OMS: Tigara electronica este periculoasa, deoarece nu are filtru

20350_289846881569_3742964_nIntr-un interviu la un post de stiri din Filipine, un oficial de la Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) a declarat ca tigarile electronice sunt periculoase. Rationamentul sau – ca tigarile electronice (spre deosebire de tigarile obisnuite) nu au filtre si, prin urmare, nicotina merge direct la plamani in intregime.

Dr. Florante , director tehnic la „Initiativa fara tutun”, sustine ca tigarile electronice trebuie sa fie inregistrate si reglementate cu controale la nivel inalt, din cauza acestui pericol, dar si a altor componente care se pot gasi in aceste produse.

Acest argument este o premiera pe scena industriei de tigari electronice, eu personal nu am auzit o tampenie mai mare pana acum. Pe langa faptul ca acest om promoveaza fumatul, ceea ce spune nu are nicio „boaba” de adevar sau mai bine zis nicio baza stiintifica. Gasiti AICI mai multe detalii despre nicotina din tigarile clasice si din cele electronice si cum este aceasta absorbita.

Dar, lasand la o parte aceste detalii de natura tehnica, exista cateva lucruri de bun simt pe care toata lumea le stie si despre care acest domn sustine contrariul. A fost demonstrat deja in nenumarate randuri ca nicotina nu este o substanta periculoasa. NU este nicotina responsabila pentru bolile de care sufera fumatorii. Nicotina nu este cancerigena si nu provoaca boli pulmonare. Si atunci, cum poti tu ca oficial al unei organizatii care „cica” promoveaza sanatatea la nivel mondial, sa sustii ca nicotina este periculoasa…

Atitudinea acestui om depaseste orice limita a bunului simt…as putea spune ca este lipsit de orice urma de umanitate, cu toate ca se declara a fi om de stiinta.

Daca OMS prefera ca oamenii sa fumeze in loc sa foloseasca tigara electronica, care este mai sigura, atunci va fi vai de noi. Daca pana si cei care ar trebui sa fie de partea noastra, a oamenilor, sunt corupti si ne indreapta catre lucruri periculoase doar pentru a creste profiturile unor companii, atunci ne asteapta vremuri grele…

O sa ajungem sa ne luptam pentru sanatatea noastra si sa protestam pentru a nu ne fi luat dreptul la sanatate…

7 comentarii

  1. Buna! Eu nu am mai intrat demult pe aici….. Chiar ca o mare tampenie, ca tigarile electronice nu au filtru. Nu prea stiu ce sa mai scriu. Intru foarte rar, pentru ca am fost o fumatoare inraita, apoi am fost o aburitoare draguta, iar acum nu mai utilizez nimic. Imi multumesc in fiecare zi ca m-am desteptat si am renuntat la viciul scarbos cu tigara electronica. De cca 2 ani, de cand m-am mutat in provincie, am vazut destul de multe persoane cu tigara electronica. Va poop si o sa mai intru sa mai comentez pe aici!

  2. Te imbratisez Cris,tinand in mana o tigara electronica,evident fara filtru!:))Chiar ma gandeam ca ne-ai uitat ,pe noi astia ce o mai aburim electronic ,insa ma bucur sa vad ca nu e asa…..ca nu ne-ai uitat,nu ca nu mai aburim….unora dintre noi le place,incat sincer eu nu am de gand sa ma las de aburit.Referitor la articol,omul acela e de-a dreptul cretin !Insa din nefericire,mai stim noi pe cineva,dr.pneumolog cica,care in cretinatatea ei,a dat unui nefumator sa traga dintr-o electronica si cica omul a tusit.Cred si eu ,ca a facut bietul nefericit ochii ca broasca!Si ma rog din ec ar vrea distinsul domn si eminentul doctor,sa fie realizate filtrele?Din hartie igienica ,ca la tigarile Top,de odinioara,sau din carbune ,ca la unele tigari Camel?Hm,pai poate ar trebuii sa stie neuronul acela stingher ce moare de plictiseala in golul ala imens,ca putem vorbi si de filtre in cazul tigarilor electronice….se numesc CARTOMIZOARE !-in fine,ca sa-i inchida cineva gura nebunului-,sau in cazul altor dispozitive de vapat ,le putem utila cu mustiuce Ming ,cu camera de racire ,sau cazul genesis-urilor,cu acel dom,clopot,ce are rol de racire a aburilor,incat da un gust mai pronuntat,sau…in fine,ce s-o mai inventa….pana una alta eu ma bucur in liniste de modul meu tunat cu aerograful…iar daca in timp,se va ivi vreun idiot care ,sa vina sa spuna ca ,vezi Doamne motiv ,ca tigarile electronice nu au filtru,ar fi interzisa e.t,ca nu are atari inscrisuri pe ea ,va promit ca eu v-i le tunez gratis tigarile!!!!Pe modul meu e facuta cu aerograful ,printre altele ,o tipa goala intr-o postura provocatoare….si pentru aia nu ma plang ca tigara mea nu are gust de lapte!In mod clar fratilor,a innebunit lupul,si nu mai stie care cretin cu titlu in fata,sa mai apara cu ceva idiotenii,pe care altii cu mintile luminate cu anterna sa le ia de bune ,in cerbicia lor impotriva e.t.Va salut vapand,evident intrigat!

