Ce pret ar trebui sa platim pe o tigara electronica?

De multe ori fumatorii ma intreaba „Cat costa o tigara electronica?” Cand le zic ca pretul pentru o tigara ok este undeva intre 200 si 300 de lei, cu tot cu consumabile, fac toti ochii mari si se mira ca e scumpa. Pai gogule, platesti in fiecare luna 500 de lei pe tigari si ti se pare scumpa o tigara electronica cu 300 de lei? Unde mai pui ca vorbim doar de prima luna, ca din a doua nu depasesti 150 de lei.

In zilele noastre tigarile electronice chiar sunt ieftine credeti-ma. Pai cand am renuntat eu la fumat prima data, cu DSE901, cumparam la cartuse si baterii intr-o veselie. La tehnologia care era atunci trebuia sa imi incarc bateria la 3-4 ore. Normal ca umblam cu 2-3 dupa mine si se stricau si des, nu ca acum. Din cartuse mi se scurgea lichidul, trebuia sa cumpar mai des normal.

Acum tigarile electronice au o tehnologie mai buna si sunt si mai ieftine. Cu toate astea, fumatorilor tot li se pare mult sa dea in prima luna peste 200 de lei pe un kit.

Mai rau, isi iau cate o tigara electronica la 50 – 100 de lei si apoi cand vorbesc cu ei imi zic ca „Nu e buna de nimic, am incercat si eu si nu m-a ajutat…” Pai cum sa fie buna daca tu dai 50 de lei pe ea? Te astepti sa fie buna? Si pe un aparat de ras ca lumea platesti aproape 50 de lei. Tigara electronica este totusi un dispozitiv, pe langa costurile de fabricatie mai sunt si alea de transport, normal ca una buna costa. Imaginati-va la ce pret le iau din China cei care le aduc, ca doar mai trebuie sa faca si ei profit. Si cu toate astea, unii se mira de ce o tigara electronica de 50 de lei nu ii ajuta deloc.

Eu inteleg ca pentru multi bugetul este limitat si ca nu toata lumea isi permite, insa sa nu fim totusi rupti de realitate. E o vorba romaneasca „dai doi lei, doi lei face!” Cam asa e si cu tigarile electronice.

la doi lei

Plus ca, un fumator care fumeaza cate doua pachete de tigari/zi are bani si de o tigara electronica buna. Daca iti permiti sa dai atatia bani pe luna pe viciul asta, ai bani sa iti iei si tigara electronica. De acord?

6 comentarii

  1. Salut, am luat și eu acum 4 zile un kit. Nu am vrut să dau mult, mai ales pentru că nu știam cum e și pentru că o luasem doar pentru a face comparație între una normală și una electronică. Bateria este EGO II 2200mAh (90 lei), iar atomizorul nu știu, am dat 25 lei, are 2.4ml. Nu m-a interesat. Am testat înainte una mai scumpă, cu baterie lată, cu voltaj, display, nu mă pricep încă. Scotea ceva mai mult abur, dar nu mă interesează asta momentan. Ce părere ai despre ea? Folosesc e-lichid Liqua Original (MB și Tobacco).

    • Pai ce parere sa am… e important macar sa folosesti un clearomizor bun… in rest habar n-am ce folosesti… sunt atatia producatori. ego este o forma, un tip… nu un brand.

  2. Bună! Și eu am intrat în acest club 😊 Fumez de 18 ani, dar m-am săturat, astfel că am studiat în disperare țigările electronice, și de trei zile mi-am cumpărat un Ego One 2200 cu un lichid Dekang mentol de 12mg. Sunt foarte mulțumit! Nu-mi vine să cred că nu fumez! Am crezut că trecerea de la țigară la cea electronică va fi mai grea, dar până acum e fain, când mi-e poftă, pufăi din aburi si gata! Precizez că fumam 1,5 pachet Kent 8, iar în ultima perioadă dorind să mă „las” fumam cu click mentolate, m-am îndrăgostit de mentolate, dar nu reușeam să reduc numărul lor 😵 Am cumpărat ego one, după îndrumările din acest blog, pentru care mii de multumiri, luând în considerare capacitatea rezervorului, capacitatea acumulatorului, etc. Am urmărit până să o cumpăr, multe video youtube cu review- uri, și am zis că se merită investiția. Însă din păcate , ieri am avut scurgere pe la bază unde se reglează debitul de aer. Aveam șervetele la mine 😊 l-am desfăcut, l-am șters, si verificat conform blogului si a filmulețelor, însă nu am gasit hiba. Acum mi-e frică să nu-mi mai curgă, astfel că stau cu ea doar in poziția drept fără să o înclin, însă studiind-o, nu ar avea voie să curgă. La rezistență garniturile sunt bune, la bază e bună, nu înțeleg de ce și pe unde a curs. De atunci nu a mai curs, l-am si reîncărcat bineînțeles, dar specific că îl tin mereu in picioare. Vreo soluție? S-au e normal să curgă? Am voie să o pun si în altă poziție? Mulțumesc anticipat. A, rezistența e de 1 ohm.

    • Nu e normal sa curga… e posibil sa se fi dus rezistenta si de asta sa curga. Alte motive, nu vad.

      • Mulțumesc de răspuns! Rezistența era de vină, partea de jos ieșise ușor, nu știam că rezistența e demontabilă și că se desface în bucăți. L-am împins înapoi și gata. Mulțumesc încă o dată!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu