Voteaza! Cel mai bun producator de e-lichide

Dragi vaperi, in urma cu 5 ani, cand puneam pentru prima data in gura, o tigara electronica, cel mai bun producator de e-lichide era Dekang, care de altfel era si cam singurul de pe piata. Se mai gaseau si cele de la Ecopure, care se faceau in Marea Britanie, dar care nu prea au prins la noi pentru ca aveau un pret ceva mai piperat si nu aveau nici un gust.

Ma bucuram nespus cand o sticluta „proaspata” de USA MIX (pe atunci „Marlboro”) imi gadila papilele gustative. Insa, astazi lucrurile s-au schimbat… piata abunda de branduri, care mai de care facute pe cine stie unde… Unde mai pui si ca am ajuns sa ne facem singuri „zemurile” pentru tigara electronica.

De aceea am decis sa fac un „research” si sa decidem impreuna, care este cel mai bun producator de e-lichide.

Mai jos aveti un sondaj cu cativa dintre producatorii de e-lichide pe care ii gasim in magazinele de tigari electronice. Daca am omis pe cineva, nu ezitati sa imi spuneti intr-un comentariu.

Prin urmare, va invit la VOT… ca tot suntem in campanie electorala 🙂

P.S. Eu am votat Liqua… este producatorul meu preferat 😉

7 comentarii

  1. Am ales Hangsen pentru ca cele mai bune doua lichide pe care le-am fumat sunt de la Hangsen („Davidoff” si Hilton). E adevarat ca Liqua au overall mai multe lichide bune, dar niciunul extraordinar ca astea doua.

  2. ecig nu este.adauga ca sa pot vota si eu.retul mi se par niste mizerii.

  3. Calitate pret de ceva timp folosesc hangsen vg pt mine liqua este prea aromat si am avut dureri de cap si gat de la pg, parere personala

  4. Tot odata mai sunt si altii care produc Lichide si baze Bune avem ToB Fumeto care e produs tot de tob rebrenduit FlavourArt mai avem si Vapez care produc si ei lichide.

  5. Am incercat mai multe dar am ramas placut impresionat de Flavour art si eu si sotia si inca vreo 3 prieteni.Toate sunt bune depinde de aroma,th,pg-vg,si bineinteles pe ce flasneta de tigara a fost facuta proba…atunci poti face un review correct..nu?Eu spre ex am facut acest review pe un ASPIRE BDC la o tensiune de 3,7 v la un50-50 pg-vg,accu incarcat la „blana” si o rezistenta nou-nouta,asa am putut face acest review.

  6. Cea mai ok mi se pare joytech. Parerea mea:-)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

