Reclamele la tigari electronice se vad in fiecare zi in SUA

„M-am saturat sa fiu o scrumiera umblatoare. M-am saturat sa ma simt vinovat de fiecare data cand vreau sa trag un fum. Sunt Stephen Dorff, am fost fumator timp de 20 de ani si tocmai am gasit o alternativa mai inteligenta, tigara electronica. Cu e-tigara ma pot bucura de placerea de a fuma fara sa ii afectez pe cei din jur, pentru ca scoate vapori nu fum de tutun. Asta inseamna ca nu exista cenusa si nici miros neplacut. Cu tigara electronica poti sa fumezi la un meci de basket daca doresti si cum ti s-ar parea daca nu ar mai trebui sa iesi afara din 10 in 10 minute sa fumezi atunci cand esti intr-un bar cu prietenii tai. Ideea este ca poti fuma tigara electronica oriunde. Suntem cu totii adulti, este timpul sa ne luam libertatea inapoi. Haideti oameni, sa ne ridicam din cenusa!”

Cam asta este mesajul pe care americanii il vad in fiecare zi la TV. Nu este de mirare ca mai mult de 2,5 milioane de americani au renuntat la fumat cu ajutorul tigarii electronice. Insa, noi nu putem sa vedem astfel de reclame la TV pentru ca CNA-ul nostru este mai „inteligent” decat CNA-ul americanilor si a interzis reclamele la tigari electronice. Noi trebuie sa fim mai cu mot. Desi, cred ca adevaratul motiv este altul, si anume spagile la noi sunt mai usor de dat si oamenii le accepta mai usor… doar e mare foamea.

Pentru ca vedeti voi orice roman are un TV in casa, pe cand internet nu asa de multi, exista persoane care si chiar daca au nu stiu sa il foloseasca. Iar la ora actuala cele mai eficiente reclame sunt cele la TV, pentru ca acolo este cea mai mare audienta. Si cum reclamele la tigari electronice care apareau la teleshoping au determinat pe multi sa renunte la fumat, era cazul sa se puna capat acestui elan. Tocmai de aceea, ca sa mai scada numarul de potentiali cumparatori de tigari electronice s-au interzis aceste reclame. Prin aceste reclame oamenii vedeau ce este tigara electronica, cum functioneaza si vedeau ca este un lucru bun. Scuza cu copiii care se pot uita si alte motive pe care le-a spus CNA-ul sunt doar niste balarii ca sa nu zica ca nu au si ei nicio scuza, insa adevaratul motiv este cel de mai sus.

Ma intreb pana cand va continua aceasta situatie, pana unde se poate ajunge, cat mai sunt dispuse sa plateasca companiile de tutun si cele de medicamente anti-fumat, ca sa impiedice accesul oamenilor la tigara electronica? Intrebare retorica, desigur… e vorba de multi bani la mijloc. 🙂

Anunțuri

1 comentariu

  1. prin faptul ca nu lasa sa se difuzeze reclame cu tigara electronica in romania cna ne spune cat de corupt este si nu in ultimul rand marsav


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s