Cum sa ne alegem e-lichidul

Foarte multi care nimeresc un lichid pentru tigara electronica, de proasta calitate, pot crede ca gustul tigarii electronice este rau, in general. Sunt foarte multe lichide de proasta calitate in piata, ca si tigari electronice, de altfel. Vanzarea lor se bazeaza pe necunostinta celor care cumpara, fara sa studieze forumurile…

Din pacate un lichid prost poate dauna sanatatii Dvs. Asa ca va sfatuiesc sa cumparati numai din surse sigure si nu dupa site-uri de anunturi… sau okazii.

Unul dintre cele mai bune lichide este cel produs de Dekang… eu il folosesc cu succes de mult timp si ma simt bine. Deci e testat pe pielea mea. 🙂

Pentru incepatori recomand aromele clasice, cele mai asemanatoare cu gustul de tigara fiind: Marlboro, Tabacco si Mint (menta).
Celor care au fumat tigari normale tari, le recomand sa inceapa cu nivelul de nicotina High… altfel nu vor simtii mare lucru.
Celor care au fumat tigari lights si extralights le recomand sa inceapa cu lichid Mediu sau cartuse High cu lichid low.

Este important ca atunci cand incepem sa fumam electronic sa simtim o senzatie cel putin la fel de puternica, daca alegem un lichid low este posibil sa nu ne sature si sa credem ca tigara electronica este o inventie proasta. De aceea este important cum alegem lichidul initial.

Ulterior putem sa schimbam aromele si tariile. Eu, de exemplu, fumez zilnic din 3 arome: Tabacco Low, Mint Low si Ruyan High. Imi place de asemenea RedBull Mediu sau High. In functie de cum simt nevoia de a fuma pun un lichid low sau mediu sau high. Normal ca nu toti isi permit o paleta asa de larga de e-lichid. Puteti sa le colectionati in timp… sticlutele.

Oricum o sticluta de e-lichid de 30 ml ar trebui sa tina o luna de zile, la un fost fumator de un pachet pe zi.
Aburi de calitate! 🙂

143 comentarii

  1. fumez de 5 zile Dse 901 cu lichid Dekang cu aroma tabacco..e foarte bine, m-am obisnuit cu tigara, imi place si vreau sa continui, dar am niste ameteli persistente de cand am inceput. e posibil sa-mi incarc tigara cu putina nicotina decat ar trebui si de aceea sa trag f mult aer …sau sa imi faca rau lichidul (nicotina)? ar trebui sa schimb firma? ce sfat imi dati?

    • Este foarte important ce intensitate de nicotina are lichidul Tabac folosit. Este posibil sa fie prea tare pt Dvs. De asemenea la inceput ai tendinta sa fumezi mai mult decat o faceai inainte, adica vei baga mai multa nicotina in sange. E recomandat sa fumezi cu control… numai atunci cand chiar simti nevoia. (asta pentru toata lumea) Daca vreti sa pufaiti mai des, luati-va un lichid mai slab. (low)

    • Salutare ..
      Am cumparat si yo un produs DSE 901 si asi vrea sa stiu cum pot sa imi dau seama dak este un produs bun sau unul tzepuit..
      Dak puteti sa imi spuneti si mie cateva caracteristici sa pot face o comparatie ar fi super!
      Si o ultima chestie care ma mai intereseaza : Cu cate picaturi trebuie incarcat cartusul pt un fumator de 1,5 pachete kent 8 pe zi si cum imi dau seama cand trecuie reincarcat?

      • La DSE901, pe interiorul atomizorului exista un marcaj stantzat cu SLB. La fel si pe baterie. Nu exista un nr de picaturi, trebuie sa pui picaturi cat absoarbe acea vatelina. Eventual daca absoarbe prea putin, mai bagi un ac pentru a iesi aerul din cartus si a permite lichidului sa intre mai bine. Oricum pentru a avea satisfactie maxima trebuie sa incarci f des cartusul… la fiecare maxim 10 pufuri. O sa-ti intre in reflex acest lucru dupa o perioada de timp.

        • Multumesc mult de sfaturi..
          In privinta kitului pot sta linistit acum ca nu e tzepuit ..:P
          Am reincarcat cartusul asa cum m-ati sfatuit si intradevar se simte diferentza .
          Deocamdata astea imi erau nelamuririle .
          Multam fain inca odata
          Daca o sa mai am ceva nelamuriri sper sa ma mai ajutati asa cum ati facut-o si acum.
          O zi buna va doesc si asa cum spun fumatorii de tigari electronice (aburi de calitate) 😛

          • Cu multa placere. Pentru mine e o bucurie ca inca o persoana intra in clubul aburitorilor. Sunt multi care abandoneaza datorita acestor mici neajunsuri si din lipsa de informare.

  2. de unde se ia lichid bun (original)

  3. buna. am achizitionat si eu o togara ieri dse510. tigarea e ok dar am o problema in a ma obisnui cu aburul, mai exact nu,, simt,, atunci cand fumez degaja abur destul dar nu simt. lichidul pe care il folosesc este vg malboro mediu,sa incerc un kent high pentru inceput? eu fumam cam un pachet jumatate pe zi de vogue arome . multumesc si sper sa ma puteti ajuta.

    • Buna, este clar ca daca aburul este dens, de vina este lichidul. Insa poate ai folosit un cartus preumplut cu un lichid mai slab. Cel mediu ar trebui sa fie ok pt tine. Incearca sa pui 2 picaturi de lichid direct in atomizor, pe partea unde intra cartusul. Vezi ulterior daca devine mai puternic. Daca nu, alegeti si un lichid high. Aburi de calitate!

