4 ani de cand am renuntat la fumat cu tigara electronica!

Articolul de astazi este dedicat Cristinei, o veche prietena de pe blog, care ieri a implinit 4 ani de cand a renuntat la fumat!

Astazi implinesc 4 ani de cand am renuntat la tigari si aproape 2 ani de „fara tigara electronica”. Pentru mine acest instrument, a fost „salvatorul meu” dupa 16 ani de tutun.

Cristina este una dintre cele mai mari sustinatoare ale tigarii electronice pe care am intalnit-o si unul dintre primii vaperi „infocati” pe care am avut placerea sa ii cunosc, prin intermediul blogului. O cunosc de peste 4 ani, cand a accesat prima oara acest forum si de atunci mereu m-a sustinut in lupta pentru promovarea tigarii electronice si a avut interesul sa ii ajute si pe altii sa reuseasca sa renunte la fumat. Daca o sa cautati in categoria „Povestiri despre tigari electronice de la cititori” o sa gasiti cateva articole trimise de ea.

Este unul dintre vaperii care si-a propus sa renunte de tot la fumat, inclusiv si la tigara electronica. Este un exemplu pentru multi fumatori, dar si pentru vaperi, pentru ca dupa cum vedeti, se poate!

Din cate imi amintesc eu, Cristina a redus treptat concentratia de nicotina, pana cand a ajuns la 0 si apoi a renuntat si la tigara electronica.

Doresc sa o felicit pe aceasta cale pentru ca a reusit ceea ce si-a propus, dar si pentru faptul ca este o luptatoare (si stie ea de ce).

Nu in ultimul rand, va transmit mesajul trimis de ea si va doresc si voua asemenea!

Aburi de calitate, celor care mai aburesc si succes celor care vor sa se lase de fumat, cu ajutorul tigarii electronice.

Cu simpatie, Cristina Molac!

am renuntat la fumat cu tigara electronica

1 comentariu

  1. Am fumat extrem de mult, timp de 16 ani de zile. Ajunsesem sa fumez si cate 3 pachete zilnic. Daca va spun: „am lasat tigarile cu ajutorul tigarii electronice, pentru sanatate”, as fii o impocrita. Am lasat tigarile cu ajutorul tigarii electronice, pentru ca nu mai aveam resurse financiare. Uneori renuntam la mancare pentru tigari, eram ca o „drogata dupa tigari”, aveam copil mic, am fost si suspecta de cancer ovarian si nu am renuntat din cauza aceasta, ci pentru ca nu mai suportam sa „arunc sau sa ard banii aiurea”. Am avut tentative multe sa renunt la tigari, dat toate esuate. 😦 Am citit cartea lui Allen Carr de 2 ori, dar fara succes, pana intr-o zi cand am auzit de aceasta tigara electronica. Mi-am achizitionat 2, una pentru mine si una pentru sot, pana m-am prins eu de cum sta „treaba”.
    Am fost atat de hotarata sa renunt la tingari, incat am folosit o metoda soc, pentru a scapa de viciu. Adica in momentul in care mi-am achizitinat tigarile, am achizitionat si lichid de cate 10 ml. La vremea aceea totul era on-line si nu se gaseau prin magazine. O sticluta de 10 ml imi ajungea cam o saptamana. Si am avut, toate concentratiile (tare, medie, slaba si 0). In prima luna ( in fiecare saptamana cate o sticluta ), am scazut treptat concentratia de nicotina, astfel ca la sfarsitul primei luni ajunsesem la nicotina 0 in lichid. Este adevarat ca timp de 2 ani, am utilizat electronica, dar cu nicotina 0. In prima saptamana cand am inceput sa vapez, mi-a fost extrem de rau, pentru ca nicotina din organism se ducea, probabil ca intrasem si in sevraj, dar nu am renuntat si nu m-am „abatut de la drum”. Am avut in prima saptamana niste dureri de cap si niste stari de nervozitate, pe care la ora asta nu stiu sa vi le explic. Timp de 2 ani, ramasesem cu viciul, adica sa duc mana la gura, ca si cum as fuma. Cel mai bun instrument de a te lasa de fumat, de a fuma cat de cat mai sanatos si nu toate substantele toxice care se gasesc in tigari, sunt electronicele. Nu va lasati pacaliti de tot ceea ce se spune la TV. Chestia asta cu cancer, toti avem in organism si la unii se produc niste mutatii ale celulelor. Unii mor de cancer, altii nu, dar nu de la tigarile electronice.Din cand in cand stau cu ochii pe tv si pe forum sa-mi „amintesc de unde am plecat!”
    Mult succes cei care doriti sa va lasati de tigari cu ajutorul electronicii! Aburi de calitate, celor care va place sa vapati!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

