Vanzatorii care-ti schimba tigara electronica in 48 de ore

Dragi vaperi, navigand azi pe net… ca ma mai uit din cand in cand pe site-urile ce vand tigari electronice, m-a atras o reclama… care m-a facut sa rad. In Romania, reclama e sufletul comertului, desigur… insa multe dintre ele sunt ori false ori au „continut ascuns”. Dar sa va zic despre ce e vorba:

„Iti schimbam tigara electronica in 48 de ore, daca nu-ti place”… cam asa suna mesajul… nu l-am copiat identic sa nu fac plagiat :))
E foarte tare… va dati seama ca va puteti cumpara o tigara electronica, vapati 2 zile, dupa care va luati alta, vapati 2 zile… si tot asa…

Eee.. sa nu credem ca vanzatorii care spun asta sunt idioti. Pesemne ca majoritatea clientilor stiu ce tigara electronica isi doresc, se presupune ca se informeaza inainte. Insa va spun, ca sunt oameni care nu prea citesc si cumpara dupa pret sau alte criterii. E foarte posibil sa se intoarca inapoi acele produse. Normal ca vanzatorul nu va iesi in paguba, asa ca cel care v-a vrea modelul returnat, va primi unul folosit… aproximativ 2 zile… Dar… care e problema… nu e ca nou? :)) Imi amintesc la un momentdat, cand eram incepator… mi s-a stricat o baterie de dse901, am trimis-o la garantie si am primit in loc un folosita. A mers o perioada ce-i drept… dar scurta perioada. 🙂

Incepe sa se simta disperare in piata de tigari electronice? Oare acei vanzatori care afirma ca iti schimba tigara electronica in 48 de ore, nu stiu ca exista o lege in acest sens? O lege pentru comertul electronic? Hmm… poate ca ei stiu, dar se lauda singuri cu ea. Vor sa credem ca e facuta doar pentru magazinul lor.

Pe mine unul ma sperie gandul ca as putea primi o e-tigara folosita de altcineva. Sau poate va ganditi ca schimba consumabilele, atunci cand primesc un retur. Hmm.. se poate, insa ma cam indoiesc, suntem totusi in Romania. Maximizam profitul.

Asa ca de acum in colo puteti gasi tigari electronice refurbished… sau renew/ resigilate… cum vedem la produsele electronice de pe emag. Insa le putem cumpara la pret de noi. 🙂

Va tin la curent cu reclamele funny care apar pe piata de tigari electronice. Daca vedeti si voi, va rog sa-mi semnalati. Facem si noi un fel de Cronica a carcotasilor.

5 comentarii

  1. Sper sa nu se interzica tigara electronica la noi pana la urma ca dupa aia sa caut la negru pe net

  2. Da, sunt haiosi, eu vreau sa povestesc ceva dar nu prea tine de „cronica” si nici macar nu am magazin de vandut „chestii” sunt un aburitor si atata tot. Am luat un kit pentru un prieten pe care am incercat sa il las de fumat si cand a ajuns coletul la prima incarcare atomizorul curgea, am dat un mail la cei de la care am cumparat si dupa ce m-au sunat sa ne lamurim, a doua zi am primit un atomizor nou factura fiind cu valoare 0… am ramas impresionat de promptitudinea lor cu toate ca eu le-am explicat ca pot sa imi trimita doar sticla pt ca eu banuiam ca nu este lipita bine dar oamenii au fost super ok au spus ca poate fi de la o garnitura sau altceva si prefera sa imi trimita unul nou. Parerea mea este ca printre vanzatorii ambulanti se mai ascund si unii care se respecta si isi respecta si clientii.o zi buna.

