Scrumiera fara scrum pentru tigara electronica

scrumiera_tigara_electronica

De curand am citit pe internet ca o companie de tigari electronice, Blu eCigs, care de regula comercializeaza doar modele cu forma clasica, a scos pe piata un fel de scrumiera/suport pentru tigara electronica. La inceput mi s-a parut o tampenie aceasta asa-zisa „scrumiera”, dar apoi mi-am adus aminte de o poveste pe care as vrea sa v-o impartasesc si voua.

Cu cativa ani in urma, cand pe piata exista doar tigara electronica DSE901 si Ego, am incercat sa conving un unchi de-al meu sa renunte la fumat. Persoana despre care va vorbesc are peste 50 de ani si era fumator de-o viata.

Dupa lungi discutii pe care le-am avut cu el, eu pe atunci fiind un incepator in ale vapatului, l-am convins sa isi cumpere o tigara electronica DSE901. Cu ajutorul acestei tigari electronice a reusit sa renunte la fumat. Ca sa imi arate aprecierea lui, m-a invitat la el acasa sa luam masa impreuna, ca intre rude (stiti si voi cum este).

In timp ce ma aflam la el acasa si imi povestea cu incantare cum a reusit sa renunte la fumat, mi-a zis o chestie ciudata pe care nu o mai auzisem pana atunci. Mi-a zis ca de cand vapeaza tigara electronica ii lipseste ticul de a scruma, de aceea mereu tinea dupa el una dintre scrumierele vechi pentru a mima practic cu tigara electronica cum scrumeaza. Mi s-a parut foarte ciudat la momentul respectiv, insa de-a lungul timpul am cunoscut o multime de fumatori, fiecare avand diverse obiceiuri legate de fumat si atunci am inteles. Fumatorii au diverse ticuri care si le-au format si de-a lungul timpului v-am tot povestit de ele.

Probabil ca si cei de la Blu ecigs au luat aceasta decizie de a crea un fel de scrumiera/suport, gandindu-se la vaperii carora le lipseste ticul de a scruma, dar si pentru a avea un loc unde sa iti poti pune e-tigara. La tigarile electronice cu forma clasica e mai dificil pentru ca nu poti sa le pui intr-o pozitie anume pe masa, in schimb Ego, iVIP sau modurile care au aparut recent sunt mai usor de depozitat.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

