Plagiatorilor mei dragi care vand tigari electronice ieftine

Vreau sa va spun ca pe mine, de cand tot scriu despre tigara electronica, ma distreaza fantastic un lucru. Ma distreaza cum toti „agaricii” (ca asa imi place sa-i numesc) copiaza articolele mele in speranta ca poate-poate o sa ajunga si ei mai sus in Google, sa vanda mai multe tigari electronice proaste. Ei au senzatia ca eu nu le vad articolele sau ca nu le gasesc. Ma uimesc cei care mai si reformuleaza, de parca eu nu mi-as recunoaste ideile. Oricum majoritatea nici nu fac efortul de a reformula… copy/paste si atat. Acesta este motivul pentru care mai pun in paranteza (acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com) pentru ca multi nici nu citesc ce-am scris in articol.

Stiti de ce exista atat de multe tigari electronice proaste pe net? Pentru ca sunt prea prosti cei care le vand. Cand spun prosti, ma refer la business, la marketing si la satisfacerea nevoilor clientilor. Nu ii intereseaza sa va ofere un produs bun, de calitate sau sa fiti multumiti. Pe ei in intereseaza doar cum sa se imbogateasca cat mai repede si eventual cu putin efort. De ce sa vinzi un parfum de marca atunci cand poti sa vinzi unul contrafacut, cu un profit mult mai mare. Stiti mentalitatea aceea romaneasca „sa treaca timpul dar sa vina banii”. Cel mai bun exemplu care ilustreaza aceasta mentalitate sunt muncitorii in costructii. Sa stati o data sa urmariti un grup de muncitori, mai ales cei platiti de stat. Din 5 muncitori abia daca munceste unul iar restul stau si privesc… sau poate dau sfaturi. :)) O sa va distrati foarte tare, ca altceva nu ne ramane de facut decat „haz de necaz”. Cam asa este si cu cei care vand tigari electronice si ma plagiaza.

Pe mine nu pot decat sa ma amuze astfel de oameni (e drept uneori ma enervez, cand vad ca-si asuma cuvintele mele). Nu ai ce sa le ceri, observ si cred ca mai mult nu ii duce capul. Insa, ceea ce nu stiu ei este ca nu vor ajunge niciodata in prima pagina de Google copiind articole. Google nu e chiar asa de idiot, nu prea poti sa il fentezi usor… continutul duplicat nu este contorizat!

Ceea ce nu mai stiu ei este ca eu pot sa le fac foarte usor rau. Stiti cum e vorba aceea: „e usor sa faci rau, mai greu e sa faci bine”. Exista sansa ca intr-o zi sa nu mai fiu in toane bune si sa ma enervez rau pe ei si atunci nu o sa le fie bine. Mie imi este foarte usor sa scriu despre ce tigari electronice vand ei sau ce lichide proaste. Am mult mai multi cititori decat ei, pentru ca eu incerc sa ajut oamenii. Si ar mai fi bine sa stie, ca eu am toate comentariile negative pe care le-am primit in general despre ei… si le-am cenzurat, ca sa nu fac rau in mod intentionat. Am preferat sa nu arunc cu noroi in ei, ci doar sa recomand cititorilor mei, anumite lucruri, produse. Oricand pot sa public comentariile necenzurate si sa le fac rau. Dar pentru ca nu sunt genul dusmanos ii las in pace deocamdata. Mai ales de sarbatori.

Din nefericire, dragi utilizatori de tigara electronica exista prea putini oameni care sunt de apreciat in industria de tigari electronice. Pentru ei am tot respectul si se stiu ei care sunt. Si pe mine m-au ajutat sa renunt la fumat si nu o sa uit acest lucru. Acesti oameni chiar incearca sa importe produse de calitate, sa asigure clientilor un client-care bun, sa dea sfaturi bune. Pentru ei conteaza un client multumit mai mult decat o vanzare mare. De regula sunt si printre primii importatori de tigari electronice din Romania. Cei noi, incearca sa intre in piata abuziv, cu tot felul de produse proaste, pentru a vinde la pret mai mic. Eu sper ca toti cititorii mei nu inghit toate „gogosile” asa usor.

La final, nu am decat sa le urez plagiatorilor mei, sa aibe mai mult creier in 2012 si sa importe tigari electronice de calitate… numai asa ma pot opri sa nu public o lista a tzeparilor.

27 comentarii

  1. F misto articolul. Eu fac parte din competitie.. nu conteaza asta, ceea conteaza este ca iti pasa. Si mie la fel si am obs tona de oameni si magazine de rahat cu marfa de rahat. Iti doresc mult success in continuare!