      • multumesc frumos.cred ca am rezolvat……..un prieten mi-a recomandat sa pun mai multe picaturi in cartus ,eu puneam prea putine picaturi si nu simteam mare lucru. acum totul e super si sper sa pot sa renunt la tigari le vechi ca senzatia e super.

        • ce inseamna mai multe picaturi?…tu cite puneai?si la ce interval?…eu sint foarte incepatoare…si inca nu stiu dupa 10 pufuri sau mai multe…cu cate picaturi sa incarc cartusul…:((

  4. am si eu o tigare DSE901 , dar problema este ca ma ustura si pe gat si limba si toata gura . Am o solutie eurotig scrie pe ea … e ceva normal ? sau e posibil sa fie solutia nasoala ?

  5. Lichidul se pune in cartus sau in atomizor?

    • Ionel… trebuie sa citesti toate sfaturile pentru incepatori. Observ ca nu prea ai idee ce se intampla. Te rog citeste-le si vei stii ce ai de facut.

  6. Mi-a placut aroma cartuselor originale de la joye ego. De unde pot lua e-lichid de acel tip ?

  7. Aroma este de Kent high , eu asa le-am primit .

    • Eu am primit 5 cartuse in pachetul original EGO: 2 high, 1 med, 1 low si 1 no. Nu se poate sa fi fost toate high.

      • Nu se poate… acelea se numesc „cartuse de test”… oricum nu conteaza prea mult cu ce sunt umplute pentru ca tu le reumpli cu ce lichid vrei. Cum este recomandat sa pui lichid la maxim 10 pufuri, da-ti seama ce putin conteaza cu ce sunt umplute. Unii importatori le aduc acum goale… pentru ca utilizatorul de tigara electronica sa le poata umple cu ce lichid vrea, inca de la inceput.

      • daca e ego tank e posibil sa fie aroma marlboro chinezeasca…deci presupun ca dekang. Mi-am luat si eu azi o tigara electronica E-Tank si mi-au dat 5 cartuse 2 high 1 medium un low si un zero. Mi-am luat separat e lichid de la intellicig (ecopure) rich very high si am sunat sa intreb ce aveau cele originale in ele. Se simte difereta un pic. Cele chinezesti au un pic mai mult „kick” pe cand cele englezesti sunt mai fine.

        Cred ca de data aceasta am nimerit e lichide originale. Si cele din cartuse si eco pure. Au un gust deosebit. Deci..in cncluzie e posibil sa fie aroma de marlboro.

  8. ma poate ajuta si pe mine cineva cu o sugestie,am un joye510 de un an jumate,bateria ma tinea in jur de 12 ore la fiecare baterie la cat fumam eu,acuma ma tine in jur de 3 ore la oricare din baterii.atomizorul nu l-am schimbat de cand am cumparat tigara.sa fie atomizorul problema ca nici abur nu mai scoate ca la inceput.as fi recunoscator pt orice sfat.

    • Mr Adi… toate componentele tale sunt ff vechi… schimba-le… cu siguranta atomizorul, insa nici bateriile nu te vor mai tine mult dupa atata vreme. Esti un recordman… cu asemenea timpi. Pesemne ca pufai extrem de putin. 🙂

  9. am schimbat atomizorul si deja a inceput sa dea randament si bat autonomie.se pare ca atomizorul a fost de vina.eu stau mult la calculator si m-am gandit la un passtrough se merita?
    Si m-ar interesa solutie dekang dar care sa faca expediere si prin posta ca prin curier nu se merita daca stie cineva.ms

    • se merita passtrough daca stai mult la calculator. firmele serioase n-au timp de posta romana… crede-ma, trimit prea multe colete si prin posta romana e f greu de urmarit… etc. doar cei care vand putin… deci produse proaste… trimit si prin posta 😉

  10. am inteles.ms mult pt rasp.

  11. Buna,

    Pentru Pall Mall albastru lung, cam 15 tigari pe zi ce lichid imi recomandati? Pretul de pe site, de 40 de lei este pentru 30 de ml de lichid Dekang vegetal?

    merci,

    • salut Ionut, iti recomand un kit complet dse901. Da, la 40 de ron e lichid de 30 de ml… scrie si pe site-ul lor. Tie iti va ajunge cel putin o luna.

      • Merci mult, ma gandesc cum sa fac, ca am comandat acum vreo 2 saptamani de pe tigare-electronica.com kent mediu sec 10 ml cu 13 lei parca. Sunt originale? Tin sa spun ca persoana care le foloseste e foarte multumita de gust si a comsumat cam un sfert doar din cutiutza in cele 2 saptamani. Ar trebui sa realimenteze mai des?

        ,merci mult

        • Pesemne ca fumeaza putin. In mod normal 10 ml este echivalentul a 10 pachete de tigari. deci fa tu calculul. In ceea ce privesc produsele, am oarece indoieli… tu iei decizia. 😉

  12. Am si eu o nelamurire… tocmai am primit doua sticlute de E-lichid Dekang: unul este Tobacco Med, iar celalalt USA Mix High. pana aici este exact asa cum am comandat, dar cand m-am uitat la ingrediente am vazut ca ambele sticlute contin acelasi lucru in aceeasi cantitate. nu ar trebui sa fie diferenta intre ele avand in vedere ca au arome si cantitate de nicotina diferita?

    • Sunt ingredientele principale… baza lichidului… si Tabac si Marlb, contin cam aceleasi ingredinete, in proportii ceva diferite… daca ar scrie reteta exacta ar putea sa le fabrice oricine. 🙂

  13. Salut!

    Va rog sa ma ajutati cu un raspuns:
    Am achizitionat o tigara electronica Ego-t si sunt curios daca pot folosi lichidul Ecopure de la intellicing? Din cate am remarcat pe situl intellicing, ei au un alt tip de tigara.

