Top 3 accesorii pentru tigara electronica

Exista multe accesorii pentru tigari electronice pe piata. Poate la noi nu chiar atat de multe pe cat sunt prin SUA, insa exista de la mustiuce de tot felul, pana la tabachere si huse realizate din cine stie ce materiale. Mai gasim si tot felul de suporturi pe care putem tine tigarile electronice (inclusiv la wc) si o multime de alte lucruri.

Pe unele le cumparam doar pentru ca ne pasioneaza vapatul, dar de altele chiar avem nevoie. De aceea, am decis sa fac un top 3 de accesorii pe care cred ca orice vaper ar trebui sa le aibe.

1. Tabachera/husa/lant pentru tigara electronica

Această prezentare necesită JavaScript.

Indicat ar fi sa avem cu totii cate o tabachera in care sa transportam sau sa pastram tigarile electronice. Cu toate acestea, pentru multi, un suport cu lant este mult mai comod si potrivit. Depinde de alegerea fiecaruia… eu am atat tabachera, cat si suport cu lant. De regula, imi tin tigara electronica pe suportul cu lant, pentru ca mi-e mai comod sa o tin agatata de gat, ma ajuta sa nu o uit pe cine stie unde.

Tabachera o folosesc atunci cand plec in vacanta sau cand am de facut deplasari. Imi pun in ea rezistentele, un clearomizor si bateria de rezerva.

2. Adaptor USB/passthrought pentru tigara electronica

adaptor USB

Sunt de ajutor mai ales daca petreceti mult timp in fata calculatorului. Va ajuta nu numai sa va incarcati mai repede bateria, dar puteti sa si vapati in acelasi timp, ceea ce e chiar util. Eu cat sunt la munca toata ziua imi tin tigara electronica conectata la calculator si vapez din ea.

3. Adaptor USB pentru masina

mini-incarcator-auto-usb

Tot din categoria accesorii, va recomand sa aveti si un adaptor USB pentru masina. Cu el puteti sa incarcati tigara electronica, dar si alte gadgeturi, cum ar fi telefonul, tableta etc.

Pretul accesoriilor pentru tigara electronica este destul de mic si chiar merita sa investiti in ele. Tabacherele sunt un pic mai scumpe, insa sunt bune pentru a pastra mai mai bine componentele.

Vapori de calitate va urez!

3 comentarii

  1. Sautare batrane prieten! :))
    Cine-a spus ca am murit?Daca si pe aici se aude asta , daca-l prind pe ala,il bat de-i zbor muci ! Dar sa lasam asta ,in primul rand ,vreau sa te felicit ,pentru rolul de tata !Sa-ti traiasca ,si sa -i faci un fratior,ca e nasol sa fie singur,ti-o spun din experienta !Ce ai , fetita baiat ?Cum il/o cheama ?Mamica cum se simte?
    Vad ca nu te lasi ,scrii intr-una !Ei,ei,avantul tineretii,dom’le !Felicitari tie,ca nu ai renuntat sa deschizi ochii atator oameni,asa cum m-i i-ai deschis mie,sa vada cat mai multi ca se poate si altfel .Ehei,unde naiba au trecut asa de repede anii?Eu in 26 aprilie a.c.am facut 3 ani de tigare electronica !
    In fine ,trec la subiect ,despre accesorii care nu ar trebuii sa lipseasca nici unui vaper.In primul rand,nu neaparat tocul,cat snurul care se leaga de tigare ,pe care o tii dupa gat cam cum aveau copii de la bloc pe timpurile noastre:))
    Sper,sa nu te superi daca am si eu de vanzare un accesoriu…mai ales pentru cei ce poarta moduri nichelate ,….sau pot fi si brunate !…sau,na,pot fi si simple .
    E vorba de un accesoriu care unora ,le va placea in draci ! Daca nu sa-l aiba,macar sa-l vada la altii…..sa-si cumpere si ei!:))
    Accesoriul e un pic cam mare insa aratos,si e pretabil ,de la femei,pana la masculii de 1,85 m,si ceva kilograme!Se numeste Yamaha Virago , e chopper ,an de fabricatie 2001 ,nr km,14423 – gandeste-te ca 9.000 de km la un motor e rodajul ,estetic/functional ca noua inmatriculata acte la zi ,schimbul de ulei facut,ce necesita investitie,sunt gumele,insa nu e neaparat asta,si oricum gumele se scad din pret 45 cp,consum 3,5 /100. Nu a suferit nicio reparatie,nu are nici o zgarietura e ca din fabrica ! Pretul jucairiei e de 3.500 de epuroi .Asta da accesoriu nu?:))
    Daca ,” oarece ratiuni” nu te lasa sa-l postezi,nu-i bai ,oricum ma bucur ,ca iti pot scrie si ca ne-am reintalnit !De acum o sa intru mai des,asa cum faceam odata,cand era vorba de miscare ce voiam sa fie ampla,,da tu ,nu m-ai lasat ca cica e revolutie – pe muzica rock,evident-:))Vorbeam de un efect bulgare,care se face sin ce in ce mai mare fiimd de nestavilit (si ukterior am inteles ca niste psihologi ne-au furat ideea,cica ii spune teoria geamurilor sparte …kknarii!)Mai tii minte,cand m-ai ajutat sa-l convingem pe psiholgul acela sa fie de acord cu noi?era pe romedic!…o tempora…ce vremuri! Eram frumosi si inteligenti…mai ales tu !insa acuma suntem frumosi si „zobiti”…mai ales eu !….pai de ce crezi ca vand „mobra”?:)) Era o gluma,” tasatorul de oase” e al meu,un Kawasaki KLE 650 ,enduro,alta senzatie,altfel ” rupe”locul.Pe chopper-ul asta era sa ma apuce motaiala ,atata drac mai lipsea ,sa mai si picotesc :)) Ramai cu bine,prietene ,te astept cu vesti,si…..punem noi pe roate si lucrurile pe aici,incat cand vreau sa scriu sa ma plictisesc dand de scroll-ul de la mouse,sa pot posta! URA ,si aburi densi…si de calitate !

    • Dacii, nu intram in detalii personale… mult succes cu vanzarea „accesoriului”. Aburi de calitate man! Ms de mesaj!

  2. Da,te inteleg fara detalii personale….intransigentule! Insa oricum se vede ca tu esti cel mai fericit tatic!
    Da.sper sa vand ” accesoriul” cat mai repede,si sa se bucure de ea,al de-o va lua ,ca e „scula”,nu gluma.Eu cred ca de aia au chooper=istii casti open face,sa nu adoarma e ele ,din cauza brizei !
    Numai bine .si ne mai „vedem:pe aici .Aburi de calitate !


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

