Tigara electronica inteligenta iVIP. Review

Dragii mei, cu greu m-am abtinut sa nu va povestesc despre ultima mea “jucarie” pe care am testat-o. Oricum nu aveati de unde s-o cumparati pana acum, asa ca am zis sa astept momentul potrivit.

Tigara electronica ivip

Tigara electronica ivip

De vreo luna de zile am primit in teste, ca mai am si eu avantajele mele de “forumist”, o tigara electronica iVip de la Vipercig. De cand am primit-o m-a cucerit cu delicatetea ei si designul care ma duce cu gandul la produsele Apple (a mea e alba)… nu ca as fi fan, am un Sony Vaio ca laptop si un S3 de la Samsung, ca telefon. 🙂

Cu toate acestea imi place designul Apple…, cu politica lor restrictionista nu sunt de acord…

Dar sa revenim la oile noastre si sa va povestesc ce stie sa faca aceasta “jucarie”. Cei care ma citesc, stiu ca eu sunt fan Ego W Vipercig pentru gustul deosebit pe care-l ofera aceasta tigara electronica… cum v-am mai spus, dupa o lunga perioada de vapat, cel mai important aspect ramane gustul oferit de instrument.

Ca v-am spus despre design, sa incep review-ul cu acest aspect. Cutie frumoasa… neinteresant pentru mine… butonul tigarii electronice este patrat, mai mare… chiar si cu degete butucanoase este foarte usor de apasat. De asemenea apasarea este destul de fina, amintindu-mi si ea de produsele Apple. Butonul se aprinde in 3 culori, in functie de gradul de incarcare al bateriei… astfel stim cat ne mai duce, pana o punem la incarcat. Intre 100% si 75% butonul se aprinde albastru, intre 75%-25% se aprinde verde si sub 25% se face rosu. Interesant nu? Mie mi-a placut gaselnita. Ca tot sunt la buton, va spun ca aceasta tigara electronica functioneaza si pe passtrough, adica poti vapa in timp ce se incarca. La fel butonul iti indica starea de incarcare. Bateria are 700 mAh…

Cred ca datorita passtrough-ului, care chiar functioneaza la voltaj corect, in kituri exista o singura baterie. Pesemne si datorita pretului piperat al bateriilor… vrei baterie inteligenta platesti. Insa eu m-am descurcat binisor si cu una, ca stau mult la calculator, cu passtrough-ul inserat.
Poate o sa-mi iau si o a doua baterie, pentru cand plec la chefuri, insa am vreo 4 baterii de ego w vipercig si nu raman in pana. Se termina asta, schimb cu cealalta… nu bateria ci e-tigara, ca nu sunt compatibile clearomizoarele de iVIP la bateriile de EGO.

Insa invers sa stiti ca se poate. In kitul de iVIP am gasit un conector care te ajuta sa folosesti la bateria inteligenta orice clearomizor din seria CE4… CE4+… CE5… etc… depinde de producator.
Cu toate acestea tigara electronica iVIP arata mult mai bine cu clearomizorul original.

Ca sa continui cu bateria, de ce e ea inteligenta? Pentru ca-i poti regla voltajul, de la 3,3 pana la 5 volti. La ce ne ajuta? In functie de clearomizor, bateria stie sa citeasca ce voltaj are nevoie. Eu am folosit-o la 3,7V vreo 2 saptamani si pe urma, cand clearomizorul nu mai scotea bine, am trecut-o in 4-4,2. Oricum asta a mai prelungit cu cateva zile viata clearomizorului… insa eu nu consider esential.
Daca pui alt clearomizor cum ar fi CE4… e foarte bine ca poti regla voltajul exact pe rezistenta acestuia.
Un alt argument pentru “inteligenta” ei, este numaratului puf-urilor. Iti afiseaza numarul de pufuri. Poti sa-ti calculezi in pufuri, cat ai fumat intr-o zi. Contorul se reseteaza cand ajunge la 999… insa ai timp suficient sa vezi cat ai pufait, tinand cont ca dintr-o tigara clasica tragi cca 15 fumuri. Deci va puteti calcula cat de mult fumati acum. Nu v-am spus ca bateria poate fi blocata si deblocata prin 3 click-uri consecutive… nu 5 ca de obicei, la alte baterii.
Capacitatea rezervorului este ceva mai mica decat la ego w, insa tinand cont ca poti vapa toata cantitatea de lichid din el, pentru mine chiar n-a fost o problema.

Am lasat la sfarsit gustul oferit si cantitatea de vapori. Eu zic ca gustul oferit, cat si cantitatea de vapori sunt asemanatoare cu Ego W Vipercig. De asta mi-a si placut… ca da acelasi gust. Ca vapori, poti sa umpli repede o camera cu ceatza…. Insa asta poti face si cu celalalt model, daca ai un clearomizor bun.

Diferentele majore ar fi in bateria inteligenta, designul atragator, passtrough-ul pentru cine sta pe langa o priza usb. Inca un argument ar fi ca nu mai trebuie sa stergi condensul, si ca poti turna lichid direct din sticluta, ca la CE4.
Mie imi place modelul… se vede ca s-a facut un progres. Vapori de calitate dragilor!

