Cat a durat pana ati renuntat definitiv la analoage cu tigara electronica?

tigara_electronica_3Ei iata o intrebare pe care multe persoane, care isi doresc sa renunte la tigarile din tutun, mi-o adreseaza destul de des: „Cat a durat pana ati renuntat definitiv la analoage folosind tigari electronice?”

Pentru mine a durat foarte putin pentru ca, din prima clipa in care am pus tigara electronica in gura, am renuntat definitiv la analoage. Mi-a fost foarte usor, aproape ca nici nu am simtit diferenta pe moment. Fumam peste un pachet de tigari pe zi, dar nu mi-a fost deloc greu sa trec direct la tigara electronica, cu toate ca la vremea aia pe piata din Romania cel mai bun model era DSE901. Mai mult a durat sa imi fac curaj sa incerc, decat sa renunt.

Intentia mea initiala era de a vapa doar in casa, urmand ca afara sa fumez normal. Numai ca dupa ce am vazut ca tigara electronica imi ofera o senzatie foarte buna, m-am gandit ca n-are sens sa-mi mai cumpar clasice.

Trebuie sa marturisesc ca de-a lungul timpului am mai tras din cate o tigara clasica, pentru ca am ramas fara baterie sau pentru ca vroiam sa mai vad cum e, dar nicio secunda nu mi-a trecut prin cap sa revin la ele. De fiecare data cand am fumat o analoaga am avut o senzatie neplacuta si singurul gand care imi trecea prin cap era ca tigara mea electronica este mai buna.

Desigur nu toti sunt atat de fericiti ca mine si nu toti oamenii reusesc sa renunte din prima zi la analoage folosind tigari electronice. De aceea va intreb, voua cat va luat sa renuntati definit la analoage cu tigara electronica?

5 comentarii

  1. Dupa 2 ani de cand am renuntat la fumat, pot spune ca eu cum am primit pachetul prin posta rapida, nici nu desfacusem pachetul cand am spus: ” De acum inainte alte tigari nu mai exista pentru mine”. Trebuie sa recunosc, ca la mine „vorba-i vorba!”. Din 18.02.2011, nu am mai incecat analoaga, nici de curiozitate, nici ca am ramas fara baterie, nici ca am ramas fara lichid. La mine a fost altceva…. La vremea aceea de unde mi-am achizitionat eu DSE 901, sticluta de lichid era de 10 ml. Ulterior am descoperit ca este sticluta si de 30 ml, dar dupa prima saptamana am ramas fara lichid si mai exact, era intr-o vineri (nu erau ca acum magazine fizice, prin supermarket-uri). Sambata cei la care facusem comanda, nu stiu, mi-au spus ca nu-mi pot trimite si abia luni am primit coletul, cam spre dupa-amiaza. Deci, eu am ramas in prima saptamana de zile fara lichid cca 4 zile (vineri, sambata, duminica, luni), a fost prima si ultima oara, dar atunci am hotarat sa fac o schimbare rapida. Prima saptamana a fost lichid de concentratie mare, apoi am achizitionat 3 sticlute, de 10 ml: o sticluta de concentratie medie, o sticluta de concentratie slaba si o sticluta 0 nicotina. Nu am stat prea mult pe ganduri! Ca specie umana, daca stai sa te gandesti cum sa faci si ce sa faci, ajungi sa nu mai faci nimic. La mine tigara electronica este ocazional, mai mult nu, decat da. Eu am urmarit sa ma las definitiv de fumat si am reusit!
    Cu simpatie, Cristina M!

  2. Ce-i drept, eu am vapat anul trecut 4 luni si am fost destul de incantata de noua mea tigara electronica, dar a venit concediul si m-am gandit eu asa … ca daca tot e concediu sa fumez in acea saptamana tigati „adevarate” ca parca mergeau mai bine la mare, la soare, la un vin seara sau la o cina pe malul marii … o prostie binenteles … acum regret ca nu m-am tinut de electronica mea …. dar tot e bine ca de ceva timp am revenit in forta cu vapatul si sunt foarte fericita ca nu mai tusesc dimineata, nu-mi mai miroase parul, si respiratia a fum de tigara (iiihhh , scarbos !!!!!) si nu in ultimul rand nu mai ard in fiecare saptamana cate 100 de lei 🙂 Uraaaa!!!

  3. 2 SAPTAMANI,FUMAM COMBINAT,NU AM PUTUT DIN PRIMA DIN CAUZA CA SUNT FUMATOR INRAIT,FUMEZ DOAR CONCENTRATIE MAXIMA DE NICOTINA

  4. mie mi-a luat vreo luna … fumam 2-3 pachete (7mg nicotina) pe zi , la inceput ma prosteam cu electronica dar pofteam la tigari normale si mai „furam”din pachetele prietenelor cand ieseam …. imi luam cate n pachet sa am „la cafea” si nu ma tinea mai mult de 2 zile (beam niste cafele foarte lungi :)). am vazut ca nu merge asa si nu mai tin tigari in casa si gata.
    mai aveam o problema ca tigara electronica pe care am luat-o prima era mica (cat un kent lung) , aveam si o baterie de rezerva , dar tot ma trezeam cand imi era lumea mai draga fara baterie … asa ca am cumparat inca una , in care adaugi lichid , am gasit in mag. titan un magazin cu tot felul de lichide, de toate concentratiile si aromele, iar acum cu 3 tigari in casa n-am cum sa mai raman ever fara baterie – si in consecinta de 4-5 zile n-am mai fumat deloc tigari „analogice”:).
    insa repet, eu fumam enorm inainte.
    acum pun lichid de 12mg , mi-am propus sa trec la 9 spre sfarsitul lunii (si apoi la 6 si apoi la nimic :)). sper sa functioneze planul asta.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

