Ce tigara electronica folositi ACUM?

Innokin-iTaste-SVDDe mult timp nu v-am mai intrebat ce tigara electronica folositi 🙂 . Avand in vedere ca sunt atat de multe modele disponibile pe piata este destul de greu sa te decizi la unul singur. Insa, partea buna la lucrurilor este ca avem de unde alege si ca avem multe dispozitive bune.

Eu de ceva timp am ramas la SVD Innokin de care sunt foarte multumit. M-am obisnuit cu misto-urile de genul: „ce sabie de jedai ai” sau „cei cu tunul asta”… Chiar imi place SVD Innokin si trebuie sa va spun ca, desi o am de cateva luni bune, arata impecabil. Otelul din care este confectionata este foarte rezistent si nu are zgarieturi sau urme deloc.

La capitolul clearomizoare le-am tot schimbat in ultimele luni. Am incercat Kanger Protank II, Vivi Nova si iClear de la Innokin. Sunt foarte ok toate trei si vi le recomand sa le incercati daca nu ati facut-o pana acum.

Reamintesc incepatorilor ca nu le recomand pentru inceput MOD-uri pentru ca nu vor stii ce gust ar trebui sa dea. Nu vor stii cum sa le regleze… deci toate functiile lor sunt inutile. Le recomand kituri de tigari electronice Vipercig, Ego W V2 sau CE4 Plus.

Cam atat despre dispozitivul meu, sunt curios sa aflu cu ce tigari electronice v-ati mai delectat simturile in ultima vreme. Imi puneti scrie intr-un comentariu sau pe Facebook.

7 comentarii

  1. eu folosesc modul e-vic de la joytech si russian 91% clona si sunt foarte multumit.am folosit si eu svd si nu prea ma incanta display-ul mic simplu ,iar meniul cam greu de accesat.atomizoarele iclear dual coil sunt spectacol de bune.

  2. Nu am avut finante de un mod asa ca mi-am luat un Vision spinner. Clearo folosesc Aspire BDC-S, Mini Vivi Nova BDC. Dezamagit de Evod 2 , Evod 1 mi-a placut la timpul lui.

  3. Nu mai folosesc nici un model 🙂
    Am intrat special ca sa iti multumesc pt toate aceste informatii de pe site, informatii care m-au ajutat sa ma las definitiv de acest viciu, inclusiv de partea electronica. Sunt deja 3 luni de cand nici tigarea electronica nu am mai „atins-o”.

    Week-end placut la toti si vapori sanatosi !

  4. Salut…hai sa ma laud si eu cu al meu Poldiac PH 22 mod mecanic….mi s-a luat de la atata electronica de cacao de la toate bateriile de 1100mAh….am si doua baterii Ultra Lite de (cica) 4000 mAh…cu care-l folosesc si care ma tin cam doua zile de fumat intens…la care aburesc cu un iCloud 30S…dar care cam lasa putin lichid…si chiar ca nu stiu de ce,poate-mi spui tu ce ar trebui sa-i fac sa nu mai curga.

  5. salut folosesc itaste mvp 2.0 si mini protank 3 as vrea sa incerc vivi nova 3.5 ml si nustiu cu ce rezistenta sa imi iau bdc-s sau cel cu silica lunga poate ma ajutati voi care ar fi mai bun


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

