Cum ne schimba viata o tigara electronica

Ma intalnesc ieri cu un prieten care radea de mine atunci cand m-am lasat de fumat, cu o tigara electronica. A trecut un an si jumatate de atunci. Ne vedem intr-un bar din Bucuresti, la o berica… asa ca baietii. 🙂 In bar fum de tigara analoaga, ca la balamuc… „prietenii stiu de ce”. 🙂

Ne comandam bericile, amicul meu isi aprinde o tigara, spunandu-mi ca e cam mult fum in barul asta. Asta e, cu aerisirile stam mai prost in Romania. Ii spun ca si el contribuie la fumul din bar si imi scot din borseta tigara electronica. Se uita uimit la mine si ma intreaba: Iar de tii de glume din astea? Coane, ii spun eu, am un an si jumatate de cand aburesc tigara electronica si uite ca nici n-am murit si imi este mult mai bine. Ba mai mult, in 18 luni am economisit cca. 36 de milioane. Practic mi-am platit vacanta la ski din iarna asta cu ei.
(Acum sa nu credeti ca sunt genul care m-am lasat de fumatul clasic pentru a face economii. Nu, m-as fi lasat si daca ma costa mai mult, pentru sanatate.)

Bravo tie, spune amicul meu… i-auzi, foarte tare… si esti ok? Nu simti nevoia sa mai fumezi?

Nu, nu simt… pentru ca de fapt nu m-am lasat niciodata de fumat, pentru ca imi place cu adevarat sa fumez. Tigara electronica imi ofera aceeasi senzatie ca si analoaga. Am incercat sa mai trag cate-o analoaga din cand in cand si nu mi-a placut deloc.
Hmm… se gandeste el, dar parca tigara electronica pe care o ai acum nu e cea cu care te stiam. (Initial ma vazuse cu o tigara electronica dse901 iar acum pafaiam dintr-un Ego.) Coane… o am si pe aceea, insa asta are o baterie mai puternica si cand ies la bere nu vreau sa se descarce. Daca tigari clasice gasesti la orice colt, tigari electronice mai putin… asa ca sunt atent sa nu raman fara, in mijlocul spritzanelor. 🙂
Curios nevoie mare…, amicul meu imi cere sa pufaie si el, sa vada cum e noua tigara. Ii dau, trage din ea si exclama: Coane, dar stii ca e misto? Ar trebui sa incerc si eu.
Ce mai stai i-am zis… baga-te in club… sunt deja zeci de mii de oameni care pufaie tigara electronica si e super ok. Si esti sigur ca nu-mi face si asta rau, ma intreaba el. Coane… pana acum n-a facut rau nimanui iar teoria spune ca nu contine substante toxice ca cea clasica…

Dupa cateva berici am plecat spre casa, zambind, stiind ca asta e reactia pe care le-o provoc tuturor celor care incearca tigara electronica. Pana acum nici un prieten nu mi-a zis ca e nasol sau o porcarie… normal, dupa ce au incercat. Sunt multi care nu cred in tigara electronica tocmai pentru ca nu au incercat sa vada cum este.

Nu va spun, cand am ajuns acasa, hainele imi miroseau ingrozitor a fum. Inainte, poate nu remarcam, insa acum mi-a revenit mirosul de dinainte… si simt de la o posta fumul de tigara.

V-am povestit aceasta scurta intamplare pentru ca am patit-o de zeci de ori… si NU, cand fumezi o tigara electronica, nu este ca atunci cand ai o papusa gonflabila… mi s-a mai spus si asta :))))))

Aburi de calitate, dragii mei!

