Vedete autohtone trec pe tigari electronice


V-am tot vorbit de ziare online care in lupta pentru trafic incep sa publice tot felul de articole nedocumentate despre tigara electronica. Iata ca din cand in cand mai apar si articole care sustin tigarile electronice.

V-am tot aratat vedete de la Hollywood care fumeaza tigari electronice, se pare ca aceasta moda incepe sa se simta si in „Romanica”.

 Desi nu sunt vreun fan al domnului respectiv, m-am bucurat cand am aflat ca se afiseaza in public fumand tigara electronica. Este vorba despre Connect-R, care a fost surprins in club Princess, la ziua unui coleg de trupa, pufaind o tigara electronica. Va imaginati ca in fumul care exista in acel club el tot fuma, pasiv insa. A marturisit ca incearca sa se lase de fumat folosind tigara electronica, dupa ce a incercat si alte metode. Eu cred ca poate reusi… numai sa nu i se descarce bateriile intr-o noapte lunga in club.

Culmea ca articolul a aparut in Cancan si ulterior a fost preluat si de alte publicatii online.

De aceasta data ma bucur, ca nu s-au mai scris tampenii despre tigara electronica. Sunt convins ca sunt si alte vedete care au trecut pe tigari electronice, chiar si personaje politice.

Asteptam sa mai apara si sa ingroase astfel clubul aburitorilor. 🙂

Bravo Mr. Connect-R!

Imaginea am preluat-o din Cancan, sper sa nu se supere pe mine. 😛