    • Apreciez comentariu tau si ma bucur ca nu sunt singurul printre tonele de gunoaie. Inca ceva… competitia e cu ei… nu cu tine. 🙂 Multumesc de urari si iti doresc acelasi lucru.

    • Buna ziua ! Felicitari pentru articol. Am accesat acest forum pentru ca vreau sa comunic tutoror aburitorilor de tigara electronica, sa faca bine, sa fie isteti si sa-i ocoleasca pe cei de la ***.ro pentru ca oamenii sunt niste neseriosi si respectiv scartiari, niste profani in felul in care inteleg sa-si conduca afacerea. Am cumparat de la ei, printre multe altele, un clearomizor (mult laudat de ei, dealtfel) intr-o zi de joi. Am plecat acasa, bine merci si ce sa vezi ? De-abea puteai sa aburesti din el ! Iti trebuia ceva vointa. Initial, mi-am spus ca, poate, fiind nou, este necesar un timp rezonabil pana sa devina placut. Povestea a continuat pana-n ziua de luni- week-end-ul fiind oarecum plin de insistente si dureri faciale (fetelor, clearomizorul era bun pentru accentuarea pometilor ! :))- cand m-am dus, draguta, cu zambetul pe buze sa-i rog frumos sa- mi-l schimbe, desi stiam ca nu este acoperit de garantie (ma avertizasera baietii in prealabil), luand in considerare scurta folosinta de doar de patru zile. Ei ce credeti ? Exact, corect, nu mi l-au schimbat ! Printre zambete su remarci condescendente, m-au sfatuit sa-l spal, sa-l suflu (as fi avut eu ceva sugestii pentru dansii…), mi-au motivat ca nu functioneaza pentru ca am folosit alt lichid decat cel comercializat de ei care nu este atat de dens ca cel de la concurenta… Vezi, Doamne, eram blonda si zambitoarea, ceea ce insemna implicit ca pot fi si idioata, nu ? Ce daca le dadusem destule indicii ca sunt un om informat si nu o tampitica aterizata din greseala in maghernita lor ! In final in mi-au cantat aceeasi fraza cu ” ne pare rau, nu este acoperit de garantie” ! . Era vorba despre 25 de lei, pe care ii pierdeau….si ar fi castigat o suma de clienti. Insa, nu, au preferat sa castige 25 de lei si sa piarda, incepand de ieri cel putin 5 clienti….De ce nu am cumparat un alt clearomizor? Pentru ca nu inteleg sa fiu luata drept un client prost si sa le bag bani in buzunar pentru NIMIC.
      Asa, inteleg domnii sa faca business ! Si cand te gandesti ca parintii mei, iubitul meu si inca un prieten, eram clientii lor ! N-are nimic, eu n-am pierdut decat 25 de ron, in schimb ei…well that’s another story !
      Halal sa le fie, de 25 de lei !

      • Ioana… poate daca nu aveai iubit ti-l schimbau. :)) Glumesc… stiu ca multi nu ofera servicii de garantie corespunzatoare… ce sa-i faci, eu spun pe aici, unii ma cred, altii vor sa se convinga pe pielea lor. Poti sa treci si tu pe tigaraelectronica-nr1.ro .

  2. Imi place mult articolul. Am testat si eu o tigara fake acelasi model cu al meu (ego xxL) ca sa vad daca este si care este diferenta. Senzatia pe care am avut-o si o am este una desgustatoare fata de cei care vand produse de calitate proasta la pret mare (ca si cum ar fi de calitate) profita de naivi si de oameni neinformati care nu au timp sa-o faca ( femei sau barbati mai in varsta). Iar de ignoranti care nu ii intereseaza ce e mai bun sa le fie de bine! As insista sa boicoteze produsele lor ..

  3. Salutare,

    Am incercat tigara electronica Ego si am avut impresia ca as putea sa ma las de fumat cu ajutorul ei. Dar am o intrebare, pe site-ul pe care il recomandati in acest blog pretul acestei tigari este de aproape 300 de ron iar eu am gasit o tigara Ego XXL cu 100 de ron pe acest site: ****
    As dori sa aflu daca este tzeapa sau daca pretul este redus deoarece produsul are un singur atomizor, o singura baterie, etc…

    Multumesc.

    • Sigur ca ce ai vazut tu nu este un kit complet. Orice aburitor are nevoie de 2 baterii 2 atomizoare, cartuse si lichid. De asemenea eu nu am incredere in acel site.

