Starbucks interzice tigara electronica la 7,6 m de magazin, in SUA

Cafeaua si tigarile sunt, pentru unii, o pereche inseparabila. Insa, fumatorii si vaperii din SUA si Canada, care doresc sa isi savureze cafeaua la Starbucks vor trebui sa renunte la aceasta placere.

Potrivit managerului de la Starbucks, tigarile clasice si tigarile electronice nu mai sunt permise la mai putin de 7,6 m de orice magazin Starbucks din SUA si Canada.

Aceasta masura mi se pare un pic cam radicala. Pesemne ca iar si-a bagat cineva coada. De ce sa nu poti vapa tigari electronice… chiar si in cafee shop-uri?

Daca s-ar fi aplicat doar la tigarile din tutun intelegeam, dar nu inteleg de ce se aplica si la tigarile electronice. Adica, daca eu trec la 5 m de un magazin Starbucks si vapez din tigara electronica pot sa imi iau amenda? Mi se pare total aiurea. Asta se numeste discriminare.

Daca propuneau reguli doar in incinta magazinului lor mi se parea in regula, dar ce treaba au cu cei care trec prin fata magazinului? Ce treaba au cu ce fac oamenii pe trotuar?

S-a demonstrat ca vaporii din tigara electronica nu ii afecteaza pe cei din jur si atunci nu inteleg de ce sa interzica tigara electronica in locurile publice? Mi se pare complet deplasat si lipsit de bun simt, ca sa nu mai zic ca aceasta regula incalca mai multe drepturi.

Sper ca vaperii din SUA si Canada sa protesteze impotriva acestei reguli complet deplasate…

4 comentarii

  1. Vand un set de tigare electronica care cuprinde: Baterie Vipercig 1100 mAh, claromizor C4+ Vipercig, o baterie Vapez 1000 mAh, (ambele baterii au deblocare blocare la 5 clik) claromizor Ego cc ( asemanator cu C4+),incarcator USB ce merge la ambele baterii + adaptor priza, 2 sticlute lichid hangsen 10 ml cu arome camel, red USA mix, si inca cateva sticlute mai goale cu alte arome, concentratia de 12 mg, o sticluta vapez aroma extra mentol plina, plus 4 rezistente ce se potrivesc cam la ambele claromizoare cel mai bine mergand la ego cc, + 2 rezistente folosite de claromizor c4+ vipercig si dau si snur silica de diferite grosimi si sarma de cantal, nichelina pentru cine se pricepe sasi faca singur rezistenta! Toate componentele sunt in stare foarte buna, sunt luate recent si nu le-am folosit in exces(ex: o baterie ma tinea si 7-8 zile incarcata) Eu am reusit sa ma las definitiv, am fost fumator de 1 pachet kent lung pe zi tim de 7 ani, si nu am reusit cu alte metode, vreau sa ajut si alte persoane, de acea pretul este de 200 RON NEGOCIABIL. Cine doreste sa ma contacteze la numarul : 0760798865

  2. Salutare amice!Scz.ma abtin cat ma abtin,insa daca nu mai pot,dau buzna :)).Sa ai bafta la vanzare ,in primul rand (editat admin: sorry, nu discutam preturi aici dacii)

    • Daca vrei sami zici ceva sunama

  3. Ca sa comentez si articolul….mie imi pare cea mai mare absurditate lucrul asta!Adica,tu esti stapan pe locul,incinta respectiva,nu pe imprejurimi!Oare la ei,trotuarul,nu e in grija primariei,nu e spatiu public?Eu in curtea mea fac ce vreau -in limita bunului simt-,insa ce n-as da,sa-i pot face varza coaja de masina a vecinului care pacheaza langa poarta mea,insa nu pot!Si-ar lua,idiotul ala,o masina noua de pe banii mei:))Imi pare un gest ilogic si absurd ,sa treci pufaind linistit,si sa te ia unu „stiti,nu aveti vopie cu tigara”…pai,in primul rand ,imi incalci mie un drept,mai ales ca nu e interzis vapatul in spatiu deschis,ca nu sunt in incinta ta unde sa poti sa faci ce reguli vrei…..insa ,na,la americani,prostia se pare ca e sport national mai ceva ca la noi.Daca era la noi,sincer,as fi trecut pe lana sediul lor,vapand tacticos ,si cantand un canticel la moda,…”Confectionam fumigene,direct din atomizoare pentru ca ne place,ne place…ne place ,place,place,place!!!!:))Sa ai aburi densi adminule!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

