Are tigara electronica gust ca tigara din tutun? Nu, are un gust mai bun!

tigara-electronica-gustV-am tot povestit ca multi fumatori doresc sa stie ce gust are tigara electronica. Exista multe branduri de tigari electronice care sustin ca produsele lor au un gust foarte apropiat cu cel al tigarilor din tutun. Insa, ca vaper cu experienta va spun ca aceasta este doar o poveste.

Adevarul este ca tigara electronica nu poate sa aibe acelasi gust ca tigarile din tutun. Pentru ca nu arde nimic atunci cand functioneaza, este cam imposibil sa reproduci exact gustul de tutun ars, de aceea cele mai multe e-lichide au un gust de tutun proaspat, cu o nuanta usor dulceaga. Gustul de ars, plus miile de substante adaugate in tutun… este destul de greu de reprodus exact aceasta aroma.

Daca esti fumator poate ca aceste informatii s-ar putea sa nu iti pice bine, insa gandeste-te la ceva. Iti place gustul de ars care persista in gura si pe haine? Sunt convins ca nu. Nu ti-ar placea mai bine sa iti iei doza de nicotina si sa gusti ceva cu adevarat placut?

Multi fumatori evita sa incerce tigarile electronice pentru ca sunt convinsi ca nu au acelasi gust ca si tigarile traditionale. Asta este adevarat, insa cu atat de multe arome disponibile pe piata, aproape ca nici nu mai conteaza. De fapt, cei mai multi vaperi nici nu mai suporta fumul sau gustul de tigara, chiar si la cateva zile dupa ce au renuntat la fumat.

Inainte sa renunt la tigari, imi spuneam mereu ca imi place sa fumez (chiar si acum o spun). Insa, dupa ce am tras din tigara electronica si am vazut ca imi satisface pofta de nicotina, fara sa imi mai miroase gura si casa a fum, mi-am dat seama ca este o alegere mai buna.

9 comentarii

  1. …cam subtire…..nu-i nimic concludent….cel putin pentru un fumator…din ce scrie aici nimic nu m-ar face sa ma las de tutun…

    • E doar un articol. Citeste tot blogul si atunci vei gasi si motive mai serioase pentru tine. 🙂

      • …crede-ma ca am citit absolut tot ce-ai scris aici…pe acest blog…sunt fumator de tigara electronica…dar nu voi fi in veci satisfacut ca atunci cand fumam tigari adevarate….dar ma mint cu asta…

        • :)) Am inteles. Fiecare gaseste satisfactia cum crede de cuvinta. EU unul sunt foarte satisfacut cu tigarile electronice. Inteleg ca exista vaperi care nu sunt pe deplin satisfacuti. Eu acum nu mai suport fumul de tigara clasica.

          • …eu as fuma de-as rupe….si singurul lichid care-mi spune cate ceva este Dekang-ul…dar cel in sticluta cu dop inalt….si sticla inchisa la culoare…dar care este extrem de greu de gasit….in ultimul timp il gaseam in Gara de Nord….dar acel chiosc s-a inchis…asadar tot caut dar pana acum n-am gasit ceva sa-mi placa…

  2. ..cred ca voi incepe sa cumpar dupa eBay…daca a mai luat cineva de acolo poate ma indruma ce-i mai bun…

    • Eu cred ca te complici… nu e chiar asa de scump nici la noi. Eu zic sa mergi pe Flavour Art, e cel mai clean si safe.

      • …nu este vrba c-ar fi mai scump….pretul este cam acelasi….dar vreau sa vad ce gust au si cele de afara….am vazut un comentariu al unei femei care a stat o perioada in Italia si era deosebit de suparata ca aici n-a mai gasit bunatatile de acolo…

        • Atentie… „bunatatile” sunt lichide care contin o intensitate mare de aroma alimentare, care cand e foarte bun gustul, contine diacetil.. nu=ti mai spun ca acesta substanta face rau plamanilor.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