      • Am inteles, pana la urma am decis sa imi cumpar un full pack TGO de pe site-ul oficial Sailebao din Romania si gata, asa evit orice posibil fake.

        • Nu este nici un site „oficial” SLB… este doar un domeniu de web, pe care-l putea cumpara oricine cand a fost liber. Lichidele pe care le vand ei sunt f proaste iar serviciile de garantie lasa de dorit… totusi fa cum crezi.

          • sailebao.e un site care lasa de dorit,am cumparat TGO de la ei de 2 ori,full packet,prima data au fost bune tigarile si atomizoarele,a doau oara teapa…in 3 zile mi sa stricat primul atomizor,in 7 si al doilea,am sunat pt garantie..mi-a raspuns o doamna f.intepata care se ratoia la mine de parca ii cerusem ceva mocca..nu mai cumpar never de la ei ..rusinicaaa slb!

          • Buna Nicoleta, imi pare rau sa aud ca te-au tratat asa. Am tot spus, ei nu reprezinta compania Sailebao ci doar au cumparat un domeniu cu acelasi nume. Pe de alta parte… faptul ca ti s-a stricat un atomizor in 3 zile, nu este in regula… trebuiau sa ti-l schimbe. Cel de-al doilea la 7 zile… se mai intampla… nu e iesit din normal. Sa nu crezi ca le tin in vreun fel partea… pentru ca NU… oricum trebuiau sa se poarte ok cu tine si sa-ti ofere serviciile de garantie. Din aceste motive nici nu recomand acest site. Nici lichidele pe care le au nu sunt ok.

  4. salut, uite aici de exemplu am gasit un site, am cumparat de la ei anul trecut un ego tank si un dse901 pentru prietena mea.
    Am fost curios daca acestea sunt originale si am fost in orasul meu in iulius mall, si mi-au confirmat ca sunt originale.

    Ceea ce zici tu ca sunt multi care vand fake nu e adevarat deoare sunt foarte multi care vand fake pe piata. De asta lumea nu se uita cand cumpara deoarece ei cauta ieftin ieftin ieftin, astai Romania dom’le.

    • Ba ma contrazici, ba imi dai dreptate… nu te inteleg. 🙂

      • ceea ce am vrut sa spun este ca am gasit tigari originale, am observat ca au si „micile” e-healt-uri. dar in rest au produse originale, ca pe multe site-uri am vazut ca au de vanzare tigari sailebao, dar numai originale nu erau …

        nu era ca te contrazic, spuneam ca pe piata sunt multe fake-uri care sunt vandute ca produse originale. Dar mai sunt si alte site-uri care vand calitate. As fi vrut si eu sa cumpar de pe site-ul recomandat de tine, dar bugetul nu prea ma ajuta.

  5. salut!
    o intrebare scurta si la obiect, la fel sper sa fie si raspunsul.
    (…)

    • Nu am creat acest forum ca sa-ti explic diferente de pret. Fiecare isi face politica lui, fiecare lucreaza legal sau NU, plateste TVA sau NU, aduce marfa cu geamantanul fara a plati taxe vamale… sau NU… da garantie sau doar se face… In plus m-am uitat si eu la ce ai zis… acela nici nu contine lichid.

      • nu e vorba de legalitate sau tva. cand mergi la producatorul chinez iti arata trei produse IDENTICE dar cu trei preturi diferite: unul f ieftin (la care se baga multi din importatorii nostri), unul mediu (care isi face treaba intr-o perioada decenta) si unul scump (produse f bune de regula exportate doar in USA).
        Avand in vedere ca un pachet cu tigareta are mai multe componente, importatorul poate opta ca o parte din componente sa faca parte din clasa low cost pentru a mai diminua pretul. Acesta e unul din motive pentru care produsele au preturi diferite la firme care declara ca sunt importatori directi.

        • Mi se pare o explicatie foarte plauzibila. Uneori nici eu nu inteleg anumite preturi la tigari electronice si componente.