19 comentarii

  1. Misto !! sunt la finalul celei de-a treia zi fara analoage si mi-am convins 3 tovarasi sa se reprofileze 😛 toti au ales ceea ce am ales si eu , fiind fumatori de prima clasa , EGO XXL. au gustat,le-a placut ,au comandat ! Adica un fel de veni,vidi,vici tradus electronic ! :)) ma simt formidabil , iar celor care citesc aceste posturi si sunt in dubiu daca sa treca pe Ecig , le garantez ca au numai de castigat ! deci ,tuturor va doresc aburi grosi,la fel ca ai mei si un weekend fara gudron !! v-am pupat pe atomizoare 🙂

    • Bogdan, asa am fost si eu de incantat acum un an si ceva cand m-am apucat. De asta am deschis si acest blog… din pasiune pentru tigara electronica. Sper sa nu de dezamagesti cand se mai strica un atomizor… o baterie… etc.. se mai intampla. 🙂 Keep going!

  2. Bine v-am gasit!

    In primul rand tin sa iti multumesc pentru forum, m-a ajutat mult in primii mei pasi de…”aburitoare”. De aproape 3 saptamani mi-am schimbat si eu tabietul intr-unul muult mai placut si mai sanatos. Si nu doar eu, ci si trei colege convinse de entuziasmul meu contagios 🙂
    Si acum vine intrebarea la care v-as ruga sa-mi raspundeti daca v-ati lovit cumva de ea sau stiti despre ce este vorba. Detinem fiecare dintre noi cate un kit de DSE901, dar unele baterii se comporta cam ciudat, activandu-se singure si incingand atomizorul chiar si atunci cand nu tragem din tigara. Glumesc eu si spun ca…fumeaza singura! Prin urmare se si descarca mai repede si beculeste la nesfarsit 🙂
    Ati patit asta?Ce e de facut?
    Multumesc pentru eventualele raspunsuri, va salut cu drag si va urez o seara minunata, cu aburi curati 🙂

    • Draga Mary… daca bateriile se comporta ciudat inseamna ca a ajuns lichid in ele. E bine ca inca merg. Atentie, nu tineti tigara electronica in buzunar… sau in general in pozitie verticala… cand nu pufati. De asemenea stergeti contactele din cand in cand cu un servetel. Toate acestea le gasiti la sfaturi pentru tigara electronica. Eu zic sa fiti atente cu ele pentru ca pot sa nu mai functioneze deloc daca mai ajunge lichid inauntru.

      • Multumesc frumos de raspuns, citisem si aplicasem sfaturile de pe aici, de la curatarea atomizoarelor pana la pastrarea e-tigaretei ( o tin desurubata, in tabachera…), insa se pare ca cu toata grija lichidul tot a ajuns la ea. Si, din cate stiu eu, bateria de la DSE901 se face…praf daca se intampla asta.
        Sa speram ca vor mai merge, ce m-as face fara gustul asta placut? In nici un caz…analoage 🙂

        • Buna seara din nou…

          Si cum de ce temi nu scapi, s-a intamplat si…neplacerea: una dintre baterii a cedat definitiv si tacut, fara reactii si rescuscitari. Am senzatia ca nu am facut o alegere foarte inspirata, fiindca mi se pare tare putin sa tina doar 3 saptamani, iar bateria cealalta da si ea semne de…boala din cand in cand.
          Stiti cumva daca o megabateria DSE 901 este compatibila cu restul kitului obisnuit de 901? Am citit ca este mai puternica, in concluzie mai buna…
          Va multumesc si va doresc o seara fara neplaceri! 🙂

          • Sigur ca este compatibila. Imi pare rau pt neplacerea pe care o ai… nush, mi-e teama sa nu faci tu ceva gresit si sa nu le strici. Cum ti-am zis, cred ca ajunge lichid in ele. Sa nu pui cumva prea mult lichid.

  3. buna!cand am citit prima data despre tigara electronica am fost f fericita pt ca aveam speranta ca ma voi lasa d fumat.mi am comandat una si numaram zilele pana sa o primesc…intre timp o prietena care deja isi achizionase o tigarusa cum ii spun eu mi a imprumutat o o zi……am fumat din ea…insa pe fata mi au aparut doua pete rosii….d marimeam unei masline,respectiv unui bob d mazare…sa fie d la tigara sau ceva ce am mancat?sa fie o alergie?la nicotina?totusi dc?pt ca si tig normale aveau nicotina?sau sa fie de la aromele din lichid,d la aditivi?multumesc celor care au rabdarea sa mi raspunda!

