Tigari electronice: Utilizare clearomizor CE4 | CE4 Plus

Clearomizorul CE4 este probabil printre cele mai folosite clearomizoare de tigara electronica de vaperii romani. Clearomizorul CE4 este un produs revolutionar, care poate fi folosit pe toate bateriile de tip EGO: Ego W, Ego C etc. Acesta combina usurinta cu care se foloseste un cartus Tank cu siguranta unui atomizor. Este usor de umplut, retine 1.6 ml de e-lichid, poti vapa ore intregi pana sa il reincarci. Partea de jos este foarte bine sigilata, nu curge… cel putin nu daca este de marca. 🙂
Clearomizorul CE4 este de unica folosinta, dar exista si in variante imbunatatite, cum este CE4 Plus care este servisabil. Ce inseamna asta? Ca se poate desface in componente si se poate schimba doar componenta care vaporizeaza lichidul, denumita pastila sau rezistenta. Astfel costurile de intretinere devin mai mici.

Desi acest produs este destul de popular exista inca vaperi care intampina diferite probleme cu el, majoritatea cauzate de o utilizare incorecta. De aceea am decis sa scriu acest articol in care sa explic pe larg cum se foloseste acest clearomizor si cand trebuie schimbat.

clearomizor_ce4

Reincarcarea clearomizorului CE4

Este destul de simplu sa reincarci clearomizorul CE4. Poti reumple clearomizorul cu ajutorul unei sticle de e-lichid standard sau poti aplica la sticla de e-lichid un capac cu varf cu picurator, care se gaseste in majoritatea magazinelor de tigari electronice.

  1. Indeparteaza mustiucul prin desurubararea acestuia in sens invers acelor de ceasornic.
  2. Tine clearomizorul CE4 inclinat (cam la 45 de grade) si incepi sa picuri e-lichid de-a lungul peretilor din interior, cam pana la capatul partii cauciucate din interior. Adica nu umple tot… doar cca 80%. Nu pune lichid pe gaura tijei centrale… valabile la anumite tipuri.
  3. Insurubeaza la loc mustiucul in sensul acelor de ceasornic.

Cateva lucruri de care ar trebui sa tii cont!

Nu umple de tot clearomizorul este bine sa existe o portiune goala prin care sa circule aerul in interior. (cum am spus mai sus, maxim 80%)

Clearomizorul CE4 nu ar trebui sa curga niciodata in partea de jos, deoarece este sigilat. Cu toate acestea, poate curge prin partea de sus sau atunci cand este tinut mult timp in pozitie orizontala. Tine acest lucru in minte atunci cand iti tii tigara electronica in buzunar sau in geanta. Pune-o intotdeauna intr-un mod, astfel incat mustiucul sa fie orientat in sus.

Este bine sa reumpli cu e-lichid clearomizorul CE4 inainte ca acesta sa se goleasca complet. Dupa ce contine mai putin de 0.2 ml de e-lichid poate da gust de ars. Umple-l repede, ca altfel nu vei mai scapa de gustul de ars, pentru ca se va arde melana/fitilul.

Cei mai multi oameni considera ca cel mai eficient mod de a folosi tigara electronica este de a trage mai incet si mai prelung, decat ai fi tras in mod normal din tigarile din tutun.

In cazul in care iti intra e-lichid prin gaurile unde patrunde fluxul de aer, s-ar putea sa auzi un bolborosit atunci cand vapezi. Ca sa cureti, pur si simplu foloseste un servetel si sterge in partea de jos, unde se afla gaurile acelea mici, iar apoi sufla tare prin mustiuc. Acest lucru ar trebui sa scoata e-lichidul din gauri afara ca sa il poti sterge cu servetelul.

Cand trebuie sa schimbi clearomizorul CE4?

Nu exista un termen fix la care trebuie sa schimbi clearomizorul CE4. Acesta este o componenta electronica, care nu se strica practic, ci doar incepe sa nu mai functioneze cum trebuie dupa un anumit timp. Dupa ceva timp incepe sa nu mai dea aceeasi cantitate de vapori si sa isi schimbe gustul. In general, in momentul in care nu iti mai place gustul pe care ti-l ofera, iar cantitatea de vapori nu te mai satisface, atunci inseamna ca trebuie sa il schimbi. Acum depinde de fiecare cand considera ca CE4 nu il/o mai satisface. Este mai mult o chestie subiectiva.

Cei care sunteti la inceput poate vi se pare destul de complicat, dar nu este deloc asa. Dupa o luna de vapat o sa va obisnuiti cu toate acestea si nu o sa vi se mai para neobisnuit sau complicat.

Sper ca sfaturile mele v-au fost utile! Daca mai aveti intrebati nu ezitati sa imi scrieti.

Vapori placuti!

24 comentarii

  1. „In cazul in care iti intra e-lichid prin gaurile unde patrunde fluxul de aer, s-ar putea sa auzi un bolborosit atunci cand vapezi. Ca sa cureti, pur si simplu foloseste un servetel si sterge in partea de jos, unde se afla gaurile acelea mici, iar apoi sufla tare prin mustiuc. Acest lucru ar trebui sa scoata e-lichidul din gauri afara ca sa il poti sterge cu servetelul.”

    puteti fi un pic mai explicit, va rog? ma confrunt cu aceasta problema si as vrea sa o rezolv..va multumesc!

    • Gabriel, sunt mai multe metode… Poti sa tragi f incet din clearomizor, pana dispare lichidul de pe tija centrala. Poti sa bagi un servetel rulat sa absorbi lichidul. Sunt anumite clearomizoare care bolborosesc oricum…. n-ai ce sa le faci.