  6. Sau vand la bucata, dintr-o cutie care contine 2 e tigari, el iti vinde doar una, plus consumabile separat! Ca sa nu dai 300 ron deodata, dar tot acolo ajungi cu timpul, pt ca ai nevoie de o baterie de rezerva chiar daca este una mai mare, este bine sa ai tot ce iti trebuie, ca sa nu te lase cand iti este lumea mai draga, si tot la pretul de 300 ron ajungi! Dar in timp, nu toti 300 gramada pe loc, si asta conteaza pentru multi care nu isi permit sa dea 300 ron din prima, asa se mai amortizeaza si costurile nu cred ca toate etigaretele din romania sunt fake, dar sunt multe siteuri care vand asemenea produse, reusesc sa incante cumparatorul cu preturi fff mici, chiar eu inainte sa achiztionez o e tigare Joyetech, eram tentata de o oferta la 45 ron!!! Ba chiar un taximetrist imi recomanda o asemenea etigare spunea ca o are de o luna si ca este multumit de ea, ma rog nu stiu cat de multumit poti sa fi de o copie, mai ales noi care suntem obsedati de original, pentru ca la noi in romania suntem satui, de atatea fakeuri, nu numai la etigari in general, haine, electrocasnice, parfumuri, chiar si tigari normale, si alea sunt contrafacute in fabrici ascunse prin munti iar asa zisul tutun pe care il contin, pot fii cotoare din frunza de tutun sau mai stiu eu frunze de stejar tocate, am auzit pe vremea lui ceasca, ca se folosea asa ceva prin tigarile romanesti, top,start,dacia,amiral etc
    Asa ca mai ales in romania fake-urile sunt la moda

  7. Hello! de ceva vreme tot urmaresc ce publici pe aici si imi place foarte mult 🙂 am primit cadou acum vreo 2 saptamani un set de e-health. na, dupa cum am citit si la altii… calitatea a lasat de dorit. totusi mi-a dat speranta ca o tigara electronica buna ar putea inlocui linistita pachetul de tigari ce il termin zilnic. din pacate nu imi permit sa imi comand de pe site-ul recomandat de tine, nu din cauza preturilor in sine ci din cauza transportului care s-ar adauga la fiecare comanda. am gasit un magazin in cluj, cu sediu unde se poate incerca si tot. preturile sunt cam acelasi. luni, marti voi merge pana acolo sa vad/ sa incerc. imi poti da oare vre-un sfat? poate ai auzit de ei? sau macar daca am vreo sansa sa imi dau seama daca sunt contrafacute? chiar nu vreau sa fac reclama, dar nici nu as da sute de lei degeaba… ***
    merci foooarte mult!

    • Buna… ce sa zic, din ce am vazut, sigur lichidele nu sunt Dekang. Nu stiu ce sa-ti spun despre tigari. Pentru multi costul de transport este o problema, insa daca-ti faci comanda pentru o perioada mai lunga de timp… se amortizeaza. Insa tu stii cum e mai bine pentru tine.

    • Du-te pana acolo sa auzi explicatii…Sigur vei afla multe chestii care nici nu-ti trec prin cap acum ! Despre original si fake, despre e-lichide si producatori , despre tehnici de vapat, despre surse de informare independente.
      Oricum, nu esti obligata sa cumperi, daca nu vei fi convinsa 😉

      PS. heidi m-a dus cu gandul la feminin. Daca am gresit, scuze !

      • Daca au un vanzator bun, sigur o s-o convinga. :))

      • merci de raspunsuri! dap, Heidi e nume feminin 🙂
        am fost azi acolo, mi-a placut mult de vanzatori. mi-au explicat cum e cu diferitele tipuri de tigari, mi-au vorbit si despre compozitia lichidelor, frumos cu lista de ingrediente in fata. ce sa zic? par seriosi.. mi-am luat un kit tgo si doua sticlute de lichid. imi place gustul, calitatea aburilor.. sunt foarte multumita! desigur, nu am sistem de comparatie si macat o data voi comanda si de pe siteul recomandat, daca nu de alta, sa ma asigur ca e aceeasi chestie. pe moment, nu am finantele… dar acum am inceput oficial cu aburitul, altele vor fi cheltuielile 😀
        voi reveni oricum cu detalii.. primele impresii sunt foarte bune.
        o seara frumoasa va doresc!
        ah, tot scriu, si uit sa zic: imi place mult forumul. weekendul care a trecut am tot citit! ma bucur sa ma alatur comunitatii de aburitori! 🙂 v-am pupat!

  8. cred ca am luat-o… 110 lei ego T, cutie exact la fel, 5 chestii dinalea cu lichid. vreau ceva sfaturi, daca se defecteaza ceva are rost sa incerc sa schimb consumabile sau ceva? sa incerc sa le folosesc cat merg si apoi sa optez pentru altceva?

    • Mda… cand nu mai merge atomizorul, te sfatuiesc sa mergi pe un clearomizor Vipercig, care se potriveste la bateria ta. Acum sa vedem cat te va tine si bateria… Nu mai lua consumabile proaste, ca dai banii aiurea.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