  3. „Tigara electronica ca noua,cumperi una primesti doua!”:))Sper ca reclama,la e.t.semnalata de tine,sa fie un caz isolat,sau daca mai apar asa ceva.,e doar ca o incercare a unora sa intre cu orice pret pe piata,insa cu siguranta dupa asa reclame,o sa ne dam seama cam ce calitate au produsele lor,si ca au lichide facute „la cada”.Cred ca numele consacrate de branduri de e.t.,si-au facut lo deja pe piata-nu dau nume de mag.sau site-uri,de resselleri,desii sunt putini,unul fiind si magazinul aderat de tine-,insa ideea de baza este ca orice fumator,care vrea sa devina vaper,inainte de a achizitiona un asemenea dispozitiv ,sa bata bine netul in lung si in lat,sa intre pe forumuri de specialitate ,forumuri de vaperi,unde poate gasi sprijim,incat sa faca o alegere potrivita scopului sau!Insa primordial este sa aiba in vedere,ca NU EXISTA TIGARA MINUNE,oricat de competitiva si performanta este !Nu am crezut,nu cred si nu voi crede niciodata in aberatii de genul”sin ziua cand mi-am liat tigara electronica nu mai fumez”….sunt aberatii!E.t.,daca e de calitate,ajuta in scurt timp,la inlocuirea tigarii normale ,insa trecerea se face treptat.astfel diminuind riscul de a te reapica de mahoarca !Asa e exemplul vaperilor cu vechi stagii ,ale ex-fumatorilor cu vechi stagii,si ,si eu tot asa am facut trecerea,cum cred ca sii tu adminule!Din punct de vedere psihologic lucururile staui cam asa:renuntand dintr-o data,dupa un timp f.scurt ,iti doresti din npi sa fumezi,te visezi fumand,nu siporti anturajul fumatorilor,pentru ca tu ti-ai impus sa nu mai fumezi….de fapt tu doar te „ascunzi” de tine,mintindu-te…pe cand ca vaper nu ma deranjeaza fumul de tigara,chiar daca nu am „lanterna de vanatoare :la indemana….Pe cand folosindu-le combinat (adica am si e.t.insa ponetru orice eventualitate,si un pachet de tigari,vei ajunge intr-un timp mai scurt decat ti-ai imagina ,sa te trezesti intr-o zi ca de fapt pe pachetul de tigari,neinceput s-a asternut praful.,insa trecerea fiind treptata,nu te deranjeaza daca altii fumeaza langa tine,pentru ca tu deja esti imun la tigara clasica,vei vedea ca la inceput ,folosindu-le combinat,reduci tigarile,analoaga avand un gust amar si de hartie arsa,te vei lasa influentat de modificarile fizice ce incep sa apara:somnul mai profund si mai odihnitor,lipsa respiratiei suieratoare,mirosul greu din gura dimineata,lipsa tusei ce alarma cainii vecinilor,incep sa apara gusturi ce le stiai disparute…desii in timp,fumatul in sine dispare,ticurile specifice fumatului raman-spre ex.pana nu demult,intotdeauna,cand plecam undeva imi cautam bricheta….acum ,o caut infrigurat,cand nu am cu ce aprinde aragazul:)),insa incet si iremediabil dispare pelanga fumat si ticurile,nelasand loc niciodata tentatiei macar de a te reapuca de fumat.Da,se pare ca am divagat .Nu,nu cred ca e.t va fi inlocuita de fake-uri sau refubrished,pentru ca piata de e.t e in continua crestere,pe zi ce trece,la nivel mondial,e.t. face salturi tot mai mari,cucerind tot mai mult teren….inevitabil vor apare si firme cu atare reclame….mai tii minte adminule,cand ,mai demult apareau fel de fel de firme ce derivau cat de cat denumiri de firme renumite,chipurile ca ar fi produs al aceleiasi firme?ex:Raks (casetele acelea originale,la mare cautare- Ranks;Panasonic-Pawasonic:Basf-bast,etc.Oare cum vor apare anagrame,ale Joye,Slb,Priovari,Vipercig?:))Nici nu vreau sa ma gandesc,ca de aparut ,evident vor apare,insa calitativ neavand nimic in comun cu originalele..Insa de aceea hotarator ar trebuii sa fie determinare ta ca fumator,de a gasii ,de a invata sa cauti si sa gaseti,un produs original,care sa fie in concordanta cu dezideratul”Cat de mult vreau sa ma las de fumat?”CAT DE MULT IMI DORESC SA FIU DIN NOU SANATOS?”numai bine pe toate planurile si aburi densi sa aveti….din tigari cat se poate de originale!

  4. (editat) sunt convins ca sunt foarte multe care dau tepe dar in acelasi timp ma indoiesc ca singurii cinstiti sunt cei recomandati de tine. personal imi cumpar ce-mi trebuie de la magazine fizice,si este aceeasi ura ca si in mediul online(cu toate ca,nefiind in Romania,ma asteptam la o alta mentalitate).lasa lumea sa scrie articole, pentru ca telul site-urilor de acest gen ar trebui sa fie ca lumea sa renunte la fumat,nu binele personal.in rest,aburi de calitate la toata lumea!

    • Apreciez gandurile tale bune si iti impartasesc o parte. Sigur ca mai sunt si altii care vand produse bune, insa nu pot eu sa-i „garantez”. Din pacate sau din fericire, nu vreau ca acest forum sa se transforme intr-un loc in care toti vanzatorii de tigari electronice isi fac reclama. De unde pot eu sa stiu cine scrie o recomandare, de unde pot eu sa stiu ca vanzatorul nu-si scrie singur recomandarea, el fiind un mare tzepar. Am lasat doar informatiile de care eu sunt sigur. In rest, informatiile prezentate pe acest forum, articolele sunt pentru binele comunitatii de vaperi si pentru cei care vor sa renunte la fumat. Asta e ideea… mai departe, partea comerciala… fiecare crede ce vrea.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

