Clearomizor Vivi Nova – Review

clearomizor_vivinova_3_5_set_1Dragi vaperi, de ceva timp folosesc clearomizorul Vivi Nova cu modul (tigara electronica modificata) iTaste SVD de la Innokin. Vivi Nova este perfect pentru mine, imi ofera gustul care imi place si o cantitate de vapori uriasa.

Clearomizorul Vivi Nova Tank este proiectat sa functioneze foarte asemanator cu clearomizorul CE4 (probabil de asta imi place atat de mult), dar capacitatea rezervorul este mult mai mare (3.5ml sau 2 ml), astfel puteti vapa toata ziua fara sa reincarcati… eu incarc de cateva ori, ca vapez mult si in plus, nu e bine sa-l las sa se goleasca. Si acest clearomizor vine cu rezistente care pot fi schimbate.

Eu folosesc clearomizorul Vivi Nova de 3.5 ml, de obicei pun cam 2.8 ml – 3 ml. De fapt oricum are un grid, care-ti arata cat trebuie sa incarci. E bine sa respecti, altfel ramane fara aer si nu poate face vaporizarea cum trebuie.
Kitul Vivi Nova include 3 rezistente diferite în caseta de ambalare, de 1,8 Ohmi, 2,4 Ohmi si 2,8 Ohmi, iar capacitatea rezistentei este gravata in partea de jos a clearomizorului, deci este foarte usor de ales ce tip de rezistenta doriti sa utilizati. Va recomand sa le incarcati pe toate pentru a vedea care vi se potriveste mai bine.

Puteti demonta foarte usor toate componentele clearomizorului Vivi Nova, daca doriti sa le curatati. Atunci cand simtiti ca gustul sau aroma nu mai sunt atat de bune va recomand sa il spalati cu putina apa calduta. Desigur, nu uitat ca din cand in cand mai trebuie sa schimbati si rezistenta.  Eu o schimb la cca 10 zile.

Avantaje ale clearomizorului Vivi Nova:

–          Capacitate mare: Clearomizorul Vivi Nova poate stoca pana la 3.5 ml de e-lichid ce va va permite sa vapati din tigara electronica toata ziua fara sa reumpleti.

–          Usor de reumplut: Pentru a reumple cu e-lichid nu trebuie decat sa desurubati tank-ul si sa turnati e-lichid.

–          Servisabil: Deoarece Vivi Nova este un clearomizor servisabil puteti schimba cu usurinta rezistenta, puteti sa il curatati foarte usor

Va recomand cu caldura acest clearomizor folosit alaturi de o tigara electronica modata cum este iTaste SVD de la Innokin sau eVic Joyetech. Nu l-am testat cu baterii de tigara electronica mai mici, banuiesc ca isi pierde din calitati.

Vapori de calitate!

13 comentarii

  1. E bun, dar ce parere aveti de acesta: http://www.birdsong-peanuts.com/images/peanuts.jpg, eu zic ca merge, mai ales la bere. Sa stiti ca acest subiect imi aduce aminte de un vechi proverb: Nu cauta alune in desaga altuia. Astept pareri

    • Esti de belea Stane, mai lasa-ne cu alunele astea… ai alergie la ele si poftesti? Te-am rugat sa fi pe subiect, nu pe plaiuri.

