Te gandesti sa renunti la tigara electronica?

tigara electronica

Sunt vaper de mai bine de 5 ani si pana acum nu m-am gandit niciodata sa renunt la tigara electronica. Imi place sa vapez, la fel cum imi placea sa fumez. Da stiu, pentru unii poate parea ciudat sa spui ca iti place sa fumezi, avand in vedere ca nu exista nimic bun in acest viciu. Dar, pentru mine asa a fost mereu. Fiecare cu „piticii” lui…

Stiti foarte bine ca nu mi-am dorit niciodata sa ma las de fumat. Iar tigara electronica am incercat-o pentru ca am primit-o cadou si pentru ca mi-a placut atat de mult, nu am mai fumat. Mi-a placut atat de mult ca mi-am facut si blog. De fapt, la inceput am fost motivat sa scriu pentru ca mi-am luat o gramada de tzepe si vroiam sa ii avertizez si pe altii.

De multe ori sunt intrebat de ce nu renunt si la tigara electronica? De fiecare data raspund „Pentru ca imi place!” Si apoi urmeaza intrebarea „Dar ai putea sa te lasi sau esti in continuare dependent?” Adevarul este ca, probabil daca as vrea, as putea… dar dupa cum am zis nu mi-am dorit pana acum.

Cunosc persoane care au renuntat si la tigara electronica, dupa o perioada de timp. Le apreciez pentru asta si ma bucur ca au reusit.

Dar, in ceea ce ma priveste nu am de gand sa renunt la tigara electronica, cel putin nu intr-un viitor apropiat!

Voi va doriti sa renuntati la vapat?

6 comentarii

  1. Eu si sotia mea-in nici un caz nu vrem!!!nu acum…e frumos sa stiu ca pot vapa mai tare decat fumam inainte..deja nu il numesc viciu..ca pot sta fara ea si 3-4 zile,dar imi pace,imi place atat de mult incat dupa aproape 8 luni arata ca noua..o spal la doua zile,osterg in continuu si la baterie si atomizorul-eventual scot mustiucul(driptip) si o curat si acolo..imi fac rezistente si lichide singur,fiind electronist imi fac si service-ul la baterii tot singur..ce mai..imi place si gata…vapori densi!

  2. Trag si acum den batranul ASPIRE BDC cu rezistenta modificata in single coil…fara mesa..si merge de rrrrrrrrupe..ca im prima zi…la 3,7-3,8 v pe un ego care are tot cam asa vreo 8 luni si merge de zici ca am luat-o ieri…Vapori densi

  3. Salut as vrea sa stiu ce lichid sa folosesc care sunt cele mai sanatoase sa zic asa.

    • Eu iti recomand Liqua si Dekang. Numai sa nu iei din surse necunoscute, sa nu fie tzepe. Ai in dreapta un magazin recomandat de noi, daca nu stii de unde sa-ti iei.

  4. Foarte bun blogul felicitariile mele! Astazi e prima zi de cand am trecut la tigara electronica am acizitionat un kangertech P1407 ca lichid am luat Liqua unul American Blend si unul de cirese. Ce mai sunt foarte multumit de achizitie 🙂 nu mai simt nevoie sa fumez tigari clasice. Din cate am auzit si am citit sunt tot felul de articole negative in legatura cu e-cigarette din cauza ca nu le mai iasa lor bani daca majoritatea trec pe e-cigarette firmele producatoare de tigari clasice or sa le scada dramatic vanzarile cel putin uite ca au pierdut un client si anume pe mine 🙂 ma bucur ca am scapat de ei.Si tot o data ma bucur ca am dat de blogul tau. poate ai ceva recomandari si pentru mine in legatura cu achizitia 😀

    • Ai facut bine sa nu crezi toate minciunile din mass-media. Din pacate sunt foarte multi cei care le-au crezut. Tine-ne la curent despre cum te intelegi cu acea tigara electronica si vom vedea pe parcurs. Despre lichide… e subiectiv, eu prefer alte arome… Liqua insa e okish.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