  2. Gabriel,poti sa sufli cu putere dinspre partea de jos unde se infileteaza pe baterie.dupa cateva incercari,se curata complet de lichidul din tubul de aeraj.Insa si la clearo nou,trebuie sa fii cu servetelul dupa tine .Nici un clearo ,nu este complet etans,pentru ca constructiv nu are cum .Sunt dispozitive de vapat 100% etanse,insa acelea se rezuma doar la o asemanare cu un clearo ,Se numesc atomizoare genesis,acelea sunt facute de asa natura incat nu au cum sa curga,pentru ca ansamblul rezistenta,este extern borcanului cu lichid…Bafta cu clearo,si daca in timp-cam o saptamana-,nu-ti va da cantitatea de vapori obisnuita,si nici TH si aroma,revino si iti spun ce sa-i faci,in nici un caz sa nu arunci rezistenta….

  3. am un kit cu o baterie de 1100 mAh cu un clearomizor CE4 cumparata de 2 saptamani si 3 zile…de aseara imi da gust de ars…intrebarea mea ar fi: As mai putea sa-i fac ceva sau trebuie altul? Iar in cazul in care trebuie altul imi recomandati unul servisabil sau de unica folosinta?
    Inca o intrebare: eram fumator de slimuri de 5 mg, iar acum am lichid de 18 mg…e prea tare..? cam care ar fi echivalentul celor 5 mg ale tigarilor normale?
    Multumesc anticipat!

    • Nu prea mai ai ce sa faci… pesemne ca s-a dus fitilul… se mai poate incerca o curatare dar nu va mai fi ok . Iti recomand CE4+ Vipercig. Lichidul e ok de 18 pt inceput. E cam intre 0, 4 si 0, 8 la clasice. Tu nu fumat 5mg… ci 0, 5 :)). Sunt alte unităţi de masura la tigari clasice vs tigari electronice.

      • da, corect, 0,5 mg:)))..imi cer scuze…deci servisabil e mai bun…multumesc mult de informatii

      • se pare ca nu era chiar grav totusi…i-am facut o curatare+dry burn si deocamdata e bine…multumesc inca o data

  4. imi cer scuze ca postez din nou…multumesc de sfat „dacii”…a functionat bine!

  5. mi-am luat pana la urma un CE5+…acum am o intrebare legata de lichid: cand mi-am luat kit-ul am primit si o sticluta de lichid(e-liquid K&T)…intrebarea mea este: gasesc ceva asemanator de la liqua?

  6. Dupa cum am scris anterior mi-am luat acum 2 zile un clearomizor CE5+ si dupa 2 zile de folosire normala imi da deja gust de ars…e ceva de facut?

    • … sa micsorezi voltajul… sa il tii mai mereu plin cu lichid… sa-l schimbi si sa-ti iei unul de brand… poti incerca un CE4+ Vipercig. Cam astea sunt solutiile. Depinde si de lichidul folosit… daca e prea vascos infunda repede clearomizoarele.

      • Salut! Tocmai am achizitionat un CE4+ de la Vipercig si o baterie de 1100 tot de la ei si imi da un gust atat chimic cat si de ars. Mai am un clearomizor no-name CE6+ folosit timp de o saptamana si cu acelasi e-lichid nu da un gust de ars sau chimic. Si daca nu era de ajuns, dupa vreo 3 inhalari cu noul CE4+ ma arde pe gat de innebunesc, trebuie sa tusesc si sa beau apa ca sa mai pot vapa in continuare. E-Lichidul este de la Liqua, 9mg/l cu aroma de Cola. Ce as putea face?

        • Cel mai probabil, nu ai asteptat pana sa se imbibe rezistenta si daca vapezi cu ea uscata… e normal sa dea gust de ars. Acum e posibil sa o fi ars deja. Incearca sa o lasi mai mult sa se imbibe… iar daca e deja arsa, schimba rezistenta. Cand rezistenta e noua, e bine sa lasam sa-si ia lichid… vreo 10 minute.

  7. revin la ce am scris mai sus…dupa 2 cicluri de incarcare a bateriei in care am folosit C5+ am observat ca da gust de ars pana cand se consuma bateria pe jumatate, apoie normal…mentionez ca nu am baterie la care sa reglez voltajul…cum as putea sa rezolv?

    • credeam ca ti-am raspuns. din ce-mi spui bateria da un voltaj prea mare pentru clearomizorul pe care-l ai. n-ai ce sa faci, schimbi clearomizorul, lichidul daca e prea vascos…. sau bateria. cand spun clearomizor, ma refer la rezistenta acestuia daca e servisabil. totusi, nu e o certitudine ca vei scapa de acel gust. cum ti-am explicat pot fi mai multe cauze. numai experienta unui utilizator mai „batran” poate gasi explicatia.

  8. multumesc pentru info! cam asta banuiesc si eu acum(” bateria da un voltaj prea mare pentru clearomizorul pe care-l ai”)..o sa-mi iau maine o rezistenta noua(este servisabil), in caz ca va fi la fel o sa schimb tipul clearomizorului..seara frumoasa!

  9. si inca ceva: imi recomandati sa iau o rezistenta de valoare mai mare sau mai mica? Iar daca iau de valoare mai mare am sanse sa scurtez viata bateriei?

    • ma tem ca nu vei gasi la acel clearomizor decat un singur tip de rezistenta. Teoretic ai avea nevoie de una mai mare.

  10. Buna ziua! Va mai deranjez cu o intrebare: ce parere aveti de clearomizoarele de la automatele de la kaufland(unde se gasesc si lichide liqua)…sunt ce4…sunt de incredere? sau teapa?
    Multumesc!

  11. am tinut cont de sfat…mi-am luat un ce4 sailebao-30 lei(in kaufland „no-name-ul” e 20)…sper sa merite


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