  2. Stane!…sterge-o,e timpul sa castigi;betonul patriei te asteapta,in el picamer-ul sa-infigi!
    Adminule,ma bucur ca in sfarsit ,ai scris un review si despre Vivi!E un device superb,iar daca ai reusit sa-ti faci singur rezistentele,si ai o rezistenta de 3.0 ohmi,si un mustiuc Ming -acela cu camera de racire,-e o adevarata bijuterie ,nu-l mai lasi pentru altceva.Eu am unul ,inca din noiembrie,este foarte fiabil,robust in constructie,insa se pare ca l-am stricat din prostia mea….sa nu faci la fel!Oricum eu am mai scris pe aici cum sa-ti confectionezi o rezistenta,e mai usor decat crezi,muuult mai ieftin,si culmea te tin mult mai mult decat cele de-a gata,si consuma si mai putin curent.Eu am avit surpriza de multe ori cand schimbam o rezistenta facuta de mine,sa vad ca de fapt nu ma lasa Kantalul,ci silica!…..iar daca o faci singur o vei schimba la 7 zile,asta pentru ca e ieftin si iti permiti,si pastrezi curata aroma lichidului.Oricum ,in 7 zile,il spalam,la doua zile,ocazie cu care ii facem si dry-burn,sa ard zaharul depus pe rezistenta.
    Ca idee,generala ,pentru utilizatori,incercati sa nu umpleti pana la ultima gradatie,sau lichidul sa treaca de rezistenta.Nu lasati sa se goleasca de tot chiar daca are mustatile lungi,si-n ultimul rand ,cand schimbati aroma ,schimbati si rezistenta
    Eu pe al meu l-am stricat ,pentru ca odata fortanu-l in adaptor (vapez cu adaptor,pentru ca prin rotatie le schimb,cand cu genesis,cand cu dripp),l-am fortat incat garnitura de silicon ce separa polul pozitiv de corpul clearo a iesit ,si s-a si rupt….insa,na,asa sunt eu frumos si destept,de aceea am scris ,ca tu sa nu faci la fel!Daca te vei apuca ,adminule,sa-ti construesti singur rezistentele ,iti recomand sa-ti faci rost de un voltmetru,sa masori capacitatea rezistentei…..si sa vezi atunci joaca!:))Numai ca atunci va trebuii sa fii atent,sa nu confectionezi rezistente sub 1,3 ohmi,ca iti pui modul pe butuci,moduriel fiind facute sa lucreze in tensiuni mari,nu mici,iar fiind rezistenta foarte mica ,il oblgi sa mearga in scurt,si PA electronica.Cam atat!sa auzim numai de bine,si sa aveti ABURI DENSI!

    • Dacii… nu o sa stau niciodata sa-mi fac rezistente. Nu e pasiunea mea. Am stat odata, demult, sa-mi confectionez cartuse pentru 901, din plicuri de ceai lipton. Se spunea ca retin mai mult lichid decat umpluturile originale ale cartuselor. Vremea aceea a trecut. 🙂

    • Bai Dacii, care e problema ta? Ai ceva cu mine? Ce vrei sa demonstrezi, tare as vrea sa te intalnesc fata in fata!

  3. Ok,adminule ,te inteleg desii,sincer nu se compara facutul unei rezistente ,cu facutul de cartuse din hartie de ceai lipton….la naiba,m-ai facut sa rad cu pofta:))….ma tot gandesc ,la ce rabdare de…..chinez batran,trebuie sa ai sa faci asa ceva:))Merci,din suflet pentru portia de ras,si daca tot sunt la o nunta ,cu muzica ,iti dedic toate „roacele”ce le voi pune(nici nu am multe pregatite….doar vreo 3 .000,mi-ar place sa le pun pe toate ,insa…)si oricum mi-a soptit o pasarica,ca si tie iti place metalul:))Insa daca vrei putem face cumva ,sa t-i le trimit intr-un fisier …..prind bine ,in orice moment ,suc de rosii ,vodca si alune sarate sa fie din belsug…nah,ca am dat in toana lui Stan,la dracu….
    Apropo ,Stane,ce ai face daca am fi fata in fata?ma si amuzi,pe bune…mi-ai tine o prelegere despre valoare nutritiva a alunelor?ca tot iti place tie subectul acesta,desii nu te uiti daca le place si altora,de-i tot freci pe neuroni.Nu ,baiete,nu as avea nimic cu tine ,daca ti-ai vedea locul,si sa nu ne mai bati la cap cu tampenii.Uita-te putin ,la problemele discutate aici ,si la seriozitatea cu care sunt abordate subiectele.Daca ai vedea din alta prisma,decat cea a bataii de joc,ai vedea ca nu prea e locul asta de tine….insa din pacate pentru noi ,tu nu realuzezi asta!Oare unul ce intra prima data aici cu neincrederea incepatorului,si iti vede aberatiile,si bascalia ta ce crede despre site,nu despre tine,si implicit de importanta unui asemenea dispozitiv?Mai are curiozitatea sa mai citeasca despre marturiile unora carora tigara electronica, chiar i-a ajutat?Logic,nu!Asa ,ca sfatul meu e sa te abtii cu bascalia,ca deja in ochii unora ai devenit ilar de-a dreptul – sa folosesc un termen cat mai elevat-,nu-ti bate joc de munca unui om in fata altora.Culmea ,mai ai si neobrazarea sa-l intrebi pe admin,intr-un coment ,de ce nu mai scire nimeni!Pai,e evident de ce,nu?De cei ca tine sunt pline forumurile,cei ce au pareri pertinente sunt mai putini….si ,si acelora,cand vad ce vad le e lehamite…
    Si spre linistea ta sufleteasca ,amice,stai relax ,ca si daca ai fi fata in fata cu mine,nu ai apuca tu la….alunele mele:)).
    Ok,acum va las,ca trebuie sa anunt ca in 10 min.se serveste supa.asa ca aveti griaj de voi,si o duminica faina sa aveti maine.Ura si aburi densi!