    Multam!

  14. Unui fumator de Kent 1, ce lichid recomandati?
    Am fost intrebata, dar nu am stiut sa raspund. Eu pe 18 august fac 6 luni de tigara electronica, dar cand mi-am luat tigara electronica mi-am luat lichid de concentratie mare, ajungand foarte rapid la lichid fara nicotina, desi eram fumatoare inraita de aproape 2 pachete de Pall Mall albastru. Va rog sa ma ajutati ca sa stiu ce sa raspund persoanei care m-a intrebat. Cu simpatie, Cristina M!

  15. Buna ziua. Sunt in dilema de fiecare data cand doresc sa-mi achizitionez lichidul, asta pentru ca aveti o prezentare foarte scurta a lichidelor (ma refer la banerul care este prezentat de dumneavoastra – tigara nr1). Ma intereseaza in mod special, cam ce lichide au pe stoc cu nicotina 0, sau cu nicotina.
    Ati putea sa faceti o prezentare mai amanuntita a lichidului care-l au pe stoc, ca la tigarile electronice, in dreptul lor sa scrieti, daca aveti sau nu pe stoc??? Nu stiu daca am facut bine rugamintea aici, dar poate ma poate ajuta cineva in acest sens. Ca atunci cand fac comanda la tigara electronica nr 1, sa nu ma hotarasc pe moment la gustul pe care-l doresc, asta pentru ca mai vreau sa incerc si alte lichide daca le au pe stoc. Multumesc! Cu simpatie, Cristina M!

    • Cristina, pentru ca sunt clientul lor de mult timp, am sa incerc sa te ajut: De regula au urmatoarele arome: USA MIX (Marlboro), SEC (Kent), Tabac, Mint, Cherry si mai nou Jucy Peach (piersica). Pe nicotina zero au de regula doua, trei arome… Mint, Tabac, Kent sau Marlboro… Bine, acum nu stiu cand li se termina stocul la o aroma… Poti sa-i suni, vezi ce au si te hotarasti ulterior. 🙂

      • Multumesc de promtitudine! Cu simpatie, Cristina M!

  16. inca o problema:sotul meu spune k este mult prea slab gustul,lichidul nu stiu.poate nu am pus noi cum trebuie lichid sau poate nu i se potriveste lichidul.ne puteti ajuta cumva,sa ne recomandati ceva mai tare?multumesc

    • Gina… ar trebui sa citesti sfaturile pentru incepatori. Am o vaga senzatie ca nu prea folositi corespunzator tigara electronica. De asemenea cititi cu atentie si instructiunile pe care le-ati primit. Din tigara electronica se trage mai incet ca intensitate decat din cea clasica. (altfel intra mult aer si dilueaza vaporii facand gustul mai slab, valabil pentru dse901). De asemenea se trage mai prelung.

      • am citit pe cuvant,am tras si eu din ea care nu sunt fumatoare si nu simt nimic.mai citesc acum o data poate ii dam de cap.

        • Ori e descarcata bateria, ori nu are lichid in atomizor… e ceva, citeste cu atentie tot si trebuie sa dai de cap. Daca nu te descurci suna la magazinul de unde ai cumparat si te vor ajuta si ei 😉

  17. Ce stiti de elichidele Dekang de la e-smoke
    Sunt originale

  18. Mersi nu am observat .Scuze.

  19. Pentru un fumator de Parliament Aqua Blue(1 pach pe zi) ce liichid recomanzi?

    • Ce concentratie de nicotina au aceste tigari?

      • 0,6 mg

        • Poti sa incepi prin a folosi un lichid pentru tigara electronica Medium…nu stiu exact pentru ce model de tigara electronica ai optat. Dar oricum e-lichidul medium te va satisface in mod sigur.

  20. Sal, am primit si eu de la un prieten o tigara Deja Vu dar fara rezerve as vrea sa stiu daca se gasesc rezerve sau trebuie sa le incarc pe cele goale?

    • Nu am auzit niciodata despre o astfel de tigara electronica…nu este un model cunoscut. Sfatul meu daca iti place tigara electronica sa iti iei un model care are recomandari si pentru care gasesti usor consumabile.

  21. Buna ziua,
    Am o tigara TGO901 de care sunt foarte multumit. Tin sa multumesc pentru sfatul primit in vederea achizitionarii tigarii care mi se potriveste. La sfarsitul acestui articol este specificat ca, citez : ” o sticluta de e-lichid de 30 ml ar trebui sa tina o luna de zile, la un fost fumator de un pachet pe zi „. Mentionez ca sunt fost fumator de un pachet / zi winston blue. Am achizitionat kit-ul complet cu sticluta de e-lichid de 30 ml in urma cu 6 zile si deja am folosit jumatate din cantitatea de nicotina. O incarcare completa a cartusului ma tine aproape o zi. Una peste alta, ii sfatuiesc pe cei ce doresc sa treaca la tigara electronica, sa apeleze cu incredere la sfarturile de pe acest forum si la achizitionarea de pe site-ul tigaraelectronica-nr1.ro. Livrare prompta si personal amabil. Doresc tuturor abureala placuta.

    • Multumim Ciprian… ne bucuram ca am putut sa te ajutam. Sunt sigur ca multi vor crede ca mesajul tau e pus pentru reclama masacata. Insa noi stim ca nu e asa. :))

      • Faptul ca am renuntat complet la tigarile clasice nu este abureala desi aburesc de 6 zile :D. Una singura am fumat azi pt a simti diferentele si, tin sa spun ca, nu-mi mai place.

