Uniti, salvam TIGARA ELECTRONICA!

VAPIN_LIBERTY_Q_10CM_FOND_BLEUEi dragi vaperi, se pare ca nu mai putem sta cu mainile in san asteptand ca altii sa faca ceva pentru noi, trebuie si noi sa facem ceva pentru a salva industria de tigari electronice.

Vaperii din intreaga Europa s-au unit si incearca sa schimbe decizia de a reglementa tigarile electronice ca produse medicamentoase. Asociatiile de tigari electronice din toata Europa au trimis scrisori membrilor Parlamentului European pentru a opri acest abuz impotriva tigarilor electronice.

Insa, se pare ca aceste scrisori nu sunt suficiente, deoarece membrii Parlamentului European considera ca vin de la companii de tigari electronice care incearca doar sa isi apere propriul interes. De aceea, asociatiile de tigari electronice fac apel la noi vaperii sa luam atitudine si sa ne aparam libertatea de a vapa. Cum putem face acest lucru? Scriind la randul nostru scrisori europarlamentarilor.

Prin urmare, va indemn pe fiecare sa va scrieti povestea si sa o trimiteti europarlamentarilor romani, pentru a sustine reglementarea tigarilor electronice ca produse ale tutunului si nu ca produse medicamentoase.

O sa fac si eu o scrisoare, pe care o vei publica si pe forum, ca sa vedeti ce am scris in ea.

Trebuie, cum zicem noi romanii, „sa luam taurul de coarne” si sa ne facem dreptate singuri!

Aici gasiti numele europarlamentarilor romani, precum si datele lor de contact: https://forumtigaraelectronica.wordpress.com/2013/09/20/adrese-de-contact-ale-europarlamentarilor-romani/

12 comentarii

  1. Salve!da.eu ma gandesc sa scriu la V.C.Tudor,care de departe e cel mai destept ,dintre europarlamentari,si stie sa puncteze problemele ca nimeni altul.Un alt bun europarlamentar .ar fi Norica Nicolai.Insa adminule,vin si eu cu o idee,ce sper sa ofere mai multa prestanta si credibilitate decat trimisul de scrisori diversilor europarlamentari.
    Ce ar fi ca in cadrul acestui forum .sa intocmesti o lista cu membri ce ar vrea ca e.t.sa dainuie,si de asemenea sa facem o strangere de fonduri,ce urmeaza sa acopere cheltuielile intocmitul unor mape ,cu materialele gasite in acest site,pe caer sa le trimitem fiecarui europarlamentar…..cate o mapa de fiecare!In mod sigur,vor fi cativa ,din toti aceia,care vor fi pro tigara electronica!Iar in mod cert ,daca se doreste ,fiecare sa-i si scrie personal,europarlamentarului agreat…He ,he ,tare as vrea sa o vad pe Eba,cu buzutzele,ei apetisante ,ca doi mititei ,spunand „tigara electronica”,…..sa nu mai vorbim de termeni cum ar fi …propylen glicol ,sau nitrozamine:)) Va salut pe toti si va urez toate bune ,la superlativ!POWER TO THE VAPERS!!!!!

    • Dacii… s-au trimis deja scrisori fizic… avand atasate si studii. AITE a facut acest lucru. Deci ar fi bine sa ne rezumam la cat mai multe mailuri pe care acesti oameni sa le primeasca de la utilizatori… fiecare cu exprimarea lui. Pana la urma toti politicienii se gandesc la capitalul politic.

    • De facut trebuie facut ceva ca sa putem salva tigara electronica, dar bai Dacii, dute si fa o masturbare dupa buzele alea apetisante a le lui Eba daca tot le bagi in subiect, ca nu stii ce vorbesti omule, sau cumpara doi mititei ca pentru tine tot aia e! Logica ta ne depeseste pe multi, si vorbeste mai liber, ce tot cauti sa te dai asa interesant sau intelectual, mergi Braila daca nu cunosti…

  2. Am scris astazi,d-lui Vadim Tudor, si d-nelor Norica Nicolai,si Daciana Sarbu.De asemenea pe un alt site,de vaper-i,(site de care ti-am mai psu,adminule,si asa e etic,sa nu ii dau numele)am semnat si o petitie online,alaturi de inca 410 membri ai site-ului respectiv.Sa dea Dumnezeu sa fie intr-un ceas bun !As fi vrut sa fie 4 110 ,nu doar 410,…..si parca tot sunt putini….
    Am accesat si pe vapersorum.com ,cel al englezilor,unde sunt si eu membru si unde suntem o comunitate destul de numeroasa,acolo fiind din toata lumea!Sper din tot sufletul ,sa avem un cuvant de spus,incat sa NU ne fie luat dreptul la sanatate.Astept cu infrigurare rezulatutaul sedintei din 8 octombrie.Am ferma convingere ca si daca avem castig de cauza ,vom castiga doar o batalie,nu un razboi,iar incercarile de a ne suprima nu vor inceta sa existe.
    Cat despre acest….Stan,il anunt ca e ultima data cand ii mai raspund!I-am facut destul onoarea de a ma cobori la nivelul lui.Daca i-am atras atemtia in mod civilizat,(asa cum ai facut-o si tu adminule,si asa cum acum vreo doua luni,intr-un coment,a facut-o si Cristina,)pare-se ca m-am ales din partea lui,departe de a fi inteles ceva,cu insulte si limbaj licentios,prin care care si-a aratat nivelul de cultura.Asa ca de azi incolo,refuz sa ii fac jocul,acela de transforma,acest loc in haznaua ce o reperezinta mediul lui vital.Insa as avea o rugaminte….totusi:daca tot va injura .sa aiba bunul simt sa nu se ia de parinti,pentru ca parintii mei sunt morti.El,daca ii mai are sa aiba grija si sa se bucure de ei cat mai mult timp.Oricum,ii multumesc pentru ca totusi si-a vazut locul stabilit,recunoscandu-si inferioritatea „Logica ta ne depaseste pe multi”!Culmea e ca de un an,logica mea cam coincide au a adminului,si nu numai..
    Si in incheiere,tot pe Stan vreu sa-l rog ceva …..daca tot vrei sa ajuti comunitatea….cumva,desii ma indoiesc ca o sa si faci ceva,altul fiind scopul urmarit de tine pe aici,macar nu trimite vreunui euro parlamentar,versurile alea (desii e cam pretentios termenul „versuri”).Nu si-ar mai pierde nimeni timpul cu noi,judecandu-ne pe toti cum sigur te judeca pe tine.Si nu uita,ca oricat de greu m-as exprima,eu am ceva de spus ,si practica a demonstrat-o,pe cand tu?
    Adminule,sa ai ABURI DENSI ,si ….VANT DIN PUPA!

    • Dacii, sau sa-ti zic Duicu Valentin Dacian, imi pare rau pentru parintii tai, Dumnezeu sa-i odihneasca, esti un om bun, am vrut sa vad ultima ta reactie la acel coment si indiferent ce ai fi scris tot imi ceream scuze pt ce ti-am zis, continua sa lupti pentru cea ce vrei si ramai asa cum esti! Imi cer scuze deca v-am deranjat, si cred ca da! Numai bine tuturor

  3. Felicitari pentru initiativa! Fumatorii trebuie doar sa se intrebe ce e mai sanatos, sa stai in aburi sau in fum? Sa stai intr-o sauna sau intr-o afumatoare?

  4. Salutare voua!Stane,iti multumesc pentru aprecieri , si ,sincer ,ma bucur ca se poate discuta si asa.Fiecare ,avem si parti urate in noi,insa esential este sa nu le lasam sa iasa la iveala….unde am fi ajuns ,daca am fi degenerat ,ajungand sa ne balacarim?nu ne-am fi batut joc de munca unui om -adminul-?,care mie ,mi-a facut un mare bine,un bine pe care eu in 39 de ani,nu am fost in stare sa-l fac unui om .
    Iar in ce priveste cei ce nu mai sunt , si care au plecat cand era parca mai mare nevoie de ei…Dumnezeu sa-I Ierte pe toti mortii!ei acolo,nu mai gresesc ,pe cand noi,…..nu ne putem abtine!
    Sunt convins,Stane ca si tu in locul meu ai fi facut la fel!Inca odata ,multumesc ,si numai bine pe toate planurile!

    • Ma bucur nespus sa vad ca mai exista oameni ca tine, iti doresc multa fericire si sanatate, si ai mare dreptate in cea ce zici!

  5. „Tigara electronica nu va fi considerata un medicament, au transat eurodeputatii, si va putea fi vanduta in continuare in magazine specializate sau tutungerii.Producatorii tigarilor electronice isi apara afacerea si spun ca produsele lor au potentialul de a salva milioane de vieti, convingand oameni sa renunte la fumat.
    Aceasta directiva ar putea fi transformata intr-o lege europeana in anul 2014.”

  6. Sa oprim reglementarile excesive pe care UE vrea sa le faca tigarilor electronice. Cu cat suntem mai multi cu atat suntem mai puternici. Semneaza si tu aceasta petitie online:

    https://secure.avaaz.org/en/petition/The_European_Parliament_Save_electronic_cigarettes_from_excessive_EU_regulation/


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