  3. Bine, v-am regasit, admin si Dacii! Sincer, nu ma mai omor cu electronica, dar asta nu inseamna ca am uitat-o. Nici nu am cum! Sotul meu inca vapeaza, lichid de concentratie mare…. am incercat in nenumarate randuri sa-l conving sa treaca pe o concentratie mai mica, dar fara succes. Asa incat nici nu-mi mai bat capu’. Ma multumesc cu asa ceva, decat sa-l mai „vad sau sa-l simt cu miros de tigara scarboasa”. De cate ori, vad ca se mai scumpesc tigarile, asa de tare ma bucur! Da, stiu, s-ar putea unii sa spuna: ” Ce om! A uitat cand……… si cand dormea se gandea la tigari!” 🙂 Va pup si o sa mai intru sa las mesaje, dar am o rugaminte la tine admin, articolele tale sa nu „ma enerveze” asa cum au fost articolele cu dr. aia imbecila Ciobanu. Cu simpatie, Cristina Molac!

  4. Tin sa precizez ca mi se pare o prostie ce zice o persoana cu filtrul la tigara electronica!De cand vapez electronica ma simt mai bine simt gustul mancarii,obosesc mai greu si am o viata sanatoasa!Cu ajutorul acestui forum m-am informat si m-am convins ca tigarile electronice sunt o alternativa buna pentru mine

  5. „O sa ajungem sa ne luptam pentru sanatatea noastra si sa protestam pentru a nu ne fi luat dreptul la sanatate…”

    asta o facem de mult… companiile farmaceutice introduc tot felul de medicamente pe piata, care contin substante nu tocmai bune pentru organism, dar totusi sunt prescrise de doctori, iar noi (majoritatea, eu unul nu bag medicamente in mine) platim bani grei si le consumam, o mare parte din acesti bani mergand catre stat. tigarile electronice, sau e-lichidul nu sunt impozitate, nu sunt taxate de catre stat. rezulta: tigarile electronice sunt nocive, dar daca ar fi reglementate ca produse farmaceutice, ar fi bune. orice om cu putin discernamant si cu putina gandire logica, si-ar da seama de ce se petrece cu adevarat, si ar putea sa vada adevarata fata criminala a celor care ne conduc.
    de faza cu filtru nici nu are rost sa comentez prea mult, pot spune doar ca daca era putin (doar putin, nu prea mult, ca poate obosea) documentat, afla ca filtrul nu are absolut nici un rost in tigara electronica.
    in incheiere as vrea sa precizez ca nu exista corporatie sau putere guvernamentala care sa puna mai presus binele cetatenilor decat interesul lor propriu, chiar daca asta presupune pierderea de vieti omenesti. daca si Organizatia Mondiala a Sanatatii incalca in mod flagrant aceste principii, ma intreb, oare unde se va ajunge?
    adevarata tragedie este ca suntem foarte multi, in comparatie cu numarul acestor criminali, si totusi, nu putem schimba nimic, doar sa ignoram… dar pana cand?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