        • Aceeasi experienta am avut-o si eu cand am mai incercat tigari clasice. Am scris prin posturi, pe aici, experientele mele de inceput, cu tigara electronica. 🙂

          • Pentru modelul TGO901 exista baterie mai puternica compatibila cu acest model ? Exista cartuse mai mari pentru a incarca mai rar ? Multumesc

          • Tigara electronica TGO 901 are o baterie de 900 mAh. Eu sunt sigur ca-ti va fi suficienta. In plus cartusul este Tank… nu trebuie sa-l incarci foarte des.

  22. Bateria si cartusul le incarc aproape zilnic.

  23. Buna ziua
    In urma cu o saptamana am achizitionat un chit TGO901. Pana azi am fost foarte multumit de acest produs insa, acum, simt o usturime in momentul in care folosesc tigara. Mentionez ca, in urma cu o zi, am schimbat atomizorul punand unul nou, nefolosit. Care poate sa fie cauza acestei senzatii neplacute ?

    • De fiecare data cand ai aceasta problema, sa stii ca atomizorul nu are lichid. Pune 5-6 picaturi de lichid in atomizor direct. Iar cand mai simti acest gust… ridica putin cartusul cat sa intre niste bule de aer… ceea ce iti va arata ca s-a scurs si lichid in atomizor.

  24. am si eu o problema…mi-am luat o tigara electronica ego-T si lichid Dekang de 30 ml, insa imi curge lichid in afara cand fumez si trebuie sa o sterg mereu la atomizor, pentru ca se umple de lichid unde bag cartusul,posibil sa curga din el in timp ce o tin in buzunar….vreo idee ceva???…o solutie mai densa exista??? nush c sa fac….

    • Tigara electronica Ego T mai are scurgeri… am tot scris ca nu-i perfecta. Acum nu stiu ce sa zic despre a ta… cum iti curge… etc. In mod normal scurgerile apar printre baterie si atomizor, cand atomizorul sau cartusul nu mai sunt noi. Solutia, cand curge des, trebuie schimbat cartus/atomizor.

      • dar un alt atomizor mai bun de la alt model de tigara ego-T nu merge,poate nu o mai avea scurgeri asa mari…tigara o am de o saptamana si imi curge mereu si la baterie si la cartus…dak poti sa imi zici un alt atomizor care este compatibil??? multumesc mult

        • La Ego T poti incerca si atomizorul de Ego W. De asemenea trebuie sa stii ca nu toate atomizoarele de Ego T curg… dar e drept ca se intampla destul de des, insa dupa o perioada de folosinta. Eu le schimbam la un momentdat.

        • sal da iati un atomizor ego-w asa miam luat eu si nu mai am probleme

  25. Salut, am intrat in clubul aburicilor de aproximativ 4 zile, insa am o problema, folosesc un lichid Boge Tech Sec (Kent mediu) si de fiecare data cand aburesc am tuse seaca posibil sa fie prea tare? sa incerc un alt lichid? ce imi recomanzi?. Mentionez ca am respectat in tocmai intructiunile de pe acest forum, aburi sunt densi si sa fiu sincer para as incerca o aroma mai dulceaga, pe actualul lichid scrie ca are in compozitie extract de vanilie. Multumesc

    • Poti incerca un lichid mai slab… tusea s-ar putea sa fie din cauza ca organismul incepe sa elimine toxinele pe care le ai de la tigari clasice. Incearca un Tabac… sau daca vrei ceva exotic Cherry

  26. VREAU SA STIU DACA DEKANG FACE SI CEVA NUMIT Rumy ecoGlycerine. AM GASIT INTR-UN MAGAZIN LA CRAIOVA.

  27. Buna, as avea nevoie de un pic de ajutor. Am achizitionat un kit de tigara electronica DSE 901 cu lichid de la dekang, kent 4 si black cherry. Treaba este ca amandoua au gust oribil, de plastic ars. Am scos buretelul si am vazut ca la capat are un fel de cauciuc alb. Are vreo treaba? Imi recomandati vreun alt lichid? Multumesc.

    • Draga mea… sigur ai facut ceva incorect. Ai citit manualul? La dse901, cartusul are un capacel de plastic care impiedica scurgerea. Acela trebuie aruncat de sigur. Atomizorul functioneaza cu lichid. Daca nu are da gust de ars. O sa-l strici daca nu citesti. Vezi sfaturile pentru incepatori. Acum, pune lichid cat suge vatelina din cartus si pune si in atomizor 2 picaturi… Sunt sigur ca nu vei mai avea acel gust oribil… Acum nu stiu de unde ai cumparat toate acestea, sa-mi dau seama daca sunt ok sau nu.

  28. De cca 3 luni aburesc din eGo-T uri.
    In Dec.2011, am cumparat din Franta cateva sticlute de ClopiNette
    Vreau sa va spun ca a fost un soc!
    Nici nu am cuvinte sa va explic diferenta dintre
    rahatul Dekang si e-lichidul facut de Francezi !
    Imi pare rau ca nu am cumpart mai mult caci
    iata, acum inhalez iarasi Dekang.

    O chestie tehnica: din cauza ca e-lichidul francezilor
    e mult mai fluid, curgea pe langa capacelul ala de silicon
    (intre silicon si tevusca atomizorului) si trebuia sa
    curat tot timpul INSA sacrificiul merita (poate ca asta-i si motivul pentru care
    din lichidul lor iese mai mult abur?!).
    Ca sa scap de problema scurgerilor, am cumparat un alt fel de atomizer
    de tipul W-nu-stiu-cum in care introduci lichidul cu seringa si n-avea pe unde sa curga.

