Tigara electronica a omorat un tanar de 17 ani

Cel putin asta sustine o stire publicata in NewsStarTVSport.com. Se pare ca, un tanar de 17 ani din Texas a murit de cancer la plamani, dupa ce a fumat tigara electronica timp de 11 luni. Tanarul nu a fumat niciodata tigari clasice, cel putin asta sustine mama lui.

Inca nu se stiu exact care au fost cauzele mortii sale, dar presa a pus acest deces pe seama tigarilor electronice. Nici nu stiu cum ar putea cancerul de la plamani sa se fi dezvoltat atat de repede in 11 luni, astfel incat sa omoare pe cineva. Dar, eu nu sunt medic asa ca nu pot sa imi dau cu parerea.

Ce stiu eu este ca m-am saturat sa tot citesc articole in presa in care tigara electronica este pusa la zid.

Mi se pare mie sau companiile farmaceutice si-a pus ca dorinta in 2015 sa elimine tigarile electronice?

De la inceputul anului si pana acum, au aparut in presa tot felul de articole care ne explica cat de cancerigena este tigara electronica. Au ajuns oamenii sa creada ca tigara electronica este mai cancerigena decat tigarile clasice… vorbesc serios. Am intalnit multi oameni care mi-au zis ca mai bine fumeaza decat sa incerce asa ceva…

Nu imi dau seama de un lucru: ori companiile farmaceutice au o influenta atat de mare, incat pot sa decida daca oamenii sa traiasca sau nu, ori oamenii au un creier de gaina si nu sunt in stare sa judece prea mult. Mai exista si situatia in care ambele ipoteze sunt adevarate si inclin sa cred ca asa este.

Am ajuns sa fim ca niste oi ghidate de tot ce ni se spune la TV sau in presa. Tot ce se spune la TV e adevarat. Niste minciuni de toata jena daca stai sa le analizezi.

Mi se pare jalnic, faptul ca oamenii nu sunt capabili sa decida pentru sanatatea lor si ca se lasa ghidati de grupuri si personalitati influente, care nu isi doresc altceva decat sa isi umple cat mai mult buzunarele cu bani.

Am obosit sa stau sa explic fiecarui om care ma vede cu tigara electronica si imi zice „Am auzit ca este cancerigena!” Va spun sincer ca nici nu ma mai obosesc… In primii ani incercam sa le deschid ochii si sa le arat cum stau de fapt lucrurile, pana cand mi-am dat seama ca nu are rost.

Probabil ca si voi ati fost pusi in situatia asta si ma intelegeti.

Prin urmare, mi-am propus sa nu mai stau sa scriu pentru fumatorii care, pur si simplu, nu ii intereseaza sanatatea lor. O sa scriu doar pentru voi, cei care folositi deja tigara electronica, si care sunteti interesati sa aflati informatii despre acest dispozitiv, care va preocupa sa aflati si o a doua opinie, nu doar cea care va este pusa pe tava de presa sau de televiziuni.

4 comentarii

  1. Bullshit! Manipulare pe fata!

    • ”Stirea”, bineinteles.

  2. Folosesc tigara electronica de 3 ani,am consumat deja cca 1000ml lichid ,am inceput cu 36mg,am ajuns la 6mg.Rezultatele in cazul meu au fost:dinti mai albi si fara depuneri de tartru,ten mult mai curat,rezistenta fizica incomparabila cu cea din perioada fumatului analoagelor,gust si miros care din cauza tigarilor din tutun erau estompate.Deocamdata sanatatea mea s-a inbunatatit ,deci nici vorba de cancer deocamdata.La 46 de ani ar fi trebuit sa termine si toate pomenile daca cel din articolul mentionat avea 17 ani si a fumat tigara electronica 11 luni si are cancer din cauza asta.Probabil a folosit lichide cu amfetamine,etc.Daca ne luam dupa ce scriu unii si altii,aiurea,putem sa ne culcam seara direct in cosciug si sa asteptam.Daca se convinge lumea de calitatile tigarilor electronice si renunta la cele de tutun ,va fi dezastru pentru guvernele care incaseaza taxele,in concluzie vor aparea si mai multe articole pentru sabotarea tigarilor electronice.

  3. Pfff, nici nu stiu cum sa incep. Deci am aproape 2 ani de cand am renuntat si la tigara electronica, nu uit de unde am plecat in urma cu 4 ani, cand ziceai ca-s „sclava tigarilor”. Am intalnit si eu oameni care exact acelasi lucru spun.
    Oamenii isteti stiu ca aceasta boala este in organismul fiecarui om si ca la unele perosane se produc niste mutatii si celule se „defecteaza”. Povestea cu tanarul asta de 17 ani, mort din cauza electronicii, mi se pare cea mai penibila chestie. Eu cand intalnesc oameni care imi spun ca tigara este mai buna decat electronica, le dau replica: „Pe bune…. am fost fumatoare de 16 ani, am 4 ani de cand am lasat mahoarcele si am aproape 2 ani de cand am renuntat si la electronica. Sa ma intreb unde-i Cancerul?” Va dati seama ca persoanele cu care interactionez, nu mai au nici un drept la replica.
    Eu si acum, sincer vorbind, NU AM OBOSIT sa fac reclama tigarii electronicii, in ciuda a tot ce se spune prin mass-media scrisa sau vorbita, pentru ca stiu ca se spun prostii.
    Concluzia mea: NU RENUNTA niciodata, pentru ca nu stii pe cine poti ajuta si-ti va multumi.

    P.S. Unii stiu, altii nu… Mie de tigara electronica mi-a spus un fost coleg al sotului meu, care in 2011 in teatrele de operatii a calcat pe o „bummmmm…” si acum este mutilat pe viata, a stat 2 luni in Germania, dar nu mai este cel care a fost inainte. M-am rugat pentru el si acum are a doua viata. Imi pare rau de el si de cele intamplate si de fiecare data ma gandesc la el, desi nici macar nu-l cunosc personal.
    Aburi de calitate si deviza NU RENUNTATI!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

