Cum se incarca tigara electronica Ego-W

Daca pana acum cu Tigara electronica Ego Tank, existau unele nemultumiri, in ceea ce priveste Tigara electronica Ego W Pen Style toate acestea vor disparea. Nu trebuie sa va mai faceti probleme de scurgerile de e-lichid. Acest lucru se datoreaza faptului ca aceasta tigara electronica foloseste un clearomizor.

Cei care au tigari electronice Ego sau TGO nu trebuie sa isi faca probleme deoarece bateriile sunt compatibile, nu trebuie decat sa schimbati atomizorul cu un clearomizor. In plus, clearomizorul este mai ieftin decat atomizorul. La inceput, insa veti avea nevoie si de carcasa acestuia, carcasa ce n-o veti schimba de fiecaredata cand schimbati clearomizorul. Daca aveti nevoie si de o baterie, puteti sa va luati kitul simplu de o tigara electronica.

S-ar putea ca la inceput unor persoane sa le para mai complicata tehnologia acestei tigari electronice insa, nu este deloc asa. O sa postez un filmulet in care sunt prezentate componentele ei si cum se poate incarca.

Dupa cum se observa capacul se desurubeaza si se insurubeaza atunci cand nu mai doriti sa utilizati tigara electronica. Capacul este foarte util deoarece puteti cu usurinta sa transportati tigara electronica in buzunar ca si cum ati tine un pix. In plus, va protejeaza si mustiucul de microbi sau bacterii. (Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Pe laterale clearomizorul are doua taieturi prin care se poate verifica cu usurinta cantitatea de e-lichid.

Ca sa incarcati trebuie pur si simplu sa trageti de tubul din plastic de deasupra clearomizorului. Nu este necesar sa scoteti cartusul. Veti avea nevoie de o seringa sau de un capac cu ac (multe kituri de tigara electronica Ego W au inclus) pentru a putea incarca.

Clearomizorul are in capat o parte gumata, ca un filet. Introduceti seringa pe marginile partii gumate si umpleti. La produsele Sailebao, are un capacel de tip garnitura, care nu permite lichidului sa vina inapoi. Dupa ce ati umplut clearomizorul si ati scos seringa o sa observati ca materialul gumat revine la forma lui initiala, nu exista nici un fel de scurgere prin el. (La tigari electronice produse de Sailebao, nu exista acest material gumat-silicon, doar gaurelele acoperite de un capacel/garnitura, cu un tubulet pe unde vine aburul)

Puneti tubul la loc si tigara electronica Ego W este numai buna de folosit. Nu uitati ca si aceasta tigara electronica are control al bateriei, cand nu mai doriti sa o folositi apasati in repetate randuri pentru a inchide bateria. (5 click stop)

Ma bucur nespus ca in industria de tigari electronice apar mereu modele noi imbunatatite care ne fac noua utilizatorilor viata mai usoara. Aburi placuti cu Tigara electronica Ego W!

21 comentarii

  1. cat tine un plin de clearomizor? daca nu folosesc tigareta o zi/doua mai bine sa-l golesc sau nu e problema?

    • Stii bine ca depinde cat fumezi… poate tine o zi, poate tine o ora. Nu e nici o problema…nu trebuie sa-l golsesti.

  2. buna,

    Din filmulet am impresia ca se potriveste exact pe bateria de la tgo901. Ma insel cumva ?

    Am un tgo si m-ar interesa combinatia asta.

  3. Cum se curata/intretine/reconditioneaza un clearatomizor de CPO?

    • Nu prea stiu sa-ti spun… clearomizoarele nu prea se pot curata… decat cu burn… cu o baterie de 5 volti. Asta inseamna ca-l supraalimentezi putin, cat sa se arda reziduurile. Nu e garantata metoda.

  4. Am cautat intre timp pe youtube si am gasit niste nenea care curatau ceva clearatomizoare. Nu erau de CPO, dar pareau asemanatoare ca format. Filmulete sunt destul de multe cu variatiuni ale aceleiasi metode. Asta e, parca mai clar, desi are 10 min:

    Ce crezi, merge incercat la CPO?
    Baterie de 5 volti si cunostintele necesare ca sa-l supraalimentez, n-am…
    Am observat ca s-a innegrit in cele doua puncte laterale din partea superioara unde intra firicelele de…melana (asa-i zice?) si, parca doua zile e chiar prea putin ca sa-l declar „terminat”
    Inca pufaie si nu da gust de ars…poate doar o cantitate ceva mai mica de vapori.
    Daca ai rabdare si chef, spune-mi ce parere ai de metoda, daca nu, nu-i bai, cand stabilesc ca clearomizorul e „de aruncat”, incerc, ca n-am nimic de pierdut, si-ti zic ce-a iesit :).