4 comentarii

  1. Salutare !Desii ai postat de ceva timp articolul, se pare ca eu am privilegiul de a-ti ura bun venit in randul utilizatorilor VV-voltaj variabil,sau booster .Oare care sa fie cauza?Sa fim singurii de pe aici,cei ce folosesc „artilerie grea?”.Sincer,si fara unda de repros sau rautate,ma asteptam sa o faci mai demult,fiind de aici ,cel mai „batran”vaper,astfel incat acu, sa vorbesti despre ceva megadestept….Insa,esential este ca ai facut pasul,spre ….alt fel de a vapa,pentru ca trebuie sa recunosti,diferenta de la o baterie voltaj constant de 3,3 v la cea cu voltaj variabil ,este mai mult decat elocventa….eu spun ca nu se compara,fiind diferente ca de la cer la pamant.In ce priveste modelul,pentru scurt timp,”m-am „dat si eu cu asa ceva,luandu-mi o baterie,ce e drept sh ,avea la activ cam 30 de cicluri de incarcare,deci 0 luna vechime,care ulterior am facut-o cadou unui bun amic,eu ramanand adeptul autonomiei -mod-ul meu imi ofera o autonomie de 36 de ore!-„Jucaria”,iTaste,isi face cu precadrere toti banii,desii nu este ,un produs foarte accesibil,nici macar la baterie de 700 mAh cum ai tu,nici la 1100 mAh….sa nu mai spun de box-modul de la ei,care sare binisor de 300 RON.Este un mod „build for perfomance”care pe langa design,calitatea materialelor folosite ,robustetea ei,raportata totusi la o aparenta fragilitate,precum si tehnologia oferita,te determina,ca tinand-o in mana pentru prima data ,sa fii,indragostit-ca tot e azi Dragobetele-,iremediabil,indubitabil,irevocabil !.Sa o stapanesti sanatos!In general mod-urile sunt tigari inteligente ,care la cele cu display,iti ofera o groaza de informatii ,esentiale cum ar fi :clar,tensiunea folosita ,insa si starea bateriei,marimea atomizorului prezent ,zic eu esentiale,insa multe si inutile:data si ora,temperatura rezistentei,etc…..sa nu mai spun ca modu GS (Green sound)iti indica pe ecran la stingere „Goodbye my Master!”:)).Am sa spun cateva cuvinte si despre mod-ul meu ,cel de zi cu zi…..ca sa va dati seama de „ce poate”am sa incep cu dimensiunile:27cm/3.5cm.ceea ce il face imens ,chiar si in pofida culorii lui negre cu dunga rosie.Dispune de un ecran IMENS,alfanumeric,scris rosu pe fond negru ,ce indica mai multe:tensiunea folosita – 3-6 v-starea bateriei,cu mesaj cand trebuie schmbata,rezistenta atty prezenta pe aparat ,precum si prezenta lichidului in mufa(CH)asu a unui setup al unui atty,necorespunzator.Deasemenea „mititelul”,mai stie sa-ti indice tensiunea corespunzatoare atty=ului instalat,precum si memorarea valorii,si la schimbul intre baterii.Ca putere,este alimentat de doua baterii x 900 mAh(sau una singura mare,….ii pregatesc o surpriza ,oferindu-i ,in cel mai scurt timp, una de 4000 de mAh)….ca material e realizat din aluminiu,ceea ce nu il face foarte greu…as fi vrut sa fie otel,astfel ca in caz de”oarece incidente”,sa il poti folosii,fara ricul de a fi considerat arma…insa si asa,daca nu crapi teasta individului,lovindu-l in numele tatalui,ii intepi ochiul cu mustiucul metalic,si tot iesi cumva la liman! Ideea este ca orice MOD am folosi,fie mecanic,fie step down ,die cu display,un pas hotarator este facut de la clasica tigara electronica ,pas ce vine inca odata sa ateste notiunea de fumat electroni,facandu-l mai sigur ,si mai eficient,si nu in ultimul rand…..mai atragator,trecand de la un viciu la un hobby :))ABURI DENSI !

    • Dacii… toata stima si multzam de comentarii. Insa asa cum am spus si in articol, nu sunt un fan al VV-ului, pentru ca de multe ori nu-si are sens. Sigur ca am testat si modelele mentionate de tine, insa faza cu VV-ul este buna doar din cand in cand, atunci cand vrei sa dai un boost unui atomizor. Mie mi-a placut iVIP nu doar pentru VV ci ca design si feeling in mana. Pentru mine MOD-urile sunt prea grosolane… am o baterie primita, care seamna cu o lanterna de vanatoare… imbracata in cauciuc. E si VV si are 2200 mAh. Nu o folosesc. E clar ca sunt oameni care iubesc aceste mod-uri, insa crede-ma, majoritatea prefera ceva cat mai aproape de normal. Prin prisma acestei majoritati tratez si eu toate tigarile electronice… Incerc sa nu ma adresez doar fanilor vaperi, aici… ci tuturor oamenilor care vor sa se apuce de tigari electronice. Eu unul ma feresc sa intru intr-un bar cu un MOD… prefer o tigara electronica mai normala… care sa nu sperie lumea. 🙂 Acasa poti folosi orice… clar…

  2. Care este durata de viata a unei baterii iVIP 700 mAh la un consum echivalent unui pachet de tigari pe zi?
    Ce tip de aroma Vipercig ai recomanda? Poti fi subiectiv, nici o problema.

    • Hmm… durata de viata, eu am una de vreo 5 luni cred si n-are nici o problema. Fiind un produs nou, nu stiu cat tine. Totusi, orice baterie de tigara electronica trebuie putin ingrijita, sa n-o arunci pe jos, sa ai grija sa nu ajunga lichid in ea. E drept ca cele no-name se pot strica imediat. Insa cele de brand, trebuiesc doar ingrijite putin… sa nu-ti bati joc. Ca aroma.. eu combin Dekang cu Vipercig… imi place mai mult. Ca aroma clasica Bright Tabacco sau Traditional.. astea le prefer eu. Le combin cu menta de la Dekang. Din cand in cand bag si mai exotic.. Apple sau Berry Mix.. e totusi chestiune de gust.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

