Lucrurile bune despre tigara electronica continua sa apara

In ultima vreme auzim numai stiri negative despre tigara electronica. CNA-ul a interzis reclamele la TV la tigari electronice. Hawaii a marit taxele la tigari electronice la 70% din pretul lor en-gros, aceeasi rata ca si la tigarile din tutun.

Cu toate acestea, si lucruri bune despre tigara electronica continua sa apara. De exemplu, Caribbean Media Vision, un distribuitor online de stiri din Caraibe, a publicat recent un raport cu privire la numarul in crestere al utilizatorilor de tigari electronice din regiune. Raportul vorbeste despre toate beneficiile tigarilor electronice, inclusiv despre o sanatate mai buna, costurile mai mici dar si despre faptul ca acestea pot fi folosite in locurile publice. Dr. Hilary Jones a prezentat in cadrul unei emisiuni TV tigara electronica si a concluzionat ca „Tigara electronica este mai buna decat tigarile din tutun, cu siguranta!”

Acestea sunt doar cateva exemple ce releva tendinta ascendenta a industriei de tigari electronice. In ciuda criticilor si a micilor piedici puse, cresterea continua a vanzarilor dovedeste, fara indoiala, faptul ca fumatorii sunt interesati de tigari electronice si ca acestea sunt un produs de succes. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Pentru multi oameni tentativele de a acorda tigarilor electronice acelasi statut cu cel al tigarilor din tutun nu reprezinta decat un abuz. Si practic, asta si este daca stam sa ne gandim ca tigara electronica nu afecteaza in niciun fel pe cei din jur sau mediul inconjurator. Tigara electronica nu polueaza si nu emana miros neplacut.

Un lucru important pe care trebuie sa il deducem din numeroasele stiri care apar este faptul ca tigara electronica este un produs de succes care a ajutat pana acum milioane de fumatori sa renunte la tigari. Dovada a acestui lucru sunt milioanele de declaratii ale celor care au reusit, dupa multe incercari, sa renunte la fumat cu tigara electronica.

4 comentarii

  1. Uite inc-o declaratie…de iubire :)… pentru tigara mea electronica:
    Aseara, chef mare. Eu, care ma mandresc cu o sapatamana in cap de aburit cu drag, aveam oaresce emotii. N-o sa ma tenteze tigara clasica? Cum o sa fie primul chef fara tigari? Dupa doar o saptamana fara fum, creierul meu n-o sa-si ceara portia de nicotina cu gustul, mirosul si inecaciunea cu care era obisnuit de vreo 13 ani?…..La chef constat cu mare surprindere (recunosc surprinderea!) ca NU! Aburul meu imi era drag si total suficient!…si era si aromat si nici nu deranja nefumatorii din imediata apropiere… (oricum incaperea era maare si bine aerisita de sisteme de aer conditionat) Suuperb!
    Fumatorii m-au lasat in pace, nu m-au descusut cu privire la tigara mea (multi stiau despre ce-i vorba), dar s-au gasit cativa nefumatori care sa-mi explice cum arunc eu banii pe fereastra in loc sa nu mai fumez/aburesc deloc…(nu-i bai, sunt dotata si c-o ureche de intrare si cu una de iesire!…).
    Cu toata incaperea mare si aerisita, unde, recunosc, nu am simtit fumul, la intoarcerea acasa am constatat cat de tare imi miroseau hainele a tutun statut …si pielea…si parul!….Hmmm, neplacut miros! Oare asa am mirosit eu mereu in ultimii 13 ani???…nu se poate! Poate altii, eu nu 😉 !!! …Si nici nu vreau sa mai miros asa vreodata…..

    • Mda… din pacate asa ai mirosit cat ai fost fumatoare. Am avut si eu aceasta experienta si acum, de fiecare data cand merg intr-un loc unde se fumeaza, trebuie sa-mi scot hainele pe balcon la aerisit. :))

  2. E bine ca lumea incepe sa se „trezeasca” in privinta tigarii electronice.Personal,dupa 18 ani de fumat (peste un pachet pe zi) nu credeam ca o sa pot renunta la tigarile clasice,am deja 15 zile de cand „aburesc” si vad rezultatele bune pe mine.Respir excelent (inainte imi „horcaia” ceva in piept de la tigari,mai ales seara inainte de culcare),parca sunt plin de energie acum,nu-mi mai miroase gura ca un canal cand ma trezesc…si inca nu-mi vine sa cred ca nu am pus tigara normala in gura de atata timp,toate tentativele de a renunta la ele au esuat pana acum.
    Ceea ce ma bucura e ca tot mai multi colegi sunt interesati,cativa au trecut si ei pe tigari electronice si toti sunt incantati.Primele zile ma cam enervau colegii cu intrebari si toti voiau sa traga din tigara mea,sa vada cum e,parca eram dealer 🙂
    Multumesc acestui site ca exista!Faceti mult bine celor din jur promovand tigara electronica si informand intr-un mod corect si profesional despre acest fenomen!

    • Multumim Darko, uneori simtim nevoia sa primim si laude… ca ne mai injura cate unii vanzatori de tigari electronice, cu produse de kkt.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

