Tigara electronica: Cat de simplu este sa renunti la fumat!

Ma uimesc in fiecare zi si ma sochez de-a dreptul cand apar atat de multe articole despre tot felul de metode de renuntare la fumat. Renunta la fumat facand sport! Renunta la fumat mancand fructe! Renunta la fumat cu pastile!

Doamne, daca ar fi asa simplu sa renuntam la fumat eu nu mai inteleg oameni buni de ce exista atatia fumatori pe planeta si eu ma tot straduiesc sa vorbesc de tigara electronica pe aici. Daca citesti astfel de articole renuntatul la fumat pare floare la ureche. Ai senzatia ca e mai simplu decat mersul pe jos. Si cand te apuci de treaba primul lucru care ti se intampla este sa te izbesti de un „zid” si sa constati ca „e mai greu de cat am crezut.”

Cand vorbesc cu diversi fumatori si le povestesc despre tigari electronice si incerc sa le explic ca este greu sa renunti la fumat si ca ii inteleg, unii au senzatia ca exagerez si imi spun ca incearca si ei si ca vor reusi. Nu zic ca nu exista persoane care au reusit si le stimez ca au avut atata vointa incat sa se abtina insa, marea majoritate nu reuseste. Adevarul crud este ca dependenta de fumat este ca o dependenta de heroina si cand vrei sa te lasi poti sa iti doresti tu din tot sufletul tau, ca degeaba… creierul controleaza tot in organismul tau si chiar daca inima ta isi doreste ceva creierul tau are ultimul cuvant de spus.

Si mai este o problema, ce te faci cu cei ca mine, cei care nu vor deloc sa renunte la fumat, pentru ca le place? Cu astia ce faci ca sa ii scapi? Ca degeaba ii pui tu sa alerge ture in parc ca fluturasii si sa se indoape cu fructe daca ei nu au nici cea mai mica intentie sa nu mai puna gura pe tigara.

Vedeti de-aia chinezutul inteligent Hok Lik a facut tigara electronica, ca s-a gandit si la noi care ne place sa fumam. Probabil ca stie si el vorba aceea romaneasca „trebuie sa am si eu un viciu”. Nu ati auzit-o de multe ori, mai ales la fumatori? De asemenea, cand a inventat tigara electronica s-a gandit ca e greu intr-adevar sa renunti la fumat, nu e asa simplu ca mersul pe jos, ca daca era asa simplu producatorii de tutun si companiile farmaceutice erau falimentare pana acum.

Concluzia, dragii mei fumatori care cititi acest post este ca „E GREU SA RENUNTI LA FUMAT, ESTE AL NAIBII DE GREU!” Si uneori nu ai decat sa recunosti acest lucru si sa iti dai seama ca daca nu te ajuti de ceva, nu vei reusi.

4 comentarii

  1. De 1 an si 6 luni de cand aburesc electronica fara nicotina, credeti-ma pe cuvant, ca ma bucur de fiecare data cand se mareste pretul tigarilor. La toata lumea care spun ca am renuntat de la 2-3 pachete tigari zilnic si acum aburesc din cand in cand (consumand 1 sticluta de 10 ml la 1 luna sau chair 1 luna si jumatate), mi se pare floare la ureche, dar sa stiti ca mi-a fost destul de greu la inceput, dar nu imposibil… Se uita unii sceptic la mine si nu le vine sa creada, chiar spunand ca au mai micsorat din numarul tigarilor pe care le fumau inainte. Minciuni, pe care eu nu le cred, neam, pentru ca am fost inraita rau de fumat.
    Va recomand, celor care fumati si doriti sa renuntati la fumat, sa va luati tigari electronice, ca-s „un mare ajutor, de a nu mai cheltuii aiurea banii, de a nu va mai imbolnavii, de a va simtii excelent!”
    Cu simpatie, Cristina M!

    • Buna Cristina. Sunt fumatoare de 1 pac la 2 zile dar vreau si eu sa le las. Nu am avut niciodata tigara electronica si nu stiu care ar trebui sa mi-o cumpar. Poti sa ma ajuti cu o parere . Vad ca sunt zeci de modele , marci…..

      • Eu iti recomand dse901 vipercig… la cat fumezi tu te vei descurca ok. Si Cristina a renuntat tot cu 901.

  2. Vorba aceea romaneasca „trebuie sa am si eu un viciu”. Aici ai lovit bine frate. Ne lasam de baut , ne lasam de sex, ne lasam de cafea, ne lasam si de tigari si ne ducem….definitiv…:)). Trebuie sa mai ramanem si noi cu ceva…asa ca la cat mai multi aburi…Bafta !


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