    Timp de o luna (pana am terminat ClopiNette) a fost o placere sa “vapotez”.
    Acum vine INTREBAREA:
    DE UNDE cumpar e-lichid ADEVARAT, bun, facut de careva din Europa?

    • Eu sunt fan Dekang. Eu nu stiu daca tu ai vapat dekang sau un lichid care ti-a zis cineva ca e dekang. In fine, incerca lichidul Liqua Vipercig… are cateva arome de tabac foarte tari.

      • Dekang scrie pe ele. As adauga o poza dar n-am cum.
        ok merci

  29. pentru un fumator sa zicem mediu care fumeaza larlboro fold advanced(argintiu)ce lichid si cu ce concentratie ai recomanda

    • Nu mai fumez de peste 2 ani, spune-mi te rog ce nivel de nicotina scrie pe pachet.

      • 0.7 mg

        • momentan fumez tabac high PG care sincer mi se pare tare ca mai ca ma ustura gatul si kent sec high VG care mi se pare slab,vreau sa imi iau un lichid care sa mi se potriveasca dar nu stiu de care

          • La 0,7 clar iti trebuie un lichid mediu, indiferent de aroma. Iti recomand un USA MIX mediu (Marlboro) sau un Cuban Cigar Tobacco de la Vipercig.

  30. inca o chestie are ceva daca amestec un lichid pg cu unul vg?

  31. Buna ziua. De curand mi-am achizitionat pachetul de 2 tigari electronice EGO TANK 1100 mha..aici pe site la tigarielectronice-nr.1 .. se numesc kit complet ego tank xxl .. cum imi pot da seama daca sunt fake.. ele arata destul de originale ca si design etc.. magazinul de unde le-am comandat este destul de serios… dar totusi vad diferente foarte mari de preturi .. pe tigarielectronice-nr1 costa 340 RON , iar eu le-am achizitionat cu 185 Ron .. pachet dublu am specificat. In afara de acest aspect… m-ar interesa neaaparat un lichid cu aroma de marlboro high sau kent lung sau orice gust simplu de tigara , dar cu o aroma cat mai apropiata de gustul tigarilor obisnuite … intreb pentru ca deobicei dupa fiecare masa doresc sa pot savura o tigara .. dar.. cu aroma de tigara nu lichid dulce …:)) multumesc foarte mult, astept un raspuns !

    • Da… ai cumparat doua tigari de calitate mai proasta. De asemenea in kitul complet exista si lichid de 30 ml. De aici diferentele de pret. Referitor la lichide, cam toate sunt mai dulci pentru ca nu mai exista fum, care e amarui. Insa iti recomand sa incerci Bright Tabac si Cuban Tabac de la Liqua Vipercig.

      • Multumesc, totusi daca exista vreun indicii la calitatea tigarilor mele , un indiciu cum imi pot da seama daca sunt originale sau nu.. Multumesc inca odata !

        • La produsele SLB, din seria Ego, nu prea sunt indicii, cel putin nu pentru tine care esti la inceput. O sa vezi cum se comporta produsele peste cateva zile… o saptamana. Alt indiciu nu ai.

          • Ego-T 1100 le am de vineri 8 Martie si pana acum se comporta normal spun eu … am revenit la tigarile electronice chiar din ziua de cand mi-au sosit acasa deci .. de pe 8 Martie.. Fumez cel putin 5 cartuse pe zi sau poate chiar 6 acum de inceput mai ceva decat 2 pachete pe zi,iar bateria ma tine de la 8 dimineata pana pe la 7 -8 seara .. pentru 1100 mha presupun ca este ok.. asta ar fi un indiciu ,iar designe-ul tigarii este foarte finisat, nu prezinta semne ca si cum ar fi stramb atomizorul cand se infileteaza sau mai stiu eu ce indicii ar exista. In schimb magazinul are certificatul de calitate de la SLB… Deci presupun ca a fost inutila intrebarea mea pe forum.. Dar multumesc oricum.

          • Ok… sa ma anunti cand incepe sa-ti curga atomizorul… mai vorbim 🙂 Succes!

          • hmmm vad ca tineti mult la reclama.. Promit ca imediat ce se strica atomizorul voi cumpara unul de 40 ron de al dvs de pe site si unul de 30 ron de unde am cumparat tigara electronica. Daca nu exista diferenta Voi posta asta ! 😉 succes si dvs

          • Theo… sunt cateva lucruri pe care nu le-ai inteles. In primul rand nu-ti vand nimic, pentru ca nu vand nici tigari electronice nici consumabile. Faptul ca recomand un anumit site, este pentru ca de acolo ma aprovizionez de 2 ani fara sa am probleme. De asemenea am ajuns sa ne imprietenim si sa testez toate produsele noi. In alta ordine de idei, eu am incercat sa-ti zic altceva… iar tu nu ai inteles. Atomizorul tank are scurgeri, indiferent de cine este facut. Tehnologia mai buna este clearomizorul. Eu asta recomand mai nou.

  32. vreau si eu sa imi spuneti ce se potriveste pentru vogue care are 4 gudron

    • Nivelul de nicotina ma interesa, nu gudron. Gudronul nu exita la tigari electronice si este nociv. Banuiesc ca si nicotina ar fi 0,4. In acest caz este undeva intre low si mediu… poti sa incepi cu un lichid mediu si eventual sa ai si unul low. Cand simiti nevoia de mai tare vapezi mediu… si in mod normal low.

  33. Dekang este marfa ordinara fabricata de cei de la Joyetech!
    Solutiile pentru tigari electronice premium sunt : Joyetech,Heaven’s Gift,Tottaly Wicked si Flavour Art,restul sunt niste prostii fabricate in Romania si vin in butoaie.
    Singurele tigari „originale” sunt cele de la Joyetech,singurele cartomizoare de succes sunt cele de la Smoktech DCT,iti da o aroma si o tarie senzationala. restul sunt niste porcarii!

    • Ti-am lasat mesajul pentru ca m-a distrat. Tin sa te anunt ca te inseli cam mult. Joyetech nu produce decat tigari electronice, lichidul il cumpara de la dekang.. de regula si asta in cazurile fericite. In plus nu mai sunt ei cei mai buni nici la tigari electronice… cam de ceva vreme. Si brandurile pe care le-ai mentionat se produc tot in china… si Smoke tot in Shenzhen sunt locati. Ca se aduc prostii in Romania, de catre diversi mici comercianti, sunt de acord. In rest lucrurile nu stau chiar cum zici tu. :))

  34. Alex draga,fara suparare dar cam bati campii cu o infantila inocenta…eu am tigara -TGO pe care il recomand cu caldura(sunt prea sarac sa-mi iau un lucru ieftin),si tot de la ei si lichid Rumy,fabricat de Deckang,deci daca fabricantii tigarii iti recomanda acest lichid ,cam care e concluzia?…odata am ramas fara lichid ,si am luat de la un amic aburitor ( in extremis )un lichid Heaven’s Gift,care nici pe departe nu avea consistenta celui folosit de mine ,era lichid ca apa,si mi-a transformat bunatate de tigare in ceva mereu ud ,lipicios ,si nici dupa jumatate de cartus avea sa o puna pe butuci…..mai avea si o aroma care mi-a dat o serioasa bataie de cap ,sa-mi dau seama de la ce fructul pasiunii vine….nu mi-am putut da seama!Ma gandisem serios sa pun in cartus ceva sirop de brad – imi place la nebunie- si o picatura de apa….sigur aveam rezultate mai notabile!spui de aroma si tarie,insa de la porcaria aia ,ma vedeam ca o fetita de la Sailler Moon (mai tii minte desnele alea?),care fumeaza o chestie roz ,si care se gandeste la ala semi-dezbracat ,cu arcul(Rambo)!…pe cand la Rumy,am tras un fum prima data si mi0au dat lacrimile,si nicidecum de emotiune,,,asta la numai 10 minute de cand am stins o mahoarca Marlboro!….asa ca nu stiu ce aburesti tu acolo,insa fereste-ti creierii de autocombustie ,si incepe sa pui intrebari ici,colo….Tigara electronica e un imens serviciu adus fumatorilor ,eu nu am cuvinte indeajuns de multumnire binelui facut,insa sa stii sa o folosesti cum se cuvine ,altfel cred ca-ti faci mai mult rau….adica stii si tu cazul aluia care aburea ,insa grenada era de alta parere….,daramite sa mai inhalezi tot soiul de nazbatii ….oare cum ar fi sa se uite masina ta la tine cu frica,ca stie ca-i inhalezi acidul din baterie?Ura !

    • Alex… am un feeling ca nici lichidul tau nu e prea dekang… Vapez dekang de mai bine de 2 ani.. iar Rumy ala nu prea e dekang. Legat de tigara electronica TGO, am folosit-o si eu o perioada.. cand a aparut era the best… acum insa, e destul de depasita. Incearca un ego w vipercig. Bafta si multumesc pentru mesaj.

  35. As dori sa-mi recomandati niste arome placute la gust, nu de kent, marlboro, pall mall etc. Sau o combinatie de arome.
    Pana acum am incercat coacaza (destul de buna), capsuni(f. buna) banane(acceptabila) portocale(extrem de rea) kent 8 de 24 (am rezistat 3 fumuri si am aruncat cartomizoru ca orice puneam peste avea un gust foarte rau) si cirese (cam rea). Mi-am facut si cocktailuri gen banane+ putina portocala si avea gust bunicel. As vrea sa incerc ceva nou! Recomandari?
    Toate aromele sunt Hangsem, majoritatea de 18 si pufai toata ziua, consum 2 arome pe saptamana (la 15 lei) , nu stiu exact gramajul ca nu scrie.

    • Eu unul dupa un timp de piersici, mentol, piersici + mentol …. am dat-o pe vanilie de la Dekang (nicotina 0) si e super ( pt. mine …zic) . Poti incerca, sunt o gramada de variante … eu unul dupa ce fumam aproape 2 pachete de analoage/mahoarce pe zi ( acum aprox. 2 sapatamani), astazi pufai ca vaporul cu zbaturi si sunt fericit, mai ales ca nu mai bag nicotina-n plamanasi ! problema pt. mine insa, …. e-lichid-ul acesta contine multe substante ! Oare ele cat de OK sunt ? Cu siguranta in viitorul cat mai apropiat, trebuie sa renunt definitiv la vapat si eventual ma apuc sa fac … inhalatii cu plante medicinale 🙂

  36. Buna! mi-am luat tigara electronica de o zi. eu fumam k8 si mi-am luat si lichid kent, dar are un gust extrem de ciudat. Vrau sa imi recomandati ceva sa semane cu tigarile kent la gust nu conteaza daca e mai tare gustul ma intereseaza.

    • Nici un lichid nu va semana cu tigara ta clasica pe care o fumai. Se poate crea o legatura in mintea ta, totusi. Ideea este ca trebuie sa incerci mai multe tipuri de aroma, pentru a vedea care-ti place cel mai mult. Nimeni nu poate stii ce-ti va placea tie, pentru ca e chestiune de gusturi. Mie imi place USA MIX (Marlboro) de la Dekang… sau Tabac.. sau Mint… sau Cherry… sau Bright Tabacco de la Liqua Vipercig… sau altele. Sper ca ai inteles ideea. Nu te lasa din cauza ca nu ti-a placut o aroma. 😉

      • salut Georgiana….evidamente,nu te lasa de electronica doar pentru ca ai dat chix cu un lichid:))…..poate pur si simplu e o facatura cum din pacate sunt atatea …eu nu fumez k8,nu imi place kent-ul ,insa Marlboro ,smokai la greu ,si lichidul de la Dekang,are un gust identic de Marlb…pe acelasi considerent-ca au si Kent-iti recomand kent….Sper la fii la fel de multumi8ta ca si mine,de lichidul asta …Aburi densi!

  37. a observat cineva ca dupa 6-8 ore daca nu mai vapezi din tigara si ai lichid in atomizor sau clearomizor acesta incepe sa se inegreasca, se inchide la culoare si devine mai aspra aroma,vorbesc de lichidul DEKANG

    • cristi… doar daca sta in caldura. in rest isi schimba culoarea cand vapam… tot de la caldura si reziduuri.

  38. s-ar putea de la caldura,cand ma trezesc dimeneatza lichidul e mai negricios

  39. Frate nu pot sa deschid sticluta de e-lichid.. e tare ciufut dopu ala, are vreo metoda de deschidere? :)))

    • E pe naiba… hai ca n-am mai auzit-o :)) . Vezi ca trebuie sa tii apasat pe dop cand desurubezi. Asta daca nu are tzipla pe care trebuie s-o rupi inainte. Sticlutele de regula au protectia anti-copii.

  40. salutare. dupa multe multe incercari esuate de a lasa definitiv tigara m-am hotarat sa trec pe varianta electronica. am intrat pe diferite forumuri si m-am hotarat la o tigara EGO-W.( din spusele unui amic ego-t curg si nu e prea placut). kitul e format din 2 tigari complete pe care le-am luat dintr-o tutungerie din magazinul kaufland…deci nu stiu cat de originale sunt. nefiind un bun cunoscator al e-liquidului am luat unul de concentratie de 24 mg de la NANOLINE, american mix. sunt multumit de aroma dar parca aburul nu are ,,taria” necesara pentru mine(fiind fumator red). as dori sa imi recomandati un lichid mai ,,aspru” aroma de tutun . am inteles ca cei de la dekang au asa ceva…sau altceva. multumesc!

    • Sal Florin. Iti recomand, cand nu-ti mai merg clearomizoarele, sa iti iei consumabile Vipercig. TH-ul e mult superior la Vipercig si vei simti orice lichid mai bine, mai tare. Referitor la lichid, mergi ori pe Dekang, in varianta High, 24 mg, gama USA MIx, SEC sau Tabac… sau Liqua Vipercig, gama Bright tabacco sau Traditional Tabacco, 24 mg. Bafta

  41. salut,am cumparat si eu o sticluta de 10 ml,cu aroma de mar(APPLE) 8 mg FIRMA DEKANG,sincer,mi se pare cea mai nasoala,de pana acum,parca are gust de canal,pana acum am avut malboro,malboro cu menta,capsuni si banane,caut de guma turbo,se gaseste ?

    • … la lichide e chestiune de gusturi… n-am de unde sa stiu ce-ti place mai mult. Incearca Apple de la Liqua Vipercig… sau cirese…

  42. Ce parere aveti de lichidele vapo produse de cei de la Liberty Flights (USA),comercializat de asemenea si in UK si care se gasesc si la sticle de 100ml.Stima

  43. Buna ziua,

    Am achizitionat recent un TGO de pe site-ul producatorului (cred) sailebao. Ei recomanda si acel e-lichid Rumy ecoGlycerine(ofera cadou o sticluta de 10ml). Sunt fumator de Kent 8/Click (aproximativ un pachet pe zi) asa ca am ales lichid „Kent High”. Dupa ce a venit tigara, in acea seara m-am hotarat sa fac o combinatie si cu putin mentol: m-am dus si am cumparat dintr-un mol de la un stand de tigari electronice (Egoway sau ceva de genu) o sticluta de 10ml de Dekang(sper ca am scris corect) cu aroma de menta. Am pust putina menta peste ce aveam, acum cand am reincarcat am pus aproximativ jumate-jumate menta si kent(cand am reincarcat am tinut cont de sfatul producatorului si am curatat atomizorul apoi am pus 2pictaruri de elichid direct in atomizor).
    Problema mea este urmatoarea: mi se intampla foarte des (si cu kent simplu, si in cazul primei combinatii intre kent si menta, si parca ceva mai putin acum cand am pus jumate-jumate) sa ma usture gatul cand trag (sau sa am o senzatie destul de neplacuta). Are cineva o idee ce as putea sa fac?

    Va multumesc,
    Vlad

    • Salut… sunt 3 posibilitati: 1. Lichidele luate de tine sunt prea proaste ori prea tari pt tine; 2. atomizorul nu este bun si iti da gust de ars/metal. 3. pune mai multe picaturi direct in atomizor cand este gol…

      • Prea tari nu cred (am fumat Kent 8/lung… dunhil negru/rosu fara nici o problema). Nici proate nu cred. Atomizorul nu imi da gust de ars. am sa incerc cu mai multe picaturi in atomizor. Mersi

  44. Buna ziua , am comandat un kit dublu EGO-T si a venit la pachet cu Solutie Marlboro . Imi puteti recomanda o solutie pentru un fumator de tigari tari Dunhill,Pall Mall negru si mai exact gustul de marlboro este unul necacios si dulceag …! Multumesc

  45. Salut , nu pot trage din ea ca o tigara normala ( adica intai in gura apoi in piept) tusesc ,trebuie sa trag direct in piept , dar asa ma ustura pe gat . credeti ca e din cauza lichdului ?

    • Ar trebui sa poti sa tragi ca dintr-o tigara normala.. ca nu e narghilea… ce model folosesti? Poate fi si lichidul si atomizorul.

  46. Ce parere aveti de lichidele vapo produse de cei de la Liberty Flights (USA),comercializat de asemenea si in UK si care se gasesc si la sticle de 100ml.Multumesc

  47. salut am o tigara nova cu lichid kent high si nu sunt satusfacut de ea
    merge bine un fum doua si dupaia are un gust naspa ca de filtru ars de la tigara electrica cu burete
    o fi lichidul de vina?

    • Nu lichidul… atomizorul este de vine… nu-i vine lichid suficient sau i s-a ars melana si da repede gust de ars.

  48. am achizitionat o tigara tgo de la slb cu baterie de 950, este ok doar ca dupa 2 zile de pufait am inceput cu ametelile
    folosesc un lichid mint de 12 ( asa mi sa spus de la magazin ca taria este 12) asta ce inseamna? este tare sau nu ca ma cam ustura pe gat si eu am cartuse care daca le umplu ma tin cam o juma de zi

    • ciudat… cel de 12mg e cel mai slab… posibil sa fie PG si tie sa nu-ti priasca… nush ce sa zic de lichidele lor… am mai auzit plangeri. Eventual dilueaza-l cu unul de zero nicotina… erai fumator inainte??? Cat si ce fumai?

  49. dunhil negru 1 pachet si ceva pe zi

  50. Buna. Eu fumam de obicei Davidoff Slim Silver (3, 03, 2) si am mi-am cumparat tigara electronica Smok 510 Tank. Am luat, de proba, lichid Davidoff Medium, insa nu simt mare lucru din el si lasa si un gust dulceag. Nu suport aromele si as vrea sa simt gustul ala de tigara. Ma puteti ajuta cu o sugestie? Multumesc anticipat!

    • Hmm… exact gust de tigara n-ai cum sa ai, pentru ca lipseste amareala data da fum. Incearca un lichid mai clasic… sa zicem Bright Tabaco de la Liqua Vipercig.

  51. ce fel de lichid imi trebuie daca fumam viceroy rosu 10?

    • Nu stiu ce e 10… dar ca idee… pt 0,1 nicotina – 0,4 nicotina (kent1-4) ai nevoie de Low… pana la 0,8 (Kent 8) mediu si peste, High. Aroma e chestiune de gust… incepi cu ceva mai clasic… USA MIX… tabac… etc

  52. Ilie,iainte de a ma lasa de traditionale,deci inainte cu un an de electronica,am trecut de pe Voceroy rosu pe Marlboro…,iar inceputul in ale electronicii au fost cu Marlboro si Tabac de la Dekang,VG ,tarie 35….asa era atunci,.insa acum e 24 ,insa e ok,ca aroma si gust….incearca asa. Bafta si aburi densi!

  53. …va salut….m-am facut si eu….vaporizator…inca incerc diferite combinatii…sa zicem ca in curand imi voi gasi ceva pe plac….am si eu insa o intrebare….mi-am mai luat o baterie EgoT de 1100 mA…si oricat as incarca-o becul rosu din fundul ei nu ajunge verde….care-i baiul?

    • … cum ai zis si tu, e o problema. Care e aceea, n-as putea sa-ti spun exact. Pesemne cipul. Te tine cat ar trebui?

  54. Salut, spuneti-mi si mie o aroma buna, de fructe preferabil, sa nu zgarie in gat, sa fie o placere sa o vaporizez, am inteles ca cea de la dekang de cirese e foarte buna, sau poate un mix, jumatate vanilie, jumatate ciocolata. Ce ziceti ?

    • Da… aroma de cirese e foarte populara. Poti incerca si de la dekang si de la Liqua Vipercig. De asemenea Berry Mix de la Liqua Vipercig e populara. Stii cum e, pana la urma la arome e chestiune de gust. Te poti duce intr-un magazin sa incerci mai multe arome. De exemplu la magazinul Vipercig din Bucuresti, poti incerca toate aromele Liqua.

  55. Buna ziua am achizitionat azi un Ego-W e ok dar eu inainte fumam marlboro filter plus si nu stiu ce fel de arome sa iau cu ce tarie si vreau tot cu gust de marlboro ca am inteles ca exista multumesc

    • Nu incerca sa cauti exact acelasi gust pentru ca nu-l vei gasi. La tigarile electronice dispare gustul de ars, amar. Din acest motiv, toate lichidele iti vor parea mai dulci decat clasica, la inceput. Mergi pe arome de Tabac, pentru inceput. Poti merge pe Traditional Tabac sau Bright Tabac de la Liqua Vipercig sau pe USA Mix (fostul Marlboro) de la Dekang. Din experienta iti spun ca ar fi bine sa nu folosesti Dekang simplu… ca e mai vascos si iti strica mai repede clearomizorul. Poti face mix de Dekang cu Liqua. De exemplu USA Mix cu Brigh… sau altele, dupa gustul tau. Intensitate de nicotina, medie (18 mg) pentru inceput.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

