Vaperii din Europa protesteaza astazi impotriva reglementarii ca medicament a tigarii electronice

Astazi, 10 iulie 2013, vaperi din intreaga Europa se intalnesc la Bruxelles pentru a protesta, in mod pasnic, impotriva reglementarii tigarilor electronice ca si medicamente in procesul de reviziuire a Directivei privind produsele din tutun.

Acestia s-au intalnit la 12:30 (ora locala) in piata Luxemburg, unde au tinut o demonstratie uimitoare si memorabila despre ce inseamna de fapt reglementarea ca medicamente a tigarilor electronice. De asemenea, vaperii au adus cate un balon negru, sau mai multe, fiecare semnificand viata unui fumator, pe care l-au ajutat sa renunte la fumat cu tigara electronica. Insa, daca tigara electronica va fi reglementata ca si medicament, probabil ca acei fumatori vor fi nevoiti sa se intoarca la tigarile clasice si astfel vor avea o sansa mai mare sa sufere de bolile provocate de acest viciu si, de ce nu, chiar sa moara mai devreme.

Puteti vedea mai multe detalii despre acest protest aici http://forum.vapourtrails.tv/showthread.php?tid=484

Tot respectul pentru acesti oameni care incearca sa salveze aceasta industrie. Din pacate, chiar daca ar vrea, multi vaperi nu pot participa la astfel de manifestatii din diferite motive, cum ar fi din cauza timpului sau din cauza banilor. Ma gandesc ca, daca s-ar stabili o zi si o ora in care sa se organizeze un protest de sustinere pentru tigara electronica in fiecare capitala a fiecarei tari, poate asa s-ar aduna mai multi oameni si impactul ar fi mai mare.

Dar, sa speram ca si asa intr-un numar mai mic, cei de la UE au avut urechi sa auda ceea ce vaperi au de zis….

4 comentarii

  1. Vand un set de tigare electronica care cuprinde: Baterie Vipercig 1100 mAh, claromizor C4+ Vipercig, o baterie Vapez 1000 mAh, (ambele baterii au deblocare blocare la 5 clik) claromizor Ego cc ( asemanator cu C4+),incarcator USB ce merge la ambele baterii + adaptor priza, 2 sticlute lichid hangsen 10 ml cu arome camel, red USA mix, si inca cateva sticlute mai goale cu alte arome, concentratia de 12 mg, o sticluta vapez aroma extra mentol plina, plus 4 rezistente ce se potrivesc cam la ambele claromizoare cel mai bine mergand la ego cc, + 2 rezistente folosite de claromizor c4+ vipercig si dau si snur silica de diferite grosimi si sarma de cantal, nichelina pentru cine se pricepe sasi faca singur rezistenta! Toate componentele sunt in stare foarte buna, sunt luate recent si nu le-am folosit in exces(ex: o baterie ma tinea si 7-8 zile incarcata) Eu am reusit sa ma las definitiv, am fost fumator de 1 pachet kent lung pe zi tim de 7 ani, si nu am reusit cu alte metode, vreau sa ajut si alte persoane, de acea pretul este de 180 RON NEGOCIABIL. Cine doreste sa ma contacteze la numarul : 0760798865

  2. Hmmmmm, DANcapitan! Felicitari, ca ai reusit sa te lasi de tigari si de tigari electrnice. Da, ai putin timp de cand fumai 7 ani… asta inseamna ca in ultima perioada aveai 1 pachet de tigari electonice. Nimeni, care incepe sa fumeze, nu o face cu un pachet, ci cu o tigara. Am o intrebare, intrebatoare. Daca zici ca ai componente luate recent, de ce ti le-ai mai luat, daca intentionai sa le lasi si electronicele? Dar ma rog, poate gandesc eu mult prea dimensional! Sper sa gasesti pe cineva care sa achizitioneze. Cu simpatie, Cristina!

  3. Nu Cristinuta ,nu gandesti prea dimensional,in cazul de fata,mai ales ca tu ai si o scuza ,esti femeie:)),ci Dancapitan,starneste o groaza de intrebari,care ma cam face sa cred ca de fapt scrie despre e.t…..pentru ca i-ar fi spus lui o tanti ca ar fi bune!Sa nu uitam Dane,ca acum cateva luni,ai venit si ai spus ca sa ne uitam pe youtube,ca cica e.t.sunt un instrument ai celor din Illuminati ,incat eu pufnit in ras incat eram sa-mi rup dintii,in mustiucul meu din otel….rad de cate ori imi aduc aminte de asta….Sa nu uitam ca acum o luna si 10 zile,pe 3 iunie,iti puneai intrebarea daca nicotina din e-lichid,e otravitoare pentru inima,ba chiar ai facut tu cica un experiment care te-a pus atat de serios pe ganduri,incat ai decis sa renunti la e.t.,ca dupa o luna sa vii sa le pui pe aici de vanzare ….la un pret ce nu de gand sa-l discut,de „obraznic” ce e ,insa,na,tu vrei sa ajuti :))Pai bine ,daca e nbicova pentru trine,de ce o vinzi?de ce nu e nociva si pentru altul?Si….daca tot e nociva de ce ai mai achizitionat-o?Oare cand fumai traditionale ,nu ti-ai mai facut griji?
    Tu vinzi „claermizor Ego cc asemanator cu CE 4+ „..pai Dane,in primul rand toate clearo,cu mufa de 510 sunt Ego,iar CC e prescurtarea de la Changebeable Coil,sau se mai folosete prescurtarea CE ,iar cifra 4 se refera la versiune.Deci,ce anume de clearo CE 4 vinzi?Kanger,Evod,Saillebao,Joye?…si nu e „asemanator”ca e totuna:))
    Apropo,vad ca vinzi „sarma de cantal si nichelina si snur silica de diverse grosimi.Poti sa ne spui,cam ce grosimi ai?cum fac o rezistenta de 2,4 ohmi,folosind ,kantal,de 0,18?dar de nichelina?…ca la tine vad ca sunt identice…In fine,fara a pune capat intrebarilor,te intreb cum de te-ai apucat de modat,daca te gandeai sa le lasi?….cum naiba,de te-ai apucat de modat rezistente de clearo,cand sunt dispozitive de vapat specifice modarilor,care se vand cu atentionarea „Numai pasionatilor de modare”?In fine,tu stii,insa mie mi-ai aratat ca nu numai ,nu stii ce vinzi,insa mai mult nici nu prea ai nimic in comun cu e.t.,ci daca tot e la moda,si un subiect din pacate controversat,hop si tu!Nu mai mult,ai aratat ,prin afirmatiile tale,si prin intrebarea aceea ,fara sa te uiti ca pe subiectul respectiv,adminul a „varsat destula cerbeala”,si inca de ceva timp inainte..Tu te-ai lasat de e.t dupa cateva luni,Cristina dupa doi ani,adminul,vapeaza de 4 ani…insa tu dupa cateva luni,le-ai lasat…..sau de fapt,nici nu ai avut asa ceva.Numai bine !.

  4. 🙂 Da, am citit comentariul lui Validuicu si m-am amuzat copios…. Da, trebuie sa stii fizica si sa stii ce sa intrebi. Eu sunt paralela cu asa ceva, dar mi-a starnit putin „creierul” sa intreb, ceea ce am si intrebat! Nu te poti lasa asa usor nici de electronica, eu chiar daca am redus pana la 0 nicotina in tigara, am ramas cu „gestul”, dar usor, usor am lasat-o de tot cand am fost sigura ca nu ma voi mai intoarce la „mahoarce” Cu simpatie, Cristina!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

