Foloseste la tigara electronica e-lichide prin rotatie!

e-lichidePe masura ce va veti incepe „aventura” ca si utilizatori de tigara electronica, multi dintre voi s-ar putea sa devina frustrati in incercarea de a gasi e-lichidul perfect. Multi dintre noi s-au aflat in aceasta situatie, au crezut ca si-au gasit gustul „divin” pe care il cautau, iar o perioada de timp am ramas pe aroma respectiva. Dar, din pacate se pare ca acest miracol nu dureaza prea mult si multi au fost nevoiti sa isi reia cautarea.

Cand erai fumator, foarte rar iti schimbai brandul de tigara. Acum esti vaper si ar fi bine sa experimentezi cat mai multe arome de lichide pentru tigari electronice.

Ideea este ca, o data ce ai vapat un e-lichid o perioada de timp, de multe ori simti ca acesta isi pierde din aroma sau ca nu mai este ceea ce era la inceput. Insa, in realitate nu se schimba nimic la e-lichid, ci pur si simplu, probabil, papilele tale gustative s-au obisnuit cu el. Se stie ca daca vapezi o aroma pentru o perioada indelungata, la un moment dat nu o sa iti mai placa.

Acestea fiind spuse, multi utilizatori de e-tigara evita acest lucru prin folosirea e-lichidelor prin rotatie.

Desigur, nu sugerez prin acest articol sa te duci la magazin de tigari electronice si sa cumperi toate e-lichidele pe care le gasesti, dar ar fi bine sa ai cateva pe care sa le folosesti prin rotatie. Exista o multitudine de arome pe care le poti incerca.

Eu personal, am schimbat de-a lungul timpului multe modele de tigara electronica. Am incercat aproape toate aromele de lichide si multe din brandurile existente. Am ramas totusi pe 2-3 arome pe care le vapez uzual… le mai schimb intre ele…

Pentru mai multe informatii legate de e-lichide iti recomand sectiunea despre e-lichide CLICK AICI

2 comentarii

  1. E cel mai nou post despre lichide si am zis sa postez aici: vapez de aproximativ o luna si am o problema(daca o pot numi asa); am folosit lichide de la liqua, dar au inceput sa mi se para cam dulci. Am incercat de la cineva firma e-liquid K&T si mi s-a parut o aroma destul de ok. Ce parere aveti e firma buna? Iar daca nu, imi puteti recomanda ceva asemanator de la o firma de incredere?

    • Bright tabacco si Traditional tabacco de la liqua nu sunt dulci. In afara de Liqua, FlavourArt si Dekang, nu ma risc.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu