Review tigara electronica Ego Tank Sailebao

tigara electronica ego tank

Salut,
Astazi o sa aruncam o privire mai amanuntita la cel mai nou model din gama Ego, si anume Tigara electronica Ego-Tank (versiunea SAILEBAO).

Tigara electronica EGO-T aduce o noua inovatie in domeniul tigarilor electronice, si anume TANK-ul.
In loc de cartus clasic cu vatelina EGOT-ul utilizeaza un mic rezervor de lichid (tank).
Tank-ul este pozitionat exact in acelasi loc ca si un cartus clasic, diferenta ar fi ca acesta se „infige” direct in atomizorul special EGO-T. Partea inferioara a Tank-ului (cea care intra in contact cu atomizorul) are un mic capacel care permite reincarcarea cu lichid. Pur si simplu se scoate capacul, se toarna lichid, punem capacul la loc, introducem TANK-ul in atomizor si esti gata de aburit.
Atentie, cartusul Tank nou, are o membrana care va fi gaurita de puntea atomizorului, la prima introducere.

Tank-ul retine aproximativ 2 ml de lichid. ATENTIE! atomizoarele clasice ale tigarii electronice Ego nu vor functiona cu cartuse tip TANK, este necesar si un atomizor ego tip TANK.

baterie ego tank 650 mAh

Bateria este asemanatoare cu cea de EGO clasic insa nu identica, la baza putem observa un cerc de leduri (valabil doar pentru tigara electronica Ego Tank de 650 mAh) care actioneaza in unison cu led-ul de pe butonul de activare a tigarii electronice. Dimensiunile bateriei sunt un pic mai mari fara de cea clasica ( mai lunga cu aprox 1-1.5 cm desi capacitatea era identica de 650 mha ), insa puteti utiliza si o baterie de ego clasic. Eu am testat cu ambleme baterii si nu am observat diferente ca si comportament.

Sa trecem la aburit. Dupa ce am incarcat Tank-ul si am inceput sa trag cateva sarje din tigara electronica am observat ca 20-30% dintre inhalari erau destul de seci, ca si cum atomizorul nu ar fi avut lichid suficient. Am corectat aceasta problema prin 2 metode.

1) vatelina din cioc-ul atomizorului trebuie impisa un pic inauntru (cu un ac, 2-4 milimetri). Asta va permite melanei un contact mai bun cu atomizorul si va creste si cantitatea de lichid absorbita. ATENTIE! daca folositi acest procedeu impingeti USOR vatelina din atomizor pentru ca exista posibilitatea ca aceasta sa scape cu totul inauntru , ceea ce ar face atomizorul inutilizabil.

2) Am turnat direct pe cant-urile atomizorului aprox 4 picaturi de lichid, 2 pe fiecare parte. Aceasta metoda a dat cele mai bune rezultate, odata imbibat bine atomizorul nu a mai trebuit sa torn direct lichid.

Cantitatea de vapori este una satisfacatoare, comparabila cu EGO-ul clasic… parca ceva sub.
Tank-ul face acest model foarte comod de utilizat, ne mai fiind nevoie sa incarcam cu lichid odata la 10-12 pufuri, ci doar de cateva ori pe zi, bineinteles depinde de cat abureste fiecare 🙂 . Din cate pot sa imi dau seama unui fumator de aprox 1 pachet/zi ii va fi arhisuficient un singur tank incarcat la full intreaga zi.

Una peste alta tigara electronica EGO-Tank aduce o imbunatatire mult dorita de catre aburitori. Reduce substantial numarul de reincarcari cu lichid necesare pentru intreaga zi.

Pana data viitoare va doresc Aburi de Calitate.

Review trimis de Alex

50 comentarii

  1. Multumim pentru review. Eu prefer totusi tigarile electronice fara Tank… insa sunt multi care prefera Tank, asa ca no comments 🙂

  2. Sunt posesorul unei tigari electronice eGo de 1100 mha….si ieri am comandat un atomizor si un set de cartuse tip Tank. Pare o modalitate de aburit foarte convenabila, pentru ca nu mai stau sa reincarc (picur) de fiecare data cand nu mai e aroma sau aburi suficienti.
    Ce am observat neplacut, este ca acel cartus tank (care a venit odata cu atomizorul si era deja gaurit) dupa o folosire de 1/2 zi….a inceput sa „curga”….adica m-am trezit cu lichid pe baterie, pe mana…pe tot. Stie careva care e cauza? Sa fie faptul ca nu am pus un cartus nou si am folosit pe cel cu care a venit atomizorul?
    Cine foloseste acest tip – Tank – sa-mi dea si mie / noua un raspuns sau niste indicatii cum sa folosim CORECT sistemul Tank….pentru a evita scurgerile de lichid din cartusul odata gaurit.
    Am observat ca la cartusul clasic….aburul este mai dens si mai mult, chiar daca la cel Tank trebuie sa „tragem” mai tare!
    Aburi placuti tuturor!

    • Dupa cum probabil ai citit in review-ul meu (vezi ca mai e unul mai vechi), am patit si eu acest lucru cu tigara electronica EGo Tank… de asta nici nu sunt vreun fan. Se pare ca din cand in cand patesti faza cu lichidul. Poate fi de la cartus sau poate fi de la atomizor. Curata-le pe ambele si obisnuieste-te… poate vreun aburitor mai vechi de ego tank sa-ti mai dea lamuriri. Cauta pe youtube, vezi ca sunt niste review-uri ok cu ego t.

      • O sa caut…dar totusi nu inteleg de ce curge cand acest sistem ar fi trebuit sa fie mult mai ok decat cele „vechi”.
        Multumesc pentru raspunsul prompt!
        Daca mai are cineva raspunsuri sau rezolvari la scurgerile de e-lichid din sistemul Tank eGo….astept raspunsuri….
        10x!

        • Acest sistem e unul nou, neperfectionat, din punctul meu de vedere. Am scris si cand i-am facut review. Asta e, are si lucruri pozitive dar si negative. Oricum, atomizorul sau cartusul, unul din cele doua iti creaza problema.

    • Dragul meu Dragos eu am inlocuit cartusul cu mustiuc picurator . Nu ma mai murdaresc,nu mai sunt probleme . La atomizoarele e-GO ( LR,NORMALE SI POWER ) sunt destule soluti pentru a continua cu tigara electronica , nu pot posta aici de unde le-am achizitionat dar cu aprobarea dragului nostru prietan iti las mail meu si te rog sa ma contactezi pentru detali . mail marcelsimin45@yahoo.com . Va doresc multi aburi de calitate si nu va lasati influentati de diversi ce nu au habar de tigara electronica sau de cei ce vor sa revenim la tigarile normale ( accize , tva , si pana la urma sanatea noastra )

  3. si de unde o pot cumpara?

  4. Salut.

    Sunt pe cale sa fac achizitia si as inclina spre ego-t. Singura problema pare sa fie acea scurgere sporadica a lichidului din cartus, fapt care ma face sa ma gandesc serios la o varianta DSE. Calatoresc destul de mult cu avionul si problema de la ego-t ar putea fi accentuata de diferentele de presiune din cabina.

    Pareri?

    Multam fain, anticipat!

    • Parerea mea este ca mai e de lucru la tigara electronica Ego Tank… e inca noua tehnologia de scurgere si mai sunt probleme. E alegerea ta… accepti problemele si e mai comod faza cu incarcatul lichidului sau mergi pe Ego normal. Nu cred ca presiunea din avion poate afecta vreun model. Diferentele sunt destul de mici, avioanele fiind presurizate. 🙂

      • DSE-ul nu e o solutie?

        • Ba da… daca vrei forma de tigara clasica. Daca mergi mult cu avionul mergi pe Ego… sa ai o mai buna mobilitate data de o baterie mai puternica.

  5. Imi place la tigara aceasta faza cu incarcat-ul mai rar detin un ego simplu iar la acesta trebuie sa incarc destul de des cartusul, dar am cumparat de la un magazin cartomizator asa se numea (cred) acesta ii un atomizator care are direct pe el acea vata (sau ce e) si se pune lichidul direct in atomizator nu stiu daca so auzit de el eu sincer ii prima oara cand am auzit de el dar durata de viata e foarte scurta 2 saptamani maxim nu recomand sincer dar am instintat in cazul in care dati peste acesta

    PS:ce ma inebuneste la ego-tank este luminitele de pe baterie 😛 motiv pentru care cred ca o voi cumpara

    • Tony… normal ca stim de cartomizor. Eu personal nu folosesc, prefer atomizor+cartus. Luminitele de la baterie sunt doar de design… dar daca tie iti plac… baga mare! 🙂

  6. Sunt si eu nou in domeniul tigarilor electronice,am un ego-t cu bateria de 650 sau can asa ceva,si sunt foarte multumit de ea.O am de vreo 10 zile.Vreau sa stiu niste lucruri pe care nu am descoperit cum sa fac.Cind se schimba cartusul(ala in care pun solutia) si cind se schimba atomizorul,la cit tim,ca nu mi-a explicat nimeni.Bateria ma tine 2 zile si fumam inainte 2 pachete de tigari pe zi.Va multumesc si astept si eu un raspuns.

    • Gigi, pentru ca esti incepator ar fi bine sa citesti posturile din prima categorie: „Esti nou…”. Eu iti voi raspunde la intrebari, cartusul este bine sa-l schimbi la 3-4 zile, pentru ca se deterioreaza materialul din el si totodata se pun microbi pe acel plastic pe care-l bagi in gura. Atomizorul se schimba atunci cand nu-ti mai da satisfactie, aburi putini sau gust slab. Totusi citeste ce ti-am zis, asa vei intelege mai bine ce si cum.

      • Multumesc mult pentru raspuns,dar am uitat sa mai intreb ceva ce am citit tot pe aici pe undeva,ca trebuie sa pun in atomizor cite 2-3 picaturi de solutir ca sa functioneze bine,e adevarat?Nu se srica nimic?

  7. Am si eu o intrebare,daca a auzit cineva de EGO-W si ce parere aveti..Am avut ieri ocazia sa vad si sa testez o astfel de tigare,e mai mare ca lungime,are cartusul care nu se schimba si e mai mare ca dimensiune decit la EGO-T,avea tot o solutie de mentol ,dar gustul era total diferit.Solutia nu era de la SAILEBAO cum o am eu ci de la EGO-T asa scria pe ea.Ledul era albastru nu alb ca la mine,dar eu personal nu am auzit nimic de acest model.Tot ce am constatat este ca are cu totul alt gust la aroma solutiei.Nu stiu daca era originala,dar avea garantie,cutia era la fel cu amea,nimic schimbat.Daca stie cineva ceva,va rog sa-mi spuneti si mie daca e mai buna decit EGO-T pe care il am eu.

    • Pai spune-ne tu daca ti s-a parut mai buna. Eu cred ca este facuta de un producator necunoscut, copie dupa tigara electronica Ego T si avand cartomizor sau giantomizor in loc de atomizor. La cati copiatori exista… ce sa mai zic. Led albastru au cam toate Ego T de culoare neagra. Doar cele albe au led rosu.

  8. Pai nu stiu cit de bune sunt ca nu era a mea,eu doar am testat-o,dar lichidul mentol nu avea deloc gust de mentol,sau era atit de slab ca nu am simtit aroma,si scotea mai mult abur cind trageai dinea,si ce am mai observat e ca se tragea foarte usor,cind apasai pe buton mai ca-ti venea aburul in gura fara sa tragi.Nu stiu cit e de originala,dar nu am auzit nici de tipul de lichid EGO-T,sau ECO-T.In rest arata ca un stilou ca avea capac exact ca un stilou.Si da,avea giantomizor.Eu la EGO-T pe care il am,cel cu baterie de 650,am led alb,iar tigarea este luata de la un magazin numai cu asa ceva

    • Nu ai auzit pentru ca sunt fake-uri… toate tigarile ego tank, cand sunt noi… se trage foarte usor din ele. Pe masura ce atomizorul incepe sa se imbacseasca, tragi tot mai greu. Din ce-mi spui, nici tu nu ai o tigara electronica Ego T de cea mai buna calitate. Totusi, nu cred ca sunt motive de „invidie” pentru cealalta. 🙂

  9. In curind trebuie sa-mi schimb atomizorul,care sunt mai bune,de la JOYTECH SAU SAILEBAO?

  10. Are gust rau… acum nu stiu daca doar la mine … bateria poate avea vreo vina ?am cumparat o tigara electronica ego tank de pe fumezisanatos.ro,la care am primit si un lichid,de la primele fumuri groaznic.Am zis ca e lichidul de vina si am comandat altul de pe vapori.ro,si am mai luat si un atomizor.Le-am incercat si pe astea noi,tot praf ,gust usturator de ars … a mai ramas bateria …nush daca ea are vreo vina in toate astea .Sunt dezamagit si am cheltuit si o gramada de bani.daca stie cineva care e problema,poate nu procedez eu cum trebuie ,multumesc

    • Cine te-a pus sa cumperi de la fumezisanatos… un site de tzepari??? E un atomizor de kakao… gust naspa. Bateria nu are nici o treaba, doar ca o sa te tina mai putin in timp. Ia-ti 2 atomizoare de pe site-ul recomandat de noi… si umple-le cum trebuie. O sa ai un gust f ok. Respecta si instructiunile, citeste rubrica pentru incepatori. Atomizoarele de ego tank trebuie sa aiba in ele cca 8 picaturi de lichid. Altfel dau gust de ars! Oricum ai cumparat o copie de tigara electronica ego. Al naibii de pret… cum ne luam tzeapa alergand dupa cel mai mic pret.

  11. Salut,
    De vreo doua zile m-am apucat si eu de aburit la tigara electronica. M-am oprit la un eGO XL de la Joyetech. Din nefericire pt mine, nu ma satisface pe deplin. Este adevarat, am redus in prima zi tigarile de la 1 pachet pe zi la 7 tigari, dar daca vaporii din tigara electronica s-ar fi simtit mai tari (am deja lichid High), probabil as fi redus tigarile normale pana la zero.
    ma gandesc ca am probleme cu atomizatorul sau cu lichidul, de aceea ma gandeam sa achizitionez un atomizator eGO Tank impreuna cu cartusele aferente de la sailebao + o noua sticluta de e-lichid.
    Intrebarea este daca aveti informatii despre compatibilitatea bateriilor si incarcatoarelor Joyetech cu atomizatoarele tank de la sailebao. merita sa incerc varianta asta?
    mentionez ca acum aprox. 1 saptamana am incercat cativa aburi dintr-o tigara electronica (parca sa zic ca scria e-go pe ea, dar nu stiu cine era producatorul), iar senzatia era mult mai intensa fata de ce simt cu tigara achizitionata de mine; de fapt episodul acela m-a determinat sa cumpar o astfel de tigara.

    • Salut… intr-adevar gustul este mai tare la cele de la Sailebao. Teoretic ar trebui sa se potriveasca atomizorul tank la bateriile tale. Insa nu am incercat decat la varianta tigara electronica Ego Sailebao, atomizor tank Sailebao. Se potrivesc asa. Stiu ca la un momentdat am avut baterie ego de la Joyetech si am folosit-o cu un atomizor normal de la Sailebao. A mers. Deci ar trebui sa mearga si la tine. Totusi, nu uita ca atomizorul tank mai curge din cand in cand. Sa-ti iei in calcul si acest aspect cand alegi atomizor tank sau atomizor normal de Ego. E posibil ca si lichidul pe care-l ai sa nu fie din cel mai bun. Trebuia sa te sature.

      • Mersi de raspunsul prompt. Am facut deja comanda pt atomizor si cartuse Tank. Sper sa gasesc aroma si taria la care ma astept.
        Din ceea ce ai spus tu, prin analogie se deduce ca bateriile Joyetach ar fi compatibile cu atomizoarele tank Sailebao. Ar mai ramane problema scurgerii de lichid, dar asta o sa vad in viitor. Oricum voi reveni cu detalii despre toate aceste probleme, dar si cu impresii dupa ce imi ajunge comanda.
        Aburi intensi!