    • Pasarica stie ea ce stie, bine. 🙂 Dar imi dau seama ca la nunta nu poti pune metal ca ai termina-o repede. :))
      Legat de rezistente… raman la fobia mea… prefer sa le cumpar, nu sunt scumpe. Legat de useri si comentarii… incerc sa las cat mai multe din ele dar in principiu ai dreptate. Sunt multi care nu inteleg rolul acestui site…. sau se fac ca nu inteleg.

    • (editat de admin, pentru limbaj injurios). Ti-as da o lectie dar nu o meriti, daca o sa ne intalnim o sa te servesc cu cel mai mare respect! Pentru ‘Dacii’ de la bunul sau ‘prieten’ StanCastan

      • Stane… Dacii este unul dintre membrii forumului cu o importanta contributie la aceasta comunitate. Ca atare, il sustin si o sa-ti sterg alte comentarii injurioase la adresa lui. Va rog sa terminati cu acest dialog, pentru ca nu este benefic pentru nimeni de pe aici.

        • Iti respect decizia si nu am nimic in potriva, sper ca intr-o zi sa il intalnesc pe acest ‘Dacii’ sa vad cat de frumos o sa vorbeasca!

  4. Salutare voua!
    Adminule,iti multumesc mult pentru aprecieri,si pentru sustinere,si te asigur inca odata ca nu voi precupetii nici un efort ca aceasta comunitate sa creasca ,si doar pentru motivul ca vom mai gasi pe cineva asemeni noua,o alta locomotiva ,sa ne ajute sa ne promovam imaginea incat locul nostru sa fie bine stabilit.Acesta este un site in care CALITATEA aduce cantitatea si asa trebuie sa ramana ,iar daca ne autosesizam si ne aratam locul,incercand sa indreptam comportamente neadecvate si neavenite ,riscam sa fim intelesi ca un afront,si mai mult .sa fim „admonestati”,prin cuvinte injurioase si eventual prin amenintari …ei,ei,cine oare a spus ca o vorba raneste mai mult decat 10 palme?
    Ramane doar la latitudinea celor ce ne citesc sa stabileasca cine are dreptate ,si la ce nivel se poarta dialogurile aici….si de catre cine!:))
    Eu personal,sunt speriat la culme de idea mortii ,insa mai tare de prostie,….mai ales ca,cu ideea mortii m-am obisnuit!:))Sau,cum spunea Einstein „Pe lume ,doua lucruri sunt infinite:Universul si Prostia….insa de Univers nu sunt chiar sigur !”
    Acum daca-mi dai voie adminule,am sa incerc in cateva cuvinte sa rezum atmosfera de la nunta,unde d.j-ul are metal din plin!.In primul rand,socrul mare si prieteni de-ai lui,in tinerete,faceau sa rasune strada ,de roacele vremii,de pe viniluri ,la boxe facute de ei,ca nu erau bani de scule pe timpurile alea …..asa ca gandeste-te ,ce surpriza pe ei sa regaseasca acele hit-uri ,desii pe alt suport decat pe vinil….insa tot cu pacaniturile specifice placii!!
    In fine,nunta,a fost super ok….in sens ca nu s-au cerut manele,nu s-au acordat!Fiind o zona din Ardeal cu multe influente sasesti ,au cam predominat valsuri,polci,populare ardelenesti,si bineinteles disco,insa veche,pana in 90.E drept ca eu am cam tatonat terenul cu balade metalice,cu cate un Dire Straits,Billy Joel,ce au mers direct la tinta….incet,incet ,am vazut ca perechi,cam veneau pe ring,inainte ca tinpul deferit mesei sa se tremine….asta cam spune ca ,vietatile respective manifestau un interes avid fata de muzica buna ce era oferita,de un om de radio,insa si de un rock-er „vechi”de 20 de ani,care stie cu ce se mananca asta…
    Ei,pe la 5 dimineata,s-a dat cinstea,urmand prajiturile,care la noi,anunta ca nunta s-a terminat,urmand sa ne reintalnim in aceasi zi la ora 12 la”zama acra”(care ,intre noi fie vorba e mai faina ca nunta).
