Cateva imagini amuzante cu tigari electronice

M-am gandit sa va ridic un pic moralul, nu de alta dar probabil ca v-ati tot enervat cand ati vazut cate tampenii apar in presa despre tigara electronica…Asta e, producatorii de tutun vor sa ne linseze, nu este prima campanie mediatica impotriva tigarilor electronice si probabil nici ultima. Dar, sa trecem peste asta, va prezint astazi cateva poze amuzante cu tigari electronice, care sper ca va vor face ziua mai frumoasa!

521675_568455473172467_1586690040_n

Vapatul cu mustanta!

Cand eram mic stiu ca circula o vorba printre copii: „Idealul meu in viata e femeia cu mustata!” 🙂 Daca inca aveti acest ideal, iata cum puteti sa vi-l indepliniti!

can_mod

Coca-cola vape!

Vaperilor care sunt maniaci dupa Coca-Cola le recomand aceasta combinatie. Atentie, s-ar putea ca cei din jur sa va confunde cutia de cola cu tigara electronica si sa traga din ea.

BorgVape-1

Noua generatie de fumatori!

O noua generatie de fumatori! Daca exista printre voi utilizatori de tigara electronica, mai „in varsta” ca mine, poate isi aduc aminte ca am scris un articol pe aceasta tema, cand eram la inceputul carierei de blogger vaper. Cei care doresc sa il citeasca CLICK AICI

DontSmokeVape-revised

Don`t smoke, VAPE!

Sfantul Petru la poarta Raiului:

– Fumator sau vaper?

– Fumator de-o viata-ntreaga…

– Atunci ai gresit poarta, locul tau e mai jos :))

spacemod

Tigari electronice din spatiu!

Puteti fie sa mergeti cu ea in spatiu, fie sa vapati din ea. Alegerea este a voastra!

refined

Un suport pentru vaperii gentlemani!

Un accesoriu cu stil pe care il vad pe un birou imens din lemn de mahon. Cei mai multi dintre noi probabil ca isi tin clearomizoarele imprastiate pe masa (eu cel putin asa le tin). Dar, daca ne-am cumpara cate un suport din acesta am putea sa ne expunem „jucariile” la vedere.

Epic-CloudCum se fac norii?

Daca va intreaba copiii vreodata „Cum se fac norii?” nu trebuie decat sa luati o tigara electronica, sa scoateti vapori si i-ati lamurit.

Cam atat pentru astazi, sper ca v-au placut imaginile si sper ca am reusit sa va amuz putin!

Weekend placut va urez si daca mergeti la mare, vapati tigara electronica la plaja!

2 comentarii

  1. O tigara catre Alpha Centaurii:)) Cat despre „Idealul meu in viata ,e femeia cu mustata,cred ca la fiecare viata ne-a dovedit ca nu e doar o vorba cantata de copii:))Cat despre ultimul tip ,acela cu norul,flacaul foloseste un atomizor de drip,pe care ,ti-l recomand cu caldura ,eu am asa o scula minuscula,scoate un TH UCIGATOR!!!!Isi face cu prisosinta banii cu care l-am achizitionat,si o sa te miri ca la bani e ieftin,cam cat un atty cu cartus -am gasit un RDA la 24 de lei.,deci braga,nu alta.Nu ma pot lauda cu prestanta tipului din imagine,insa acela e in mod sigur un dual coil,eu am doar single coil.Insa tot pe ce am eu,un Phoenix,fii atent ,100% otel inoxdabi,la care i-am pus si un mustiuc Ming,e fain in draci nu alta….oricat ai face la el nu ai cum sa il strici!In fine,pe site-ul acela,a revenit doctorasul ,i-am scris si eu ,si a venit si un tip cu un raspuns mare,de pe vapers,Adrian,un vaper de doi ani…..deci se misca!!!!Te salut,chiar m-ai amuzat cu pozele tale,si iti doresc week-end placut….si inevitabil ABURI DE CALITATE!
    P.S…..mi-am luat libertatea ,sa-ti fac si putin lobby,sper sa nu te superi:))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu