Cat sunteti dispusi sa platiti pe un e-lichid?

e-lichidePrin 2009, cand m-am apucat eu de vapat un e-lichid costa in jur de 40 de lei. Desigur atunci existau pe piata putine magazine online care faceau comert cu tigari electronice, pe vremea aia nu existau deloc magazine fizice.

Odata cu trecerea timpul au aparut mai multe magazine care se ocupau cu comertul de tigari electronice, inclusiv fizice si chiar in mall-uri sau in supermarketuri. Practic oferta a crescut foarte mult in aceasta industrie si odata cu ea au scazut preturile, un lucru firesc. Tigarile electronice au inceput sa coste din ce in ce mai putin, dar si consumabilele si accesoriile. Astazi gasim e-lichide pe piata chiar si la 10 lei (10ml), pe care eu unul nu le cumpar pentru ca nu imi place sa risc atunci cand e vorba de sanatatea mea.

Dar probabil ca exista vaperi care le cumpara, ceea ce ma duce cu gandul la intrebarea: Cat sunteti dispusi sa platiti pe un e-lichid? Care credeti ca este pretul corect?

Eu unul trebuie sa recunosc ca am cumparat mereu cele mai scumpe e-lichide de pe piata, adica in general am platit 40 de lei pe o sticluta de 30 de ml. Am vrut mereu sa cumpar e-lichide fabricate de Dekang, pentru ca m-a asigurat cineva care le-a vizitat fabrica ca produc e-lichide ca la carte. Cei care nu stiu am facut si un articol: https://forumtigaraelectronica.wordpress.com/2011/12/09/cine-este-dekang-in-industria-de-tigari-electronice/ . In plus, se stie ca Dekang este printre cei mai mari producatori de e-lichide la nivel mondial.

Am mai folosit si Liqua Vipercig. In general am folosit e-lichide fabricate de acesti doi producatori pentru ca nu am vrut sa ma risc si pentru ca atat eu, cat si prietenii mei, care folosim aceste e-lichide de mai bine de trei ani nu am sesizat efecte secundare negative, nu am avut probleme deloc.

De incercat am incercat cam toata gama de e-lichide: Ecopure (nu mi-a placut deloc), Hangsen (arome prea ciudate pt mine), Flavor Art (prea vascoase pt mine)… etc.

2 comentarii

  1. Foarte fain si elichid de la ovale…recomand!

  2. Eu folosesc acum numai hangsen si liqua. Am folosit si dekang prima oara (datorita renumelui mai ales) insa m-am cam „plictisit” (nu prea folosesc arome decat clasice). Cel mai mult am dat 18 lei pe o sticluta de lichid hangsen de 15 ml, dar acum folosesc mai mult liqua. Va doresc o seara buna si vapat placut.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu