pacate nici eu nu prea sunt cu partea tehnica si nu stiu nici un loc din cele prezente in romania unde m-ar putea invata cineva cum sa-mi mesteresc ceva hack-uiala

        • Daca vrei cu adevarat, gasesti pe youtube filmulete. Si MOD-ul meu merge la 5 Volti… chiar si 6, daca vreau… insa cu o rezistenta de 2,4-2,8 nu ma duc mai mult de 4,2 Volti niciodata. Nu am de ce.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