    • E in regula… incearca. Pe mine unul ma tine cel putin o saptamana la randament bun. 2 zile e mult prea putin. Pesemne ca l-ai utilizat fara lichid? Acea melana trebuie sa fie mereu imbibata cu lichid, chiar daca lichidul nu e full.

      • Nu l-am utilizat fara lichid, ba chiar am avut grija sa nici nu se apropie de gata lichidul pana sa-l reincarc. In plus, cand lichidul era doar la jumatate din capacitate, „rasturnam” des tigara, tocmai pt ca stiu ca melana trebuie imbibata bine. O sa incerc, dar doar atunci cand cealalta solutie e aruncarea atomizorului.

    • M-am uitat si eu la filmulet. Din ceea ce vad, curata intr-adevar resturile de lichid… insa cred ca e mai mult pentru gust… nu stiu daca astfel se reconditioneaza si clearomizorul.

  5. Folosesc o tigara EGO W.De ce se scurge lichid pe baterie?O incarc mai putin decat am vazut in filmuletul d-vs si totusi…cand pun bateria la incarcat trebuie sa o sterg.Multumesc pt viitoarele raspunsuri!!!

    • Adina, nu stiu ce tigara electronica EGo W ai, de unde ai cumparat-o, insa: daca e una de calitate nu curge! Exista lichid la contact baterie si in partea de sus a clearomizorului din cauza condensului. Unde exista abur si rece, se face condens. Valabil si la contact si sus. Este simplu sa folosesti un servetel cand pui bateria la incarcat si cand incarci clearomizorul. Lichidul curge, atunci cand te umplii pe maine de lichid, ceea ce nu e cazul la tigara electronica Ego W Vipercig, de exemplu. ATENTIE! Daca incarcati clearomizorul gresit, adica pe gaura de vaporizare din centru clearomizorului, lichidul curge! Trebuie incarcat prin gaurica din lateral!

  6. Voiam sa va spun ce tigara electronica folosesc si m-am uitat pe cutie,dar in afara de eGO-W….altceva nu scrie!!!Adica nici macar producatorul!Am luat-o de la un stand dintr-un supermarket din Focsani(cred ca-i singurul stand din oras).De curand am schimbat clearomizorul.Cel dinainte avea 2 gaurele in afara de gaura de vaporizare iar asta nou are numai o gaurica.Bine…cred ca nr gaurelelor nu are mare influenta dar oare o fi original asta pe care l-am luat acum?Vanzatoarea mi-a spus ca a avut ceva probleme cu clearomizoarele astea si mi l-a montat ea.Intrebarea e:Tigara pe care o am e de calitate(nu am cu ce sa o compar pt ca alta n-am folosit) sau trebuie sa schimb iar clearomizorul???De fapt vad ca sunt 2 intrebari!!!Multumesc.

    • Adina, am inteles… nu e o tigara electronica de cea mai buna calitate, insa foloseste-o pana nu o sa mai fie bune cleromizoarele. Daca te vor tine si bateriile, poti sa-ti iei pe urma consumabile mai de calitate. Iti recomand cele Vipercig.

      • M-am dotat cu un clearomizor Vipercig…din dreapta paginii!E diferenta ca de la cer la pamant intre cel nou si cel pe care-l foloseam eu!!!Urmatoarea „investitie” va fi probabil in baterie!!!Am luat si un lichid dar nu l-am testat.Inca il folosesc pe cel cu aroma de cafea(parca pe siteul recomandat de voi n-am vazut cu arome de cafea).
        Multumesc pt sfaturi!!!!

        • Cu placere Adina… ma bucur ca-ti place… de asta am scris si eu ca e altceva. 🙂

          • frate am o problema…am luat o tigara electronica de la un prieten si nu merge..adik are lichid dar cand trag nu se intampla nimic…se poate sa nu aiba melana?

          • SUnt mai multe motive pentru care nu merge… Cel mai probabil trebuie sa-i schimbi clearomizorul! Daca vrei calitate buna mergi pe Ego W Vipercig, ia=ti unul cu tot cu carcasa. Clearomizorul are o viata de functionare cuprinsa intre 7-30 de zile in functie de cat de mult vapezi. Obisnuieste-te sa-l schimbi la timp, daca vrei calitate la vapori.

  7. tigara e ego-w

  8. am o tigara ego-w si am tinut bateria(noua) la incarcat 5 ore si dupa tot nu merge….pot sa o arunc?

    • Eu zic sa vezi daca nu cumva e blocata. Apasa de 5 ori consecutiv pe buton… repejor si la intervale egale. Poti apasa si de 6-7 ori, pana incepe sa clipeasca. Daca e noua, putin probabil sa fie stricata, doar daca ai scapat-o pe jos.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu