Clearomizor Kanger Protank 2 vs EVOD

Desi, Protank 2 si EVOD sunt ambele clearomizoare de calitate, fiecare va poate oferi o experienta de vapat diferita. De altfel ele se adreseaza si altor tipuri de utilizatori de tigari electronice. EVOD are un design simplist, in timp ce Protank 2 pare semnificativ mai avansat. Ambele sunt fabricate de Kanger si ambele au luat cu asalt piata de tigari electronice insa, multi se intreaba care dintre cele doua este mai bun?

clearomizor evod kangerClearomizorul EVOD are un design simplu, cu doua spatii laterale prin care se poate vedea e-lichidul. Este compatibil cu toate bateriile standard de Ego. EVOD este disponibil in doua variante, din inox si din material cauciucat. Varianta fabricata din material cauciucat este destul de confortabila, mai ales daca ati folosit clearomizorul CE4. In partea de sus are un mustiuc realizat dintr-un plastic transparent.

Performanta clearomizorului EVOD este peste medie. Gustul este placut si throath hit-ul este excelent!

ProTank II V2Clearomizorul Protank 2 are un look extraordinar. Corpul este acoperit cu crom, iar partea din centru realizata din sticla pyrex va ofera o imagine completa si clara a nivelului de e-lichid. Protank 2 este deosebit, deoarece fiecare parte este individuala. Mustiucul este realizat din metal, astfel daca il scapati pe jos nu se poate sparge asa usor. Atat capacul de sus cat si capacul de jos se desurubeaza, astfel pot fi separate de rezervorul din sticla. Deoarece rezervorul este realizat din sticla Pyrex, aceasta poate detine e-lichide acide, lucru care pentru unii reprezinta un plus.

Cu toate ca partile Protank 2 sunt individuale, din pacate nu prea se gasesc separat de cumparat.

Performanta clearomizorului Protank 2 este asemanatoare cu cea a clearomizorului EVOD, mentinand proportiile. Protank este pentru MOD-uri pe cand EVOD merge si pe baterii normale de Ego. Productia de vapori este consistenta, iar gustul este bun, lucruri pe care le puteti primi doar de la clearomizoarele mai scumpe de pe piata.

Esti mai la inceput, mergi pe tigari electronice mai normale, pana sa ajungi sa cunosti si sa ai nevoie de un MOD. Eu m-am descurcat multi ani de zile cu tigari electronice ca dse901, ego t si ego w mai la final, cand a aparut.

EVOD este asemanator cu Ego W cu capac. Acum tine de fiecare sa aprecieze un model mai mult. E chestiune de gust.

6 comentarii

  1. Da,adminule ,si ca o completare la ceea ce ai spus,-poate tot ca o redlectare a calitatii-,este si pretul practicat la aceste dispozitive,care ,in cele mai ieftine locuri de achizitie de pe net – si creedti-ma ,eu am un nas foarte fin ,in a gasii produse ieftine,si bune – trece de 50 de lei ! Pentru adeptii silica,desii este cam scumpisor,merita,sa-l luati.!Variante mai scumpe,incep de la banii acestia,insa sa acelea sunt din alta clasa ,Genesis ,acre nu mai folosesc silica ,si plasa din alumininiu alimentar.Deocamdata am vazut cel mai scump genesis,ZEN,care bate bine de 700 R0N.cel mai simplu,cum aveam si eu ,Cobra ,- la care i-am pierdut clopotul-,era 80 Ron,insa ce e drept,ca NU se poate compara cu silica ,cele pe siliac fiind o joaca de copii plapanzi.Ia ganditi-va,cum este un dispozitiv de vapat a carei rezistenta nu e in lichid,si are 1 cm lungime?Sa aveti aburi densi,si macar ca are Protank=ul rewiev0uri atat de bune,cred ca o sa il incerc cat de curand,asa….ca o a doua opinie,decat a adminului!:))URA

  2. Salut, as vrea si eu sa trec de la Clearomizor Ego W Vipercig la Evod, de cati oHm ar trebuii sa fie rezistenta pentru baterie Ego Vipercig 650mAh ?

  3. Salut.Am o tigara de la kanger evod ,a fost foarte buna la inceput ,dar dupa ce am schimbat rezistenta, nu mai este la fel.I-am pus o rezistenta de 1.8 ohmi de la kanger,nu stiu de cat era cea originala,asta noua este mai lunga dar nu are aceleasi performante.Ce rezistenta imi recomanzi ?

    • Pesemne rezistenta noua nu mai este kanger… sau pur si simplu ai nimerit una mai slaba. Depinde de gusturi, la baterie tip ego merge si de 1,8 si de 2,2. Poti incerca de 2,2. La MOD poti folosi orice tip de rezistenta, putand regla voltajul. La Ego voltajul e in jur de 3,7 volti.

      • Mersi,scrie kanger pe cutie…si am avut 3 ,toate la fel…am desfacut rezistenta si are 2 fire inaintea celor de silica.Am scos unul si am pus la loc doar 1 si merge mai bine…O sa incerc cu cea 2.2


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