    • Buna Elena… ciudat ce ai patit. Nu am mai intalnit astfel de cazuri ceea ce ma face sa cred ca nu e de la tigara electronica. Totusi, de unde ai cumparat tigara si lichidul? Sau de unde a cumparat, de fapt prietena ta, din a carei tigara ai pufait? Pana in prezent, din cate am citit, nu s-au constatat reactii adverse. Acum na, sunt oameni care au alergii de tot felul. Ei pot avea alergie la o anumita substanta… dar nu-i bag in calcul. Vorbesc aici de oameni normali, nu de alergici. Mi=a povestit cineva, la un momentdat, ca dupa ce a renuntat la tigarile clasice si a trecut la tigara electronica i-au aparut cosuri. S-a intamplat asta datorita faptului ca organismul a inceput sa elimine toxinele si ar fi patit-o oricum, chiar daca renunta definitiv la fumat.

      • multumesc pentru raspuns!tigara am cumparat o de aici http://*****…la fel ca si prietena mea..

        • Mda… sorry… nu stiu cat de bun este lichidul lor. Totusi imi mentin si prima parere.

          • deci sa inteleg….ca nu am facut o alegere tocmai buna….voi incerca cu lichid cumparat de pe site ul recomandat de voi…tigara electronica totusi cred ca e ok…

          • Chiar nu stiu Elena, poate ca tigara electronica e ok. Poate totusi aparitia acelor pete nu se datoreaza lichidului. Totusi mai incearca si alta sursa.

      • Am lasat analoagele de peste doua luni. Am scapat de tuse dar m-am ales cu niste cosuri pe fata ca la pubertate. Inseamna ca sunt ceva reactii adverse probabil de la lichide.Altceva nimic, ma simt excelent si mananc mai mult decat inainte.

        • Am mai auzit de faza asta… am inteles ca organismul incepe eliminarea toxinelor… asta ar fi explicatia. Totusi, eu si multi altii n-am avut aceasta problema. De fapt doar cativa… 2-3 pana acum mi-au semnalat faza cu cosurile.

  4. Salut vreau si eu sa cumpar una si nu stiu ce, fumez un pachet jumate de kent lung pe zi. daca iau tigara electronica DSE901 simpla fara buton si folosesc lichidul cel mai concentrat obtin aceleasi rezultate ca la DSE510 care am vazut ca e pentru fumatorii inraiti. Nu as vrea sa iau una cu buton ci simpla.imi dati un sfat sau daca recomandati alt model care sa inlocuiasca un pachet jumate de kent lung pe zi. Mersi frumos ast raspuns

    • Sal Cristi, la ce si cat fumezi tu, eu ti-as recomanda tigara electronica Ego in kit complet. Totusi daca tii neaparat sa semene cu o tigara normala poti merge si pe DSE901 cu un lichid high. O sa ai problema incarcarii bateriilor foarte des… sau trebuie sa incerci sa fumezi mai putin. Tu alegi. 🙂

    • La fel, recomand EGO-TANK cu baterie de 900ma si GIANTOMIZOR. Incarci bateria si lichid la doua zile.Ma recomand, fost fumator de doua pachete de tigari pe zi.

  5. Salut,

    Ca fumator inrait, bagam cam doua pachete pe zi, 3-4 la cafeaua de dimineata, aproape un pachet la volan cand am de condus distante mari, dupa condus altele…etc.
    Azi am aburit INTENS si chiar daca am aprins cateva tigari, m-iam dat seama ca este nonsens, din monent ce este exact aceeasi senzatie cu tigara electronica dar fara gudroane, monoxid, arsenic…etc…4000 in toal, nu?
    Asa ca si in acest moment aburesc intens, nu mi-am luat tigari si nici nu intentionez.
    Multumiri amicului care mi-a dat ideea.
    Chemoterapia m-ar costa un pic mai mult.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu