Problema nu este ca cei care vand tigari electronice fac afirmatii false; Problema este ca grupurile de sanatate si medicii o fac

Multe grupuri de sanatate si medici si-au exprimat ingrijorarea profunda cu privire la faptul ca societatile care comercializeaza tigari electronice induc in eroare publicul in ceea ce priveste dovezile stiintifice despre aceste produse.

Deoarece exista, de fapt, dovezi stiintifice puternice care atesta faptul ca tigarile electronice pot fi utile in renuntarea la fumat, aceste afirmatii nu reprezinta o publicitate falsa.

Exista totusi un numar de entitati care denatureaza dovezile stiintifice, care induc in eroare publicul si care de multe ori mint in legatura cu dovezile stiintifice cu privire la tigarile electronice. Cine sunt ei? Nu companiile de tigari electronice, ci grupurile de sanatate, cele anti-fumat si chiar medicii.

In general, declaratiile facute de oficialii din domeniul sanatatii sunt mai ingrijoratoare decat cele facute de companiile de tigari electronice, care sunt in mare parte adevarate. In schimb, declaratiile facute de oficialii din domeniul sanatatii sunt fie inselatoare sau frauduloase, fie false. Si aici pot sa va dau exemplul cel mai cunoscut din Romania, si anume Dna. Magdalena Ciobanu.

In cazul in care factorii de decizie politici sau oficialii din domeniul sanatatii doresc sa se asigure ca publicul primeste informatii adevarate despre tigara electronica, atunci locul de unde trebuie sa inceapa nu sunt companiile care comercializeaza astfel de produse, ci de la grupurile anti-fumat, de sanatate sau chiar de la medici care dezinformeaza sau mint publicul pentru ca pur si simplu nu le place ideea ca un comportament asemanator fumatului poate ajuta intr-adevar oamenii.

De asemenea oamenii care vor sa renunte la fumat sunt indreptati, de multe ori, de medici catre un tratament medicamentos. Aceste tratamente anti-fumat, pe baza de medicamente au dus deseori la stari pronuntate de depresie sau chiar tentative de suicid. Insa in industria de medicamente sunt multi bani pentru marketing si PR… nu-i asa?

Anunțuri

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s