    Insa,ce te faci,ca abia ,daca au plecat 10% din nuntasi.Asa ca am mai departe cu muzica ,iar la cererea socrului,au mai fost strecurate si cateva melodii din Uriah Heep,Deep Purple ,Bob Dylan,AC DC.desii printre invitati era si un preot ce a spus in biserica ca ACDC vine de la After Cristh Demons Came ,fapt care m-a facut sa rad in biserica in hohote ,si pe el saq spuna ca nimeni nu i-a ras in biserica.!:))….Ideea e ca ,reprizele de disco au devenit tot mai rare,jienele la fel,in pofida metalelor ce e drept cam soft,ce se inmulteau vazand cu ochii ,si in aceasi masura,cantalaiele cu vin,incepeau sa se goleasca tot mai des.zorii apareau si ei…..
    Ce mai,au ajuns ca la Dylan sa fie brichete in aer,Iar Lady in black,al lui Uriah ,sa fie urlat,la Child in time,al lui Deep Purple cantau ei,incat am oprit un scurt timp,la Dire Straits ,Guns,.Joe cocker,si cam balade ,chiraiau fomelele de mama focului…..la Phoenix vechi,si la „Carciumareasa „a lui Krypton,mi-am facut probleme.,sa nu dea astia in boxe,sau sa strice luminatia….socrul mare si mirele,erau la bustul gol,si pe ei lucea transpiratia….ce mai,a fost nebunie,trebuia sa fi fost acolo!Eu,care nu pot sta locului,la o nunta ,eram pe o boxa turn,pusa orizontal si le aratam cum se agita temeinic o coama (de preferinta roscata),asa ,parca in ciuda ca mirele e chel,avand intre picioarele departate un cantalau de vin….al 3-lea ,ca nah,nici un rock-er ,nu se poate respecta ,cu gatul uscat!:))Se pare ca pe masura ce spiritele se incingeau ,si watt=i cresteau….si aveau si de unde,din doua incinte de 1500 w.
    Ei ,si uite asa se apropia si ora 12,iar majoritatea din cei ramasi abia daca au fugit acasa pentru un scurt timp sa faca un dus…am intrat in zama acra ,insa acum cu alta inima decat sara dinainte ,deja,”ne cunoasteam”.desii in oras ,multa lume ma cunoaste …
    Am venit acasa ,abia luni dimineata la 7.obosit,cu o groaza de promisiuni,la diverse sindrofii…..,si desii obosit,multumit,in ciuda pierderilor suferite….ca am avut si pierderi.La o invartita ,unu,infocat ,din cel ramas pe baricade de noaptea trecuta,din cauza ritmului indracit,al oboselii,al neatentiei,o scapat o juna ce o invartea cu foc!Aia,o apucat sa chiraie scurt inainte sa faca zob o coloana luminata pe interior.Insa aia sa fie toata paguba,-care ocirum e acoperita cu varf si indesat de socri-,acuma mai mult ma gandesc la ce febra musculara o sa am la gat!
    Ramaneti cu bine si pana la urmatoarea citire ABURI DENSI si ROCK ON !

    • Eu stia After Christ Devil Çomes :)) . Normal ca s-a speculat mult pe aceste litere care erau prea comune pentru a fi doar curent continuu/ curent alternativ. 🙂 Vezi ca se nasoleste treaba cu tigarile electronice. Pe 8 octombrie o sa fie vot in Parlamentul european si asociatiile internationale au cerut sprijinul tuturor vaperilor. Deci, urmeaza articolul!

      • Domnule Admin nu stiu cum puteti suporta pe acest Dacii, vine sa vorbeasca ce a facut el la nunta, de parca asta ne-ar interesa, ma face sa rad, jur! (editat de admin)
        Admin: Stane, ai putina dreptate, insa daca te uiti Dacii pune si comentarii interesante, asa ca mai permit si cateva de divertisment. Te rog, sa terminam cu galceava asta… mai ales ca poti mai mult. Sprijina si tu cumva miscarea vaperilor la Parlamentarii europeni ai Romaniei.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

