Daruieste o tigara electronica de Valentines Day


Inspirat fiind de un concurs ce l-am vazut pe Facebook, unde se oferea ca premiu o tigara electronica celui care trimite o poza de cuplu, aburind :), m-am gandit si am zis, de ce nu… e o idee foarte buna. 🙂

Exista multe cupluri unde numai unul fumeaza activ, celalalt pasiv. De multe ori, este trimis (cel activ) sa pufaie pe afara ori prin bucatarie… in cazuri mai fericite. 🙂
Acum exista solutia acestei probleme, tigara electronica si exista si evenimentul care impune un cadou, Valentine’s Day. Asa ca dragile mele, surprindeti-va prietenul sau sotul cu un cadou ce-i va marca toata viata. Cumparati-i o tigara electronica. In felul acesta noi marim clubul aburitorilor (cool), EL va fi mai sanatos si mai BOGAT iar voi veti fi mai fericite ca nu va mai mirosi urat in casa. Vedeti, numai aspecte pozitive. Sa nu mai zicem ca nu va mai trebui sa-l puneti sa mestece guma ca sa nu-i miroase gura nasol. 🙂

Daca ea fumeaza… atunci TU te-ai scos. Trebuie sa o ajuti sa treaca la tigari electronice. Ii vor ramane mai multi bani pentru lenjerie intima, va mirosi mereu frumos, vei vedea cu siguranta atunci cand o vei saruta… e diferenta mare. 🙂

Gluma gluma… insa e un mare ADEVAR. Tigara electronica poate fi un cadou minunat pentru un fumator. Nu-ti ramane decat sa-i explici putin dupa ce i-o daruiesti, sa-l pui sa citeasca forumul si IN PRIMUL RAND, sa incerce produsul. Nu va fi greu sa se convinga ca are aceeasi senzatie iar tu vei scapa de multe probleme.

Aburi de calitate dragii mei si Valentine’s Day fericit! 🙂

PS> Am uitat sa va spun, puteti participa si voi la concursul de pe Facebook… o sa va dau un link:
http://www.facebook.com/games#!/event.php?eid=142691955792071