Ce aveti de reprosat companiilor de tigari electronice din Romania?

Cand mi-am cumparat prima tigara electronica, acum 5 ani, existau doar vreo 3 magazine online specializate care vindeau tigari electronice si cativa samsari care vindeau niste porcarii pe okazii.ro.

Astazi piata “colcaie” de magazine atat online, cat si offline. Avem magazine de tigari electronice la toate colturile de bloc, in toate mall-urile, supermarketurile s.a.m.d.

companii tigari electronice

Din pacate multi dintre detinatorii acestor magazine, au patrus pe aceasta piata in speranta de a se imbogatii peste noapte, vanzand produse de proasta calitate. Si credeti-ma cunosc multe cazuri, care chiar au reusit, din pacate.

Ce am eu sa le reprosez magazinelor de tigari electronice din Romania:

  • calitatea produselor, care de foarte multe ori lasa de dorit din toate punctele de vedere

  • calitatea elichidelor, pentru ca sa nu uitam, chiar daca poate parea socant, exista oameni care fac elichide prin cada sau prin cine stie ce cazane, cumpara lichide la litru din China, la bidon si le ambaleaza ei…

  • lipsa posibilitatii de a testa elichidele fara sa a le cumpara

  • lipsa garantiei, la unii desi exista nu se tine cont de ea

  • am ramas surprins de foarte multe ori de cat de slab este instruit personalul, unii dintre ei habar n-au ce produse vand

Va invit si pe voi sa scrieti ce aveti de reprosat magazinelor de tigari electronice, in speranta ca poate unii comercianti vor citi parerile noastre si vor schimba ceva…

5 comentarii

  1. Da…ai mare dreptate…multi dintre resaleri au fost…si sunt in continuare chititi pe o imbogatire rapida pe seama noastra…a cumparatorilor….doar ca si noi ne-am mai desteptat putin cate putin…am inceput sa ne adunam in forumuri de unde-am invatat unii de la altii cam cum este…si cu ce se mananca tigara electronica.Imi aduc aminte cu mare dispret de magazinul din incinta magazinului eMag(dar care nu apartine de el)si de unde-mi luam eu baterii Ego pe care dadeam 80 ron….si care aveau 14 zile garantie,si bineinteles ca in cea de-a 15 zi jucaria nu mai mergea….dar si cu multa admiratie la patronul magazinului Noua tigara electronica un om deosebit care mi-a dat garantie 6 luni(stia ce-a cumparat…si ce vinde) si mai merg inca si acum dupa mai mult de un an.Asadar dragii mei vaperi,cumparati dupa site-urile de afara unde cel mai ieftin mod este 10$ si transportul este gratuit.(este adevarat ca astepti 3 saptamani,dar merita)…acelasi mod fiind vandut aici cu 150 ron…este rusinos.Si ca sa vorbim si despre e-lichide…cereti vanzatorului certificatele de calitate ale lichidelor vandute….si cu siguranta ca cei ce vand Tob si MaiTai vi le vor da.In concluzie deschideti ochii atunci cand cumparati….si vapori densi !!!

  2. In primul rand sa instruiasca personalul….din aceasta cauza avem posibili vaperi care se „lasa” la propriu de vapat si reiau vechile obiceiuri de a fuma acea porcarie cancerigena de care eu cel putin nu mai vreau sa aud…majoritatea vanzatorilor,respectiv vanzatoarelor habar nu au ce tarie de lichid ii trebuie unui „nou vaper” care acum se „apuca” de „acest sport” …multi dintrei ei(ele)- si aici ma refer la vanzatori,vanzatoare care nu fac nimic decat vand pur si simplu…habar nu au de mecanica fluidelor,ce e aia rezistenta,cu ce se mananca,ce e ala gust de ars,cand apare,de ce apare,cu se poate evita acesta,cand o baterie trebuie schimbata si de ce….si ar mai fi multe de zis…ii las pe altii sa o faca..eu sunt inca incepator..mai am 3 luni si fac anul…am avut toate simptomele posibile pe care ti le da o tigara electronica,dar nu m-am lasat nici o clipa.Azi si eu si sotia mea ne simtim mai mult decat ok..nu mai avem demult reactii…si daca apar stim ce avem de facut..asta ar trebui sa faca si vanzatorii..sa isi invete clientii ce si cum…va pup dragilor!!!Vapori vpg-isti!!!!!

    • Corect! Bravo Cornel pentru tenacitate… ce sa mai zic eu, care am inceput cu un model inferior lui 901… 🙂

  3. site uri de pe afara de unde pot comanda ? in special cele fara transport,chiar daca dureaza 3 saptamani …multumesc anticipat !

  4. Evitati ghiseul de la etajul 3 din Iulius Mall timisoara daca vreti orice urma de garantie. Eu am fost azi cu eGo-ul meu care facea fitze la incarcat dupa 2 luni (a se citi ca imi lua 2h sa gasesc pozitia in care incarca ) fiindca in certificatul device-ului scria 90 de zile garantie ( fara nici o mentiune de garantie vida in cazul scaparii pe jos sau a ….. ZGARIETURILOR… de pe ea ) ca sa mi se spuna ca ei ofera doar o luna garantie si ii invalida daca ii scapata sau zgariata.
    Mentionez ca n-am scapat-o deloc pe jos dar folia aia ieftina in care le imbraca era facuta terci de la stat in buzunar cu cheile. Mi-au spus ca nu se poate face nimic, ii inafara garantiei fiindca SIGUR am scapat-o pe jos. Cel mai jegos service posibil, n-o sa mai iau nimic de la ei vreodata.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

