Voua cate gauri v-a facut tigara electronica?

Aparent un tanar care a fumat timp de 16 ani, a ramas cu plamanii gauriti dupa ce a vapat tigara electronica timp de cateva luni… cel putin asa sustine publicatia thesun.co.uk, dupa care au preluat si alte ziare din Romania.

Am fumat si eu 16 ani si de 6 ani folosesc tigara electronica. Trebuie sa spun ca am ramas si fara plamani si fara familie si fara casa. Tigara electronica mi-a gaurit totul… nu am mai ramas cu nimic!!!

Glumesc evident! Povestea asta mi se pare atat de ridicola, incat nu pot sa ma gandesc sa o privesc altfel. Este nevoie cred, de multa „inteligenta” ca sa spui o astfel de fantasmagorie.

Pentru ca, inafara de declaratia unui tanar, care sustine ca tigara electronica i-a gaurit plamanii, doctorii de la spitalul unde a fost dus, nu au mentionat niciunde asa ceva. Nu exista niciun raport care sa ateste ca i s-a intamplat asta din cauza tigarii electronice si nici nu ar avea cum sa existe! Fara indoiala, ce i s-a intamplat este regretabil, insa acest lucru nu a fost cauzat de faptul ca a vapat cateva luni. De la fumat 16 ani, poate da…

Iar explicatia celor de la The Sun este, care evident a fost preluata, este si mai tampita. Ei zic ca, vaporii calzi pe care i-a inhalat utilizatorul, i-au provocat daune serioase si acesta a ajuns sa aibe plamanii gauriti.

Oameni buni, voi de cat timp vapati? Voua cate gauri v-au facut vaporii calzi inhalati din tigara electronica?

5 comentarii

  1. Vapez de aproape 2 ani și mă simt mai bine ca oricând.
    Cât despre găuri .. mă abțin.

  2. Vapez de trei luni.Am inceput cu eGo-T si astept acum doua „locomotive” Kayfun.De pe aliexpress.com,binenteles.Sunt clone.Dar daca esti un pic dedicat,un pic de „minitehnicus” poti rezolva problemele de „scurgeri” sau „curgeri”.Am primit deja Kbok-ul Kangertech de 40w pentru kayfun.
    Cat despre articol-imi ataca inteligenta,atata cata o am!Stiu ca firmele de tigari ataca noul val-noul trend,vapatul cu e-cigg.Am reusit sa ma las de fumat,sper eu ,definitiv,cu acest eGo-T.Le spun”Pa!” firmelor Philip Morris&Co ca eu m-am SATURAT! AJUNGE!

  3. Salut eu vapez de aproape 4 ani,si pina acum nu mi-a gaurit nimic aburul inhalat.

  4. lol vapez din inainte de 2010 =))

    si nu am patit nmk decat mam ingrasat atata tot

  5. articolul asta mi-a facut brusc ziua mai buna. cine l-a scris are multe gauri in creier. eu fumez de 18 ani si de 6 ani tigara electronica. singur lucru gaurit e portofelul dinainte de tigara electronica…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