  12. Hello!! Sunt noua intr-ale tigarii electronice, dar foarte hotarata sa-mi achizitionez una cat mai repede. As avea nevoie insa de cateva sfaturi in privinta achizitiei: initial optasem pt un model dse901, insa cred ca e destul de enervant sa stai si sa picuri lichid o data la cateva pufaituri asa ca am ajuns sa citesc despre ego-t care pare sa rezolve problema asta…plus ca,din cate am citit, tine si bateria mai mult…
    Doar ca nu stiu daca ar fi cea mai buna achizitie si de-aia as dori un sfat. Eu fumez cam un pachet la doua zile si as vrea sa trec direct la varianta de lichid fara nicotina. Sunt curioasa insa cam cat ar tine o sticluta de lichid de 10 ml (fie la dse901, fie la ego-t). Precizez ca in afara de kitul de inceput as vrea sa-mi iau un atomizor in plus si vreo 2-3 sticlute de lichid, eventual si o a doua baterie…

    Daca puteti sa ,ma ajutati si pe mine cu un sfat sau o parere v-as fi tare recunoscatoare!

    • Delia… daca fumezi un pachet de tigari la doua zile, iti recomand totusi tigara electronica dse901. O sa te tina suficient bateria la cat fumezi tu, in plus ai una de rezerva. Nu ti-as recomanda din prima lichid fara nicotina, eventual iti iei si unul Low si unul fara. O sticluta de 30 de ml e aproximativ echivalentul a 30 de pachete de tigari. Eu iti recomand sa-ti cumperi de pe site-ul tigaraelectronica-nr1.ro, ca sa nu te intzepi din alte parti. Referitor la incarcat, o sa incarci la cca 10 pufuri, iar tu nefiind un fumator inraint, nu vad sa fie vreo problema. La Ego T, e cam mare pt o fata… stiu ca pt voi e important designul. De asemenea din cand in cand se produc scurgeri de lichid… de asta nu recomand incepatorilor.

  13. Multumesc mult pt raspuns si lamuriri. Nu era neaparat vb de design (cu toate ca, intr-adevar, parca e un pic cam mare ego-t-ul), ci mai degraba de cat de practic e. Deci tu imi recomanzi totusi 901-ul…a fost prima mea alegere, oricum 🙂 crezi ca mi-ar ajunge o luna de zile 30 ml de lichid, un atomizor si vreo 10 cartuse? Ah, si inca o intrebare: acum fumez Virginia Slims Violet deci nu ceva f tare…cu toate astea n-ar trebui sa-mi iau din prima fara nicotina?

    • Da… ceea ce ai in kitul complet o sa-ti ajunga mai bine de o luna de zile, daca continui sa pufai in acelasi ritm ca inainte. Vei avea in kit si atomizor de rezerva. Eu zic sa-ti alegi un lichid low si eventual iti iei si unul zero, ca sa vezi cum e. Pentru a face trecerea la tigari electronice, iti va trebui macar lichid low, ca sa simti ceva. 🙂 Modelul Ego fie el si Tank si normal este pentru fumatori de peste un pachet pe zi…

  14. Buna,
    am primit de 2 luni o tigara electronica ( scrie pe ea TECC , Tomado-T) nu am abalajul original si am niste probleme cu ea, pe care va rog sa ma ajutati sa le rezolv:
    in prima luna am folosit e-liqiud VG si a fost OK, acum mi-am luat PG si mi se scurge in atomizor, tot timpul trebuie sa sot cartusul si sa-l sterg in interiorior si am mai patit ca in loc sa trag abur , am tras lichid. Ce ma sfatuiti sa fac?

    • Buna, in primul rand lichidul pe care-l ai PG… cred ca e prea apos… si de calitate mai proasta. In al doilea rand atomizoarele cand le-ai schimbat, pentru ca daca nu mai vaporizeaza bine… iti vine lichid in gura. In al treilea rand, tigara electronica pe care o ai, nu e de cea mai buna calitate.

  15. Salutare, am citit diverse articole/comentarii si probleme des intalnite la tigarea electrica, fumez cam 2-3 tigari pe zi Dunhill negru, m-am informat destul de mult in ultimele 2 saptamani..
    As dorii o tigare electrica sa imi satisfaca urmatoarele cerinte:
    – sa ma tina 1 zi sau 2 bateria pana ce va trebuii so incarc( banuiesc ca da deoarece nu fumez asa mult)
    – NU vreau sa ma plimb cu sticluta in buzunar pentru a reincarca la fiecare 10-15 pufuri
    Mi-a atras atentia tigarea ego-Tank prin acel sistem simplu fara vatelina si cu protectie a bateriei in eventualele scurgeri de lichid
    Ce imi recomandati ? Unii sunt de parere ca are scurgeri foarte mari tigarea ego-T, altii ca nu are deloc, este adevarat ca nu pierde lichid? Care este diferenta intre tigarea ego-T produsa de Saleibo si cea de Joytech? Va multumesc ptr. timpul acordat, astept sfaturi si opinii personale, vreau sa spun ca nu dispun de o suma foarte mare de bani deci nu imi permit sa cumpar ceva prost sa se defecteze intr-un timp scurt

    • Va sfatuiesc sa alegeti Sailebao. Este superioara la gust. Scurgeri se mai intampla la toate modele Tank… indiferent de producator. Nu sunt dese si in general cand se mai invecheste cartusul si atomizorul. Totusi fiind un fumator neimpatimit… era ok tigara electronica dse901. Daca totusi vreti sistem tank… la cat fumati dvs, mergeti pe modelul TGO 901.

  16. Vreau va rog sa ma lamuriti si pe mine care este diferenta dintre un lichid VG si unul PG.Care e mai gros,care e mai subtire,care e cu aroma mai puternica….si care de fapt e mai recomandat,mai bun.

  17. Salut,
    Dupa ~300k de cuie batute(cam 2 pachete pe zi), si cam tot atatea incercari de a renunta ;), am reusit cu ajutorul Ego Tank sa ajung la 6 zile de cand nu am fumat nici o tigara, recordul anterior fusese de 10 ore, timp in care am reusit sa ma cert cu toti din jurul meu, inclusiv cu nevasta gravida in 4 sapt.
    Acum 3 luni, am vazut la un coleg nou prima tigara electronica, un EGO XXL, dar nu m-a convins permanenta nevoie de alimentare cu lichid, dar cautand informatii despre aceasta „aburire” am ajuns pe acest forum, unde am citit despre fake-uri, despre e-ţepe, dar si despre acest TANK, iar articolele si raspunsurile la comentarii ale adminului acestui forum m-au convins sa cumpar de la site-ul recomandat, si nu-mi pare rau, asa ca multumesc forumtigaraelectronica.
    Am ales Ego-Tank XXL pentru a nu incarca bateria des si sa nu stau la fiecare 5 min cu lichidul sa picur in cartus, in special la volan e imposibil sa pui picaturile unde trebuie. Fiindca nu mai „aburisem” niciodata, nu am stiut despre lichide, despre diferentele de gust, despre atomizoare LR sau power, etc.
    Concluzie dupa 6 zile de „aburire”:
    – 1 baterie ma tine aproape 2 zile desi eram fumator inrait de viceroy (poate pufai mai putin decat altii)
    – 1 cartus plin ma tine aproape 1 zi, folosesc Tobacco high (momentan, vreau sa trec treptat spre 0 nicotina, sa elimin dependenta definitiv)
    – nu simt nevoia sa fumez ca pe o tigara, trag 1-2 pufuri, imi fac treaba, cand simt nevoia, iar pufai de 1-2 ori, probabil de asta ma tine bateria mai mult decat cele 8-10 ore preconizate pt un fumator ca mine
    – mi-am luat si tabachera pt ego, o folosesc sa tin bateria, atomizorul si cartusele de rezerva. Initial am vrut sa pun si sticluta cu lichid, dar cele de 30 de ml sunt prea mari pentru tabachera, asa ca acum iau 2 cartuse pline, puse in pungulite sigilate sa nu curga lichid, desi am obs ca nu e cazul, se inchid bine. Tigara XXL asamblata nu intra in tabachera, dar nu-i bai, o tin in buzunar la indemana
    Gata, v-am plictisit destul 😀 , asa ca bafta, sa „aburiti” sanatosi.

    PS. pentru cei care vor sa-si cumpere prima tigara electronica: nu lasati pe X si Y sa va spuna ca nu sunt bune tigarile astea, cei care si-au luat tigari bune si nu s-au lasat de fumat inseamna ca nu au fost pregatiti sa se lase de fumat

  18. salut,am si eu o intrebare catre voi.am si eu o tigara electronica EGO-T,si se incalzeste foarte repede,si foarte tare atomizatoru……..nu cred ca e normal,o mai patit cineva?am tigara de 2saptamani,adica atomizatoru de o saptamana pt ca o trebuit sa scimb ca scotea aer fals….de ce se incalzeste???????

    • Ai de citit sfaturiile pentru incepatori. E normal ca un atomizor sa se incalzeasca. Nu stiu ce zici nici de aer fals… insa te sfatuiesc sa citesti rubrica pentru incepatori. Cred ca-ti vei clarifica mai multe intrebari pe care le-ai putea avea despre tigari electronice

  19. in legatura cu aerul fals, si eu patesc…am 2 atomizoare, la inceput functionau perfect amandoua…de la o vreme, atunci cand trag din tigara, se aude un „fasait”, si trag destul de greu din ea, fata de inceput. am curatat atomizorul (am suflat in el), primul fum este ok (dar de fasait, fasaie in continuare) dar de la al 2lea fum, trebe sa trag ca disperatu, iar atomizoarele sunt aproape noi. stiti de ce? sau patiti si voi sa va fasaie?

    • Faza cu fasaitul e normala… se intampla la multe atomizoare, depinde cum vine canalul de aer. Asta nu ne spune ca atomizorul n-ar fi ok. Poate sa fasaie si sa fie f ok. Ce atomizoare ai si de cat timp… si cat fumai pe zi?

      • atomizoare ego-t, cam 2 pachete pe zi, si am tigara electronica din 28.01.2012. dar de cand or inceput sa fasaie, le`am lasat deoparte, pentru ca fasaitu ala ii destul de deranjant, mai ales ca la inceput nu am patit nici dupa ce am completat cartusul cu lichid. cat timp nu am folosit tigara, am tratat atomizoarele corespunzator, adica le`am curatat bine, si le`am bagat intr`o pungulita..apropo, o chestie care m`o mirat. cei de la magazinul de unde am cumparat tigara, or spus ca un atomizor poate tine 2 luni, eu spunandu`i ca fumez 2 pachete pe zi, nu`i cam mare durata de viata prezisa de ei? eu, mai exact, am ego-t de 1100 mah.

        • Te-au mintit cu nesimtire! La cat fumai tu, un atomizor te poate tine 7-10 zile maxim! In alta ordine de idei, nu are nimic ca fasaie… pesemne ori e prea mult lichid in el, caz in care bolboroseste… ori nu e suficient. Dupa ce le curatai, puneai direct in atomizor 3 picaturi de lichid? Cand fumezi mult, la Ego T nu se scurge suficient lichid din cartus… trebuie ca din cand in cand sa ajuti sa ajunga mai mult lichid in atomizor.

  20. buna ziua doresc sa-mi cumpar tigara electronica pe care ma sfatuiti sa o iau sailebao s-au joytech mentionez ca sunt fumatoare 1 pachet pe zi multumesc astept raspuns

    • Buna… sincer iti recomand un Vipercig. Daca totusi nu ai buget pentru Vipercig, vezi ca ieri s-au lansat reduceri de 50% la Sailebao pe site-ul pe care noi il recomandam (tigaraelectronica-nr1.ro) . Te asteptam in clubul aburitorilor. